Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Stimabilele noastre masini au o gramada de bucse, articulatii si mecanisme care trebuie curatate si gresate periodic pentru o durata de viata maxima.
O singura cautare pe net dupa vaseline auto returneaza o gramada de produse de acest gen: cu litiu, cu calciu, aditivate cu Mo, grafit cu calciu, mai vascoase, mai lichide, mai, mai. Cert e ca m-au bagat in ceata cu descrierile lor si habar nu am ce ar fi mai potrivit pentru tamburi si timonerie in special (in general pentru toate zonele masinii care necesita gresare).

Pana acum stiam ca la vaseline conteaza culoarea: verde, galben, rosu dar fara alte detalii. Dar cand e sa cumperi, mie personal mi-e greu sa ma decid care ar fi cea mai buna si cea mai potrivita. Asa ca as dori sa stiu voi ce vaselina ati folosit la masina, pe ce criterii ati ales "unguentul" si unde l-ati folosit.


Siteuri pe care m-am uitat (no reclama intended): http://www.uleiuri-cosmetic...t.asp?Type_ID=115 http://uleideulei.ro/vaseline-c-35.html http://www.accesoriiauto.ro/66-vaseline http://www.uleidemotor.com/...x&cPath=28_41

Producatori de vaseline: Krafft, Verkol, Yacco, Cyclon, Repsol, Valvoline, CleanOx, Berkebile, Citgo

Descrieri de produse:
1. Vaselina de inalta clasa, pe baza de lithium. Isi pastreaza calitatile intre temperaturile: -30 pana la +130 grade Celsius, cu varfuri de +150 grade Celsius

2. Unsoare multifunctionala cu baza de sapun de litiu aditivata EP, pentru toate tipurile de mecanisme, lagare de alunecare si rostogolire supuse conditiilor de incarcare marita, fabricata dintr-un ulei mineral parafinic, inalt rafinat, fara metale grele (plumb, barium, antimoniu, etc.) si nici clorine sau derivate. Produsul este „prietenos” cu mediul. EPX 2 este caracterizata printr-o excelenta stabilitate mecanica, rezistenta in contact cu apa, avand proprietati anti-uzura si extrema presiune ca si protectie anti-oxidare, coroziune si rugina, fiind rezistenta la vibratii si incarcaturi grele. EPX 2 satisface cerintele US Steel No. 370 (EP pentru temperaturi ridicate) si No. 375. Produsul este descris in programul interactiv SKF de selectie a lubrifiantilor LUBESELECT

3. Vaselina multifunctionala pentru vehicule, echipamente de ridicare si industrie. Contine bisulfura de molibden pentru a reduce frictiunea si uzura chiar si in conditii extreme. Asigura o excelenta lubrefiere a suprafetelor, a rulmentilor cu bile sau role, folositi in conditii grele, cum ar fi la camioane, buldozere, tractoare macarale si alte aplicatii pentru masini si industrie.
Culoare:cenusiu inchis
Specificatii si certificari Vaselina Valvoline MOLY FORT MP: NLGI-2

4. Vaselina cu Al si Molibden spray “2+2” (B 3600)(Red Grease)
Asigurã excelentã protecþie contra ruginei
• Conþine Aluminiu Complex ºi Molibden Disulfit ;
• Special proiectata ca sã se aplice sub forma unei pelicule subþiri, dupã care dupa cu evaporarea rapidã a solventului sã raman sub forma unui strat dens de unsoare;
• Se recomandã în gresarea lanþurilor, balamalelor, masineriilor etc. a nu se folosi la gresarea rulmentilor deoarece molibdenul disulfit este o vaselina foarte densa.

