Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • sebitutzu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare !

Am un Opel Astra G 1.6 16 V, 101 CP, fabricatie 2002, benzina.
Am o problema de ceva timp cu martorul check engine.
Totul a inceput cand am fost cu masina la mecanic. (sotia a lovit fata masinii si am fost nevoit s-o trag la mecanic)
Masina am dus-o la mecanic cu un nivel scazut de benzina (era becul aprins in bord dar nu palpaia)
Cand am luat masina de la mecanic, am dus un flacon de benzina de la Petrom.
Pe drum pana acasa nimic, dupa care a doua zi fac 300 de metri si mi se aprinde becul check engine.
Mi s-a recomandat sa bag ceva benzina buna si intr-adevar dupa ce am bagat benzina de 100 (cifra octanica) becul s-a stins.
Cand benzina a scazut sub 1/4 din rezervor, becul s-a aprins iar.
Am fost la service la tester si mi-au zis ca e de la benzina proasta. (nu le-a dat nici o eroare la tester)
Au resetat computerul dar problema a aparut iar.
Ieri am bagat benzina am facut cativa km dupa care s-a stins martorul iar azi cand nivelul benzinei a scazut, martorul s-a reaprins....
Ce am mai observat este ca, la iesirea din esapament, parca ar fi mult condens sau apa.
Alte simptome nu am observat asa ca nu va pot zice mai multe.
POate ma ajuta cineva cu un sfat profesionist, nu stiu ce sa mai fac.... !
Mentionez ca masina merge ok, trage bine..

Astept sfaturile voastre !
Multumesc!
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca ai check engine aprins nu exista sa nu ai eroare. Du-te la cineva care stie ce inseamna diagnoza, nu la mesterii din spatele blocului, experti in datul cu presupusul si exprimatul parerii.
In Oradea ai Opel West, poti apela la ei, pana acum au facut o impresie buna
  • sebitutzu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Da, asa e, ceva eroare trebuie sa fie...
Daca nu rezolv nicaieri am sa ma duc si la Opel, desi sunt destul de scumpi, au tarife duble fata de alte service-uri.
Parerea mea e ca e ceva senzor sau ceva minor, altfel nu imi explic de ce masina merge bine.
Oricum merci de sfat !
  • sorin soare

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 z18se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nu cred ca o sa rezolvi mare lucru ca mai cunosc pe cineva cu aceeasi problema si baga benzina de 98 ca sa nu se mai aprinda.la el cand ajunge acu aproape de rosu se aprinde si martorul.singurul sfat e sa bagi benzina de la 98 in sus.masina functioneaza perfect,daca rezovi sa imi zici si mie.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sorine, las-o usurel. raportul de compresie de la Z16XE nu justifica benzina de 98.
Intai si intai sa mearga omul la cineva care stie ce se face la o testare computerizata. Eroarea trebuie sa fie acolo. Apoi, pe baza erorii, se poate vedea care e buba...
  • sebitutzu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,
Chestia cu benzina nu tine.
Am incercat de nenumarate ori. Am bagat si benzina de 98 si de 100 si becul tot s-a reaprins cand nivelul benzinei a scazut.
Acum de doua zile e stans martorul.
Oricum, ieri am fost la tester iar si mi-a dat eroarea P0130 (oxygen senzor 1 - adica sonda lamda care este inainte de catalizator)
Am intrebat in nenumarate locuri de costul sondei si este undeva intre 230- 450 RON. Cea de 450 este Bosch, cea mai recomandata (inafara de cea Opel care costa exagerat dupa parerea mea, 160 euro + TVA ).
Oricum am depistat buba si este bine.
Am primit un sfat de la un dealer de piese opel, care poate o sa ajute si pe altii.
Mi s-a spus sa bag benzina Alto 101 de la Rompetrol, cand mi se aprinde becul de la benzina, apoi cu motorul incalzit sa circul cu masina vreo 10-15 minute cu motorul turat la 5000-6000 ture.(asa poate se mai curata depunerile de pe sonda)
Au fost nenumarate cazuri in care problema s-a rezolvat, asa ca am sa incerc si eu, nu pierd nimic, mai ales ca mi s-a zis ca daca becul nu sta aprins tot timpul inseamna ca avaria sondei este la inceput, deci teoretic se poate trata.
jE, ai avut dreptate cu avaria, era acolo. (foarte ciudat este ca eroare am depistat-o la acelasi service, oricum nu mi-au luat nici un ban in plus )
  • simion83

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Detin un Opel Astra G, 2001, 1.4 14 VALVE AN FABR 2001. Martorul motor sta aprins sau uneori lumineaza intermitent(se aprinde si se stinge continuu). Dimineata masina porneste usor dar dupa plecare de pe loc se opreste si trebuie sa astept cateva secunde sa o pot reporni din nou. S-a intamplat sa se opreasca in unele dimineti de 3-4 ori la distante de 1 km. Mentionez ca trage destul de greu, nu se accelereaza chiar daca apãs pedala la maxim, abia, abia reusesc sa demarez. Dupã aceea merge normal, s-a intamplat uneori sa faca probleme si in timpul zilei dar de obicei dimineata. Am schimbat la sfatul celor de la sevice bobina, pompa de benzina, injectoarele, bujiile si problema inca persista. Codurile de eroare la diagnoza sunt
P 0300, P0304, P0302, P0460, P 0301

Sper sã mã puteti ajuta sa inteleg si eu ce are masina si sa o pot repara fara sa cheltui bani in van. Vã multumesc
  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa te speri dar daca ai schimbat ce ai scris mai ai ECU si supapele .eu am avut aceasi problema si pana la urma am desfacut-o si am gasit 6 supape de evacuare arse .aveam compresie 14 pe toate de acea eram sceptic cand am desfacut-o.Am avut in oras un ajutor ca a venit omul cu ECU si am probat ,si atunci am hotarat sa il desfac.Un defect de ECU are alte simptome si nu cade chiar la 3 pistoane o data.daca e la temperatura de lucru si merge bine dai in 5000 ture cam 2 km cu a3-a si daca isi revine temporar poti sa o desfaci linistit.Se depune calamina pe tijele supapelor si raman deschise,in special la regimul de oras si cu motorul rece.eu am pus si sonda lamda is alt CAT de proba si dupa un drum de 100km afara 10km in oras mergea ceas.
p0460 cred ca vine de la nivel rezervor deci probleme la plutitor
eu lucrez ca mecanic si nu intelegeam ma innebunit de sarbatori.aceasi problema am gasit si la un AVEO in urma cu vreo 3 ani si am scapat cu curatat supape,avea 20000km si iesise din garantie la reprezentanta stiau problema dar il minteau ca e de la benzina.
a desfacut chiulasa in fata mea omul si am vazut ca nu inchid supapele din cauza calaminei de pe tija la pist 3
  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
si eu am cumparat pisele dar ca mecanic gasesc sa le dau mai departe .plus ca acum am rezerva sa fac probe la altii.bani blocati.
ce pica mai rar sunt injectoarele in rest toate sunt consumabile .e rau ca teste poti face doar cu scula de sters erori pe masina si sa sti sa interpretezi valorile.in general cand aprinde becul ECU taie din alimentare la injectie si nu poate sa isi revina motorul pana nu il opresti cand pornesc din nou toate ,in caz ca nu ai o piesa defecta .
Bafta sa gasesti un mecanic priceput .
  • Flavius11

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2013

  • Mesaj Privat
As fi interesat sa stiu ca in momentul care rectifici chiuloasa o sa traga mai bine motoru? randamentul mai bun ca inainte? atuncea motorul e in stare perfecta nu?se recomanda si schimbarea segmentilor pe pistoane? si a garniturilor, si semeringurilor nu? Motorul e mai puternic si da randament maxim ori cand? porneste mai usor?nu mai consuma ulei?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
raspunsul la toate intrebarile este DA!
  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sper ca nu desfaci motorul si tu sa ai probleme la debitmetru , sonda lamda sau altele.
  • simion83

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii, sper sã fie asa cum spui dar Ecu acesta nu apare la erori s de aceea cei de la service mi-au spus ca nu e cazul sa-l schimb...m-am documentat de pe forumuri si am inteles ca multi detinatori de opel au avut problem de acest fel si cauza a fost ecu, dar daca mecanicul mi-a spus asa am renuntat la idee
  • *NeLu*

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,am si eu o problema. aseara mi sa aprins ''vestitul ,,chek engine 'la motor z16se ,astra 2001,am demontat valva egr si am curatat-o cu triumf ,dar tot se aprinde becul ,am omis sa spun ,inainte de ase aprinde becul prima oara am simtit o smuncitura .daca poate sa ma ajute cineva.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
tester/diagnoza/identificat codul erorii + mai multe detalii despre mersul motorului

,,Triumf,, e o solutie pentru aragaze si portelanuri ?
  • *NeLu*

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am facut un test cu pedalele ,imi da un cod 0105 .am demontat iarasi egr ,l-am pus iarasi in acea solutie cufundat pina la jumatate vre-o 2 ore ,apoi cu 2 fire la baterie l-am miscat ;si curatat , apoi pe masina pornit ,incalzit masina si mers vreo 7 km ,nu sa mai aprins ,sa vedem la un drum mai lung, dupa ce am oprit am facut iarasi testul si a esit acelasi cod
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Lasa EGR in pace si ocupa-te de MAP sensor :
P0105 Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Voltage Low (sau High)
  • *NeLu*

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
de cind am curatat egr s-a stins martorul chek engime , dar acea eruare ,la testul cu pedalele tot persista 0105 , spuneti-mi si mie care stie unde este acel senzor MAP la motorul z16se
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
senzorul MAP este prins cu un surub pe galeria de admisie.. imediat sub clapeta de acceleratie ("carburator").. se desface surubu' si se trage in sus miscand usor in parti.. deoarece are un manson din cauciuc ptr. etansare..

  • *NeLu*

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
este vorba de senzorul de pe galeria de admisie .? l-am scos ,sters si pus la loc ,tot imi da acea eruare ,dar chek engime sa stins
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR