- mitza_viola
- OP
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Ceau,
Am un Opel Astra G 1,6 16v din 1999 si am problema cu ventilatorul mare si cu ceasul de temeperatura a apei. Ceasul imi arata ca apa este la 90 de grade iar pe laptop imi arata ca este 98, am schimbat sonda de langa termostat si calculatorul de la electorovenitlatoare si nici o schimbare, sa fie defect ceasul si sa nu mai indice bine?
A doua problema este cu ventilatorul de langa radiatorul de apa, daca dau drumu la clima mi se aprinde becul in bord de la clima si porneste doar ventilatorul de clima (ala mic) sau daca porneste si ala mare dupa un timp se opreste cand ajunge apa aproape de 90 de grade si atunci se aprinde si becul in bord cand se opreste ventilatorul, am schimbat calculatorul de la electoventilatoare si degeaba, am inteles ca este posibil sa nu fie bun ventilatorul ca nu porneste si treapta a doua de viteza, dar am mai auzit ca treptele de viteza ar trebui sa fie comandate de calculator si ca ventilatorul nu are rezistenta pentru trepte de viteza (habar nu am, nu ma pricep la electronica deloc).
Astept pareri, vreau sa rezolv cat mai repede ca mor de cald si pana acuma nu am gasit pe cineva sa imi zica mai concret care ar fi cauza.
Mersi
Am un Opel Astra G 1,6 16v din 1999 si am problema cu ventilatorul mare si cu ceasul de temeperatura a apei. Ceasul imi arata ca apa este la 90 de grade iar pe laptop imi arata ca este 98, am schimbat sonda de langa termostat si calculatorul de la electorovenitlatoare si nici o schimbare, sa fie defect ceasul si sa nu mai indice bine?
A doua problema este cu ventilatorul de langa radiatorul de apa, daca dau drumu la clima mi se aprinde becul in bord de la clima si porneste doar ventilatorul de clima (ala mic) sau daca porneste si ala mare dupa un timp se opreste cand ajunge apa aproape de 90 de grade si atunci se aprinde si becul in bord cand se opreste ventilatorul, am schimbat calculatorul de la electoventilatoare si degeaba, am inteles ca este posibil sa nu fie bun ventilatorul ca nu porneste si treapta a doua de viteza, dar am mai auzit ca treptele de viteza ar trebui sa fie comandate de calculator si ca ventilatorul nu are rezistenta pentru trepte de viteza (habar nu am, nu ma pricep la electronica deloc).
Astept pareri, vreau sa rezolv cat mai repede ca mor de cald si pana acuma nu am gasit pe cineva sa imi zica mai concret care ar fi cauza.
Mersi
floricanu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2002 bertone Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mitza_viola
- OP
- 103 mesaje
- din 25 Jan 2008
- Corsa 2001 X10XE
- Timis
mitza_viola
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Problema cu ventilatorul am rezolvat-o, asa e ventilatorul are niste rezistente si la mine erau arse. Problema cu ceasul inca nu am rezolvat-o chiar nu stiu ce ar putea sa fie. Dupa ce merg cativa km prin oras si opresc masina apa imi arata pe ceas ca sta la 90 de grade inainte sa o opresc iar daca o pornesc peste un minut apa pe ceas imi arata ca este undeva intre 92-95 depinde, in concluzie tot timpu ceasul imi arata cu cateva grade mai mult cand pornesc masina fata de cand am oprit.
La voi apa la cat sta pentru ca am vazut la un opel ii statea apa dupa 90. Mersi
La voi apa la cat sta pentru ca am vazut la un opel ii statea apa dupa 90. Mersi