- Marinescu Marius
- OP
- 3 mesaje
- din 16 Jul 2011
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
Marinescu Marius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2011
- Mesaj Privat
salut am si eu o problema cu un vectra gts y22dtr automat nu mi se tureaza mai mult de 3000 de ture.kand l-am cumparat proprietaru mia spus k e de la egr intradevar la egr se vedea k tevile alea mici din fonta care ies din egr erau rupte.Lam cumparat din BISTRITA-NASAUD si am venit cu el pana in bucuresti asa usor k nu mergea mai mult de 120 km/h schimba vitezile cum vroia ea .tragea foarte greu si nu dadea voie sa deschida turbina. sau uitat mai multi prieteni mecanici la el si au zis k nu e de la egr k e de la vacumurile alea 3.dupa vreo 2 saptamani cand am vazut k nui da de cap nimeni mam interesat de un mecanic mai bun,asta a verificat turbina si vacumurile si a zis k sunt bune si a zis k pe vacumurile alea trebuie sa fie curent 12 volti mereu ceea ce la mine se gaseste 3.8 volti pe fiecare pana la urma nici el nu era sigur din ce cauza nu se tureaza. va rog din tot sufletu dak se poate sa ma ajutati si sami spuneti din ce cauza e si ce pot sai fac k am o luna jumate de cand o tin in parcare
- Marinescu Marius
- OP
- 3 mesaje
- din 16 Jul 2011
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
Marinescu Marius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2011
- Mesaj Privat
Marinescu Marius a scris:salut am si eu o problema cu un vectra gts y22dtr automat nu mi se tureaza mai mult de 3000 de ture.kand l-am cumparat proprietaru mia spus k e de la egr intradevar la egr se vedea k tevile alea mici din fonta care ies din egr erau rupte.Lam cumparat din BISTRITA-NASAUD si am venit cu el pana in bucuresti asa usor k nu mergea mai mult de 120 km/h schimba vitezile cum vroia ea .tragea foarte greu si nu dadea voie sa deschida turbina. sau uitat mai multi prieteni mecanici la el si au zis k nu e de la egr k e de la vacumurile alea 3.dupa vreo 2 saptamani cand am vazut k nui da de cap nimeni mam interesat de un mecanic mai bun,asta a verificat turbina si vacumurile si a zis k sunt bune si a zis k pe vacumurile alea trebuie sa fie curent 12 volti mereu ceea ce la mine se gaseste 3.8 volti pe fiecare pana la urma nici el nu era sigur din ce cauza nu se tureaza. va rog din tot sufletu dak se poate sa ma ajutati si sami spuneti din ce cauza e si ce pot sai fac k am o luna jumate de cand o tin in parcare
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Pai si mecanicul ala mai bun al tau era dotat si el cu un tester ? Nu ti-a dat codurile de eroare aparute ? Masina cu cheita se aprinde in bord ? Cred ca stiu ce are masina ta, adica nimic grav, dar pana sa ne apucam sa facem presupuneri descrie si tu simptomele, erorile si ce operatiuni ai mai facut pe acolo ca nu e nimeni guru sa dea o rezolvare directa si bazata pe atat de putine informatii.
bobi20
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Marinescu Marius
- OP
- 3 mesaje
- din 16 Jul 2011
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
Marinescu Marius
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2011
- Mesaj Privat
da a pus si testerul pe masina si intradevar miau aparut 7 coduri de eroare adik (1-p0243-02 circuit electroventil presiune turbo- tensiune prea mica 2-p0243-04 circuit electroventil presiune turbo- intrerupt 3-p1590 circuit electroventil vacumatic- intrerupt 4-p0638-02 tensiune mica la supapa electromegnetica a controlului electronic al acceleratiei 5-po638-04 circuit electroventil control clapeta- intrerupt 6-p0660-02 circuit pentru electroventil turbionare-tensiune prea mica 7-po660 circuit pt electroventil turbionare-intrerupt ) cam astea miau aparut pe tester. dar si cheita aia cu masina imi apare in bord si checingul ala imi apare cate adata.
CT88VRA
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2011
- Mesaj Privat
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
- ratoiu2000
- **
- 97 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Corsa 1998 X12XE
- Sibiu
ratoiu2000
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1998 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
salut , am aceeasi problema si aceeasi masina ca a lui Marius ,Vectra GTS 2,2 , automatik , 125 cai diesel , si nu ii dau de cap , un mecanic mi-a desfacut si curatat EGR ul si nimic , am schimbat un senzor care e deasupra EGR ului , alt mecanic mi-a spus ca ar fi elektrovalva care deschide Turbina , cei de la Opel au spus ca ar fi ECU de la pompa de injectie , deci nimeni nu stie nimic sigur si nu stiu ce sa mai fac ! Ar putea fi de la EGR dar trebuie schimbat nu curatat ? Sau de la Debimetru sau credeti ca ar putea fi ECU de la Pompa , sub aspectul ca motorul merge super , porneste super , decat ca dupa 10 minute dupa ce il pornesc rece , se aprinde martorul si nu se mai tureaza mai mult de 2800 rot. pe minut si implicit Turbo nu intra in functiune deloc , si la opel cod eroare e P 0243 , Ce credeti sau stiti pe cineva care ma poate ajuta , pt ca nu sunt in Romania si nu pot lua legatura cu un mecanic bun numai telefonic si aici mecanicii sunt varza ?