rapper
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2010
- Mesaj Privat
salut ! sunt un membru mai vechi pe acest forum si mandru posesorului unui opel astra G caravan 1.7 DTI ...problem sta in felu urmator....o sa vorbesc in numele unui prieten care are un opel astra F caravan 1.4 benzina...problema este urmatoarea : in oras apa se ridica la peste 100G iar la drum lung ( inafara oraslui ) masina merge ceas....apa ramane intacta ....care sunt sfaturile ? ;....ce probleme sa aiba masina...si la viteze mari de 120km/h apa ramane la normal ......deci ? care sa fie cauza ? ...multumesc anticipat !
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
rapper
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2010
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
renunta la limbajul de chat, aici nu esti pe hi5
la viteza temperatura sta unde trebuie deoarece, din cauza vitezei de deplasare, fluxul de aer care trece prin radiator e mai mare, deci ai un transfer termic mai bun, deci racire suficienta.
O explicatie simpla si aproximativa (fara sa intram foarte adanc in fizica): Motorul genereaza 10 unitati de caldura pe minut
la 30 grade afara radiatorul disipeaza in aer 1 unitate de caldura pe un metru cub de aer care trece prin radiator
la 30 km/h prin radiator iti trec, in mod natural, 5 mc aer/minut. Insuficient, cand senzorii detecteaza ca agentul de racire a trecut de o anumita temperatura, porneste ventilatorul, care iti face tiraj fortat
la 100 km/h prin radiator iti trec 20 mc aer/minut. Prea mult, dar aici intra in functiune termostatul, care, cand agentul de racire coboara sub o anumita temperatura, inchide circuitul, si nu mai trimite antigel in radiator (pentru a fi racit)
Cifrele sunt "din burta", doar asa, ca sa intelegi procesul.
la viteza temperatura sta unde trebuie deoarece, din cauza vitezei de deplasare, fluxul de aer care trece prin radiator e mai mare, deci ai un transfer termic mai bun, deci racire suficienta.
O explicatie simpla si aproximativa (fara sa intram foarte adanc in fizica): Motorul genereaza 10 unitati de caldura pe minut
la 30 grade afara radiatorul disipeaza in aer 1 unitate de caldura pe un metru cub de aer care trece prin radiator
la 30 km/h prin radiator iti trec, in mod natural, 5 mc aer/minut. Insuficient, cand senzorii detecteaza ca agentul de racire a trecut de o anumita temperatura, porneste ventilatorul, care iti face tiraj fortat
la 100 km/h prin radiator iti trec 20 mc aer/minut. Prea mult, dar aici intra in functiune termostatul, care, cand agentul de racire coboara sub o anumita temperatura, inchide circuitul, si nu mai trimite antigel in radiator (pentru a fi racit)
Cifrele sunt "din burta", doar asa, ca sa intelegi procesul.
rapper
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2010
- Mesaj Privat
- chybryt
- **
- 193 mesaje
- din 16 Mar 2009
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
chybryt
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
da poti sta linistit masina nu are nimic, insa pentru a asigura o racire mai eficienta poti scoate grila de la radiator apoi mergi la o spalatorie cu jet si sa-i dai pe radiator fiindca din cauza varstei si mai ales la masinile cu AC se strang frunze si ghemotoace de praf pe radiator si racirea se face mult mai greu decat in mod normal.
rapper
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2010
- Mesaj Privat