5. Vaselinã pe bazã de litiu fabricatã din ulei mineral super-rafinat cu inhibitori de ruginã ºi oxidare ºi alþi aditivi
• Poate înlocui vaselina pe bazã de calciu ºi sodiu ;
• Insolubila in apa;
• Recomandata la gresarea diferitelor piese cum ar fi lagare, rulmenti, articulatii, diverse angrenaje ale masinilor ;
• Excelentã stabilitate mecanicã, bune proprietati antirugina si antioxidare ;
• Rezistenta la acþiunea apei, poate fi folosita la gresarea sasiurilor ;
• Culoare galbena, punct de curgere : 200 grade C;
• Miros slab, specific de ulei mineral ;
• Penetrare la 25 grade C: 200/250
• Compozitie semi-solida, consistenþã finã ºi untoasã, buna pompabilitate putand fi folosita si pe vreme rece;
• Nu are in compoziþie metalele grele, nitriþi ºi alte chimicale care pot dãuna sãnãtãþii ºi polua mediul înconjurãtor.
MOD DE UTILIZARE
Este o vaselinã universalã cu întrebuinþãri multiple recomandatã la lubrifierea pãrþilor componente ale autovehiculelor, la lubrifierea rulmenþilor ºi a altor zone cu fricþiune ale echipamentelor mecanice, a vehiculelor ºi utilajelor agricole, motociclete, scutere, biciclete, bãrci. Aplicabilitate pe scarã de temperaturi cuprinsã între -20 ºi 120 grade celsius.

6. Valvoline Vaselinã Sinteticã, de culoare gri este o vaselinã heavy duty conceputã pentru a asigura performanþã maximã ºi protecþie în cele mai solicitante condiþii pentru rulmenþii de frânã, sisteme de suspensie, cardane ºi îmbinãri omocinetice, ºasiuri grele ºi medii, piese mobile de direcþie. Are ingredientele modificate pentru a mãri rezistenþa peliculei.
• Pentru presiune extremã ºi protecþie avansatã
• Lubrifiant pentru temperaturi între -40°C to 205°C.

samd.
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ultima din exemplele tale ,am comandat-o eu si e cu adevarat de calitate.[valvoline full sintetica]
de fapt am luat vreo 4-5 tuburi diferite de parca as avea service auto .stau fumos asezate in dulap, in garaj si ma intreb oare in cati ani le voi folosi pe toate? Very Happy
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La Valvoline Full Synth m-am gandit si eu pentru tamburi pentru ca nu contine grafit iar adaosul de Mo. fac compusul mai stabil la temperatura si uzura din tambur.
Pentru gresarea timoneriei, am ales vaselina siliconica de la Loctite - slava domnului ca au si la tub de 75 de ml pentru ca 1L costa 400 de lei! Shocked

Pentru alte zone ale Corsicai nu stiu daca ar trebui alte vaseline mai speshal. Dar nici nu detin adevarul absolut Laughing

Victor, tu ce producator ai ales sau ce produse?
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
valvoline full syntethic am cumparat-o si eu.e f. buna .
molyslip ce rezista pana la 1000 grd. este absolut recomandata in special la bujii si nu numai.mi-a pus mecanicul meu acum vreun 1 an jumate cand a montat bujiile si cand mi-a facut figuri una din ele a scos-o fara nici cel mai mic stres.[nu am vazut niciodata sa iasa asa usor o bujie]
vaselina siliconica de la loctite nu am auzit dar daca tu zici ca ai pus la timonerie o voi cauta si o voi folosi si eu.[mai ales ca timoneria mea are aproape juma de milion Very Happy ]
@shiva da-mi un pm te rog de unde ai luat-o.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
victor soare a scris:[...]vaselina siliconica de la loctite nu am auzit dar daca tu zici ca ai pus la timonerie o voi cauta si o voi folosi si eu[...]

Inca n-am luat-o ca trebuia sa ma sune frumosul de la magazin sa-mi zica un pret si o zi de livrare.
molyslip suna interesant. Nu stiam ca poti pune vaselina pe filetul bujiilor desi, in principiu, n-ar avea ce sa strice daca se pune in partea de sus si in strat subtire, subtire. Eventual doar sa se desfileteze... !?!
  • Mihai Costache

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, va rog sa-mi spuneti si mie de unde ati comandat vaselina “valvoline full syntethic”, eu nu o gasesc. Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR