Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • strugari

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2011

  • Mesaj Privat
cand ajung la turatii de 1800-2000 incepe un fluerat. am crezut ca mi sa dus cureaua de alternator dar am inlocuito degeaba .......aceiasi treaba. cineva mi-a zis ca e turbo dus.....am scos furtunu de la ....nu stiu cum ii spune ...oricum undeva deasupre ventilatorului si intradevar flueratul acela a disparut. sa fie dus tot turbo sau......exista si alte posibile cauze?(poate un furtun sau.....cv). acum circul cu furtunul respectiv scos. e vreun pericol sa se defecteze altcv? Sad Sad
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca zicea amicul tau sa bagi zahar in rezervor, ca se rezolva, bagai? Furtunasul ala acolo e cu un scop, nu e pus de flori de mar, si normal ca o sa strici ceva mai rau mergand cu furtune scoase, doar daca nu e cumva vorba de EGR, fara de care motorul merge mai bine. Fa si tu o poza sa vedem ce ai mesterit acolo.
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
daca suieratul acela este foarte puternic si se aude incepand de la 1800 rpm cu siguranta ai turbina dusa.incearca sa gasesti solutii sa o schimbi altfel te vei trezi fara pic de ulei in baia motorului
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
de ce vorbeste lumea din auzite. cand se duce turbina, iti tureaza motorul pana la maxim si te lasa fara ulei foarte foarte repede... nu poate fi oprit motorul de la cheie, caci uleiul se va autoaprinde... singurul mod de oprire e prin frana de motor. S-ar putea sa fie ceva banal gen tubulatura infundata, sau in cel mai rau caz (dupa simptome) turbina dezechilibrata, si sa atinga peretii.
Nu sta fara tubul de vacum la westgate, caci mai rau ii faci. parerea mea e ca trebuie sa te duci la un mecanic, adevarat, sa desfaca turbina si sa vada ce e acolo, daca e joc in ea si restu...
pune o poza cum a zis florin
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca nu ai furtun fisurat,atunci sigur ai turbina defecta.
in general,ea suiera cand are joc mare in axul elicelor si acestea ating corpul turbinei sau atunci cand paletele se "ciobesc", adica se rup bucati din ele.
oricum cauta sa o schimbi cat mai repede,pana nu-ti distrugi motorul.
Partea cu reconditionatul ei...cam lasa de dorit.
nu tine mult ca piesele inlocuite nu sunt de calitate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR