Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
salut am si eu o prob sa aprins becu la abs in bord si nu se mai stinge ..... apoi dupa vreo 10 min de mers mi se opreste motorul singur in mers am reusit sa trag pe dreapta si am incercat sa o pornesc porneste si se opreste imediat am lasato vreo 10 min a pornit dar nu imi mai dispare cheia cand pun contactul si imi ramane aprins abs incontinuare
a mai patit cineva asa ceva ? ce poate fi si cat de grav.....
ASTRA G 1.6 Z16SE 2001
si nici viteza nu o mai indica la bord merge doar turomeru nici km nu cred ca ii mai inregistreaza !
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La masinile cu ABS viteza nu se mai citeste de pe cutia de viteze, ci de pe senzorul de ABS. De obicei de pe cel din stanga fata. Deci, ori s-a dus senzorul, ori ai contact imperfect/mufa sarita/fir rupt)
La Astra G senzorul e incapsulat pe rulmentul de la roata (la Corsa C e pe planetara). Da jos roata, o sa gasesti acolo mufa, vezi daca e bagata la loc, daca nu s-au rupt ghearele de siguranta, daca nu e iesita, etc.
Daca nu te descurci, mergi sambata la intalnire, si cauta-l pe Dan, el te poate ajuta inclusiv sa verificati continuitatea firelor de la roata la calculatorul de ABS...

Nu e FOARTE grav, pana rezolvi problema nu iti va merge vitezometrul, si nu o sa ai ABS (bine ca nu e iarna)
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mersi am verificat era sarit mufa de pe locul ei de prindere si poate nu facea contact bine dar inca mai persista becu aprins .... cred ca fara tester nu se poate sterge... dar ma ingrijoreaza dece mi se oprea motorul in mers si apoi pornra statea 3 sec de oprea .... acum porneste dar nu se mai stinge cheia dupa ce pun contactu .... mersi de raspuns ma ingrijoram cu ceadurile din bord .... ma gandeam ca sa duc calculatorul masini .... mersi mult pentru raspuns
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema cu abs dar tot mi se opreste motorul in mers si apoi porneste si se opreste imediat trebuie sa o las 10 20 min dupa care merge iar nu imi dau seama daca face la rece la cald dar cateodata porneste si merge cateodata stau mult si tot nu isi revine
pe tester nu apare nici o eroare
la service mi sa zis ca sunt doua posibilitati calculaorul masini sau senzorul de pe arborele cotit
a mai patit cineva asa ceva .... un sfat
  • mariusnegru

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
cel mai sigur e senzorul crankshaft (arbore cotit). ala da informatii despre pozitia arborelui si despre turatia motorului. mie mi-a cazut si o porneam, mergea 10 min apoi se oprea si nu mai pornea decat dupa 15 min. ca sa nu dai banii pe el, ia de la cineva acel senzor si il pui la tine, daca merge poti sa il cumperi linistit.
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mersi am cumparat e ok sa rezolvat problema Wink)
  • artemioxxl

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
jE a scris:La masinile cu ABS viteza nu se mai citeste de pe cutia de viteze, ci de pe senzorul de ABS. De obicei de pe cel din stanga fata. Deci, ori s-a dus senzorul, ori ai contact imperfect/mufa sarita/fir rupt)
La Astra G senzorul e incapsulat pe rulmentul de la roata (la Corsa C e pe planetara). Da jos roata, o sa gasesti acolo mufa, vezi daca e bagata la loc, daca nu s-au rupt ghearele de siguranta, daca nu e iesita, etc.
Daca nu te descurci, mergi sambata la intalnire, si cauta-l pe Dan, el te poate ajuta inclusiv sa verificati continuitatea firelor de la roata la calculatorul de ABS...

Nu e FOARTE grav, pana rezolvi problema nu iti va merge vitezometrul, si nu o sa ai ABS (bine ca nu e iarna)


La mine a fost lovita mufa de la abs si nu imi merge vitezometru , imi da si eroare circuit intrerupt parca la vitezometru.
Imi ramane abs aprins dar pe tester el si merge si imi indica viteza pe fiecare roata.
Eu zic ca daca as trage un fir separat dupa ce caut schema electrica as putea sa il fac functional. NU ?
  • Gheorghe Marius

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salutare,mi s-a aprins becul de abs in mers,cateva minute,apoi s-a stins,iar in timpul mersului se intrerupeau toate luminile,si ceasurile de bord pt o secunda,si porneau din nou.Cand am oprit masina,nu mai mergea inchiderea centralizata,am inchis-o din cheie,crezand ca s-a consumat bateria de la telecomanda.Apoi cand sa plec iarasi am deschis-o din telecomanda,dar cand sa o pornesc,se stingeau toate becurile din bord si nu invartea motorul deloc.Care poate fi cauza?Bateria din telecomanda?
  • Gheorghe Marius

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Martorul de la bateria masinii este verde inca,bateria are trei ani.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bornele de la baterie curatate si stranse.
  • Gheorghe Marius

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
sunt ca noi,si stranse bine,azi am luat curent de la alta masina,si a pornit,am mers cam 30 de min cu ea,si cand am oprit-o,am vrut sa- o mai pornesc o data si avea aceleasi simptome,se aprindea bordul,si cand dadeam la automat se stingea tot si nu facea nimic,nici sa invarta putin.Ideea e ca bateria este dusa,dar de ce a cazut asa deodata si nu s-a aprins becul?Daca nu cumva nu incarca alternatorul?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pai ai zis mai inainte ca are verde martorul.Bine,martorul ala e kix,pune si tu un tester pe borne si vezi incarcarea,mai intai masori cat are bateria,pe urma cu motorul pornit verifici daca incarca alternatorul.Daca bateria este descarcata,nu este de ajuns s-o pornesti cu cabluri si dupa 10 minute sa o opresti.Trebuie sa faci un drum sa-si revina,sau s-o pui pe un redresor.Masurat si sa nu ai vre-un consumator,in mod normal cu masina oprita fara nici un consumator,exceptie audio in stand/by si alarma ,ar trebui sa ai un consum de aproximativ 0,03A.In functiune,ar trebui sa incarce cu o valoare intre 13,4 la relanty si maxim 14.4 V ,cu motorul turat.Daca e dusa bateria,are sa-ti arate tie indicatia aia verde cam dupa 30 minute de mers,dar te minte.Si mai ales acum ca a dat frigul..
  • smarandita

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Y 17 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2005

  • Mesaj Privat
va salut (inca o data) pe toti de pe acest forum

Problema asta ( martorul de la ABS aprins, kilometrajul care nu mai merge + vitezometrul care nu mai indica ) am avut-o si eu zilele trecute. Am rezolvat-o dand roata din stanga fata jos si constatand ca s-au rupt ghearele de siguranta de la mufa si e un fir rupt de la senzorul de ABS ( chiar de langa senzor). Am curatat capatul firului si "ciotul" ce mai ramasese pe senzor si le-am lipit cu un pistol de lipit, dupa care am fixat mufa la locul ei cu doua coliere de plastic ( fasete ).

Multumesc lui userului jE pentru postul de mai sus !
  • Gheorghe Marius

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salutare,am rezolvat,am schimbat bateria la recomandarea unui electrician si a mers,acum porneste si nu au mai aparut probleme.Doar ca s-a resetat si calculatorul cred ,acum.Cand apasam pe butonul de deschidere geam,2-3 secunde,se deschidea de tot sau se inchidea,asta inainte de a schimba bateria.Acum trebuie sa tin degetul apasat pana ajunge la capat.S-a resetat si km de servive cel care se schimba la 2000 de km,si ceasul,cu data.Oare trebuie pus pe tester ca sa revina la setarile care le-a avut?
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
jE a scris:La masinile cu ABS viteza nu se mai citeste de pe cutia de viteze, ci de pe senzorul de ABS. De obicei de pe cel din stanga fata. ABS...

Confirm treaba cu abs-ul si viteza . Acolo se afla la majoritatea . Daca ridici pe cric roata cealalta(dreapta) si pornesti in treapta care doresti , ai sa observi ca nu merge vitezometrul , iar daca ridici stanga merge Razz .
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Gheorghe Marius, anumite informatii nu sunt stocate in memorii persistente, asta inseamna ca atunci cand tai alimentarea, se vor pierde.
Data si ora le setezi din nou, ca ata ete. Geamurile, du-le din butoane pana sus si mai tine apasate butoanele cateva secunde, ti se va reactiva functia.
  • stresu1984

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1994 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2008

  • Mesaj Privat
stie careva cum se sterg erorile la abs la o vectra a 1,6 1994
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Demontezi bornele de la baterie,faci un shunt intre cablurile masinii ca sa fii sigur ca se descarca pana si ultimul condensator,lasi asa cam 20-30 minute si pui bornele la loc.Asta in cazul in care esti sigur ca ai rezolvat orice problema legata de ABS.Daca eroarea persista,mai este ceva...In mod normal la fiecare punere a contactului ,ECU i-si face check-ul la toti senzorii,inclusiv ABS.Daca nu este problema,ar trebui sa se stinga martorul avarie ABS.Singurul martor din bord care stiu ca se reseteaza soft este airbag.Erorile care se reseteaza sau se sterg ,software ,sunt cele din diagnoza.Cel putin in cazul meu cand am avut senzorul scos,mi-a aprins martorul ABS,dar dupa remontare,la repornire a disparut.Martorul ABS se aprinde la orice masina la punerea contactului,apoi se stinge(daca nu sunt probleme).Sper sa fie si la tin le fel si sa nu mai ai si altceva...Succes!
  • artemioxxl

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2009

  • Mesaj Privat
artemioxxl a scris:
jE a scris:La masinile cu ABS viteza nu se mai citeste de pe cutia de viteze, ci de pe senzorul de ABS. De obicei de pe cel din stanga fata. Deci, ori s-a dus senzorul, ori ai contact imperfect/mufa sarita/fir rupt)
La Astra G senzorul e incapsulat pe rulmentul de la roata (la Corsa C e pe planetara). Da jos roata, o sa gasesti acolo mufa, vezi daca e bagata la loc, daca nu s-au rupt ghearele de siguranta, daca nu e iesita, etc.
Daca nu te descurci, mergi sambata la intalnire, si cauta-l pe Dan, el te poate ajuta inclusiv sa verificati continuitatea firelor de la roata la calculatorul de ABS...

Nu e FOARTE grav, pana rezolvi problema nu iti va merge vitezometrul, si nu o sa ai ABS (bine ca nu e iarna)


La mine a fost lovita mufa de la abs si nu imi merge vitezometru , imi da si eroare circuit intrerupt parca la vitezometru.
Imi ramane abs aprins dar pe tester el si merge si imi indica viteza pe fiecare roata.
Eu zic ca daca as trage un fir separat dupa ce caut schema electrica as putea sa il fac functional. NU ?



Ieri am facut toate testele posibile.
Pe opcom imi da viteza fiecarei roti in parte. In instrumente nu imi arata viteza citita de ecm.
Asa ca am luat tis 2000 si am verificat scheme de unde mi-a rezultat ca de la abs pin 25 firul ajunge unul la vitezometru pin 27 si unul la ecm pin 40 . Am tras un fir pana la vitezometru si nimic, am masurat de la abs pana la ecm si firul este neintrerupt. Nici un rezultat pozitiv. M-am apucat sa mai verific mufa de la abs dar pare ok .Acum tind sa cred ca in abs trebuie sa am problema.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca OPCOM-ul citeste viteza,senzorii sunt OK!Problema nu este de la senzorii ABS,sau din modul ABS(ai fi avut martor aprins), ci din traductorul din bord.Mai pe romaneste,vitezometrul.Nu ai sesizat,inainte sa nu-ti mai arate nimic,a avut momente de oscilatie sau ..repaos,apoi sa-si revina la normal?Astea sunt primele semne in mod ..."normal".Incearca pe la dezmembrari ,cu alte ceasuri,nu este musai sa-l cumperi,probezi si vezi care-i treaba.Si eu am avut o problema asemanatoare,la inceput oscila,mai cadea acul apoi lua viteza normal,iar in ultima faza efectiv sarea intre 0 si 20 Km/h repetat...Am gasit o rezistenta arsa,am schimbat-o,dar tot asa,i-mi arata viteza dar cu variatii.Intr-un final,disperat de discoteca din bord,l-am schimbat si totul a revenit la normal.Mai putin kilometrajul,...m-am capatat cu 100k km in plus...Se poate rezolva si asta insa.Incearca totusi cu alt cadran.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR