mary 2010
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1992 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Gex
- **
- 214 mesaje
- din 05 Jun 2009
- Vectra 1992 c16nz
- Timis
Gex
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2009
- Mesaj Privat
niniy21
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 c16 Sv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2010
- Mesaj Privat
Pentru astfel de informatii ai functia 'Cautare'.
vezi poate te ajuta ceva de aici:
cum schimb becurile in bord
vezi poate te ajuta ceva de aici:
cum schimb becurile in bord
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- scoti mansoanele de pe volan (5 suruburi, 3 sub mansoane, 2 sint ascunse de volan, trebuie sa il rotesti putin ca sa le vezi)
- scoti plasticul negru de sub geamul ceasurilor. e prin in 2 clame. tragi usor cu mina din partea de jos, bagi o surubelnita si tragi usor clamele.
- o sa vezi 4 suruburi, 2 in stinga si 2 in dreapta ceasurilor. il scoti pe cel de sus, din fiecare parte apoi poti sa tragi plasticul negru de deasupra ceasurilor. apoi scoti si celelalte 2 suruburi.
- acum vezi 3 suruburi care tin ceasurile, 2 sub ele si unul sus. le scoti.
- tragi butonul care reseteaza kilometrajul zilnic.iese usor.
- tragi usor tot blocul spre tine, mai mult coltul din stinga (pe cel din dreapta il bagi putin in bord), bagi o mina mai finuta pe sub ceasuri si desfaci clama care tine cablul de kilometraj. //
Edit: poti baga mana intre pedala de frana si ambreiaj, vei simti ceva din plastic(gen jumatate de roata) iar un pic mai sus se simte clema cablului de kilometraj)
- scoti partea neagra care vine peste ceasuri (cu geamul si gemuletele de la becurile de control): tragi usor tot blocul spre tine, si cu o surubelnita dreapta mai finuta desfaci clamele care tin partea asta. sint 2 clame deasupra si 2 dedesubt. le vezi usor pentru ca partea din spate e alba.
Edit: poti scoate direct ceasurile, au loc prin golul volanului.
- tragi partea asta cu geamul usor afara. eventual o invelesti in ceva sa nu intre praf in interior.
- tragi usor blocul alb cu ceasurile si bagi mina in spate sa scoti mufele cablurilor care intra in el. sint 2, una mare in stinga si una mai mica in dreapte. mufele sint tinute de cite 2 clame aflate in capetele lor. se pot scoate orbeste.
- acum poti scoate blocul alb cu ceasurile. ai grija sa nu lovesti acele ceasurilor. (ultimile 3 etape sint multmai usoare daca ai demontat volanul complet la inceput, dar merge si cu el montat).
acum te uiti in spatele lui si poti schimba usor becurile. sint becuri de 1.2W, se gasesc la magazinele auto la 25.000 lei. 4 becuri pentru ceasuri, si cite e nevoie pentru beculetele de control (in functie de dotari). becul pentru baterie e altfel, seamana cu unul de lanterna. cel mai sigur e sa iei cu tine becurile arse si sa le arati la magazin.
pentru becul care lumineaza controalele de incalzire, dupa ce ai scos cele 2 suruburi din dreapta ceasurilor (vezi mai sus): scoti ceasul/DID. rama iese tragind cu mina, ceasul la fel. in spate vezi 2 suruburi. le desfaci si apoi poti trage panoul vreo 2 centimetri. cit sa bagi 2 degete ca sa inlocuiesti becul cu pricina. e unul singur si prost, nu lumineaza nimic. ceasul/DID are propriul bec,in fipt in partea din spate.
pentru becul de la avarii, habar nu am.acolo nu am umblat.
se monteaza totul la loc, in ordine inversa.
- scoti plasticul negru de sub geamul ceasurilor. e prin in 2 clame. tragi usor cu mina din partea de jos, bagi o surubelnita si tragi usor clamele.
- o sa vezi 4 suruburi, 2 in stinga si 2 in dreapta ceasurilor. il scoti pe cel de sus, din fiecare parte apoi poti sa tragi plasticul negru de deasupra ceasurilor. apoi scoti si celelalte 2 suruburi.
- acum vezi 3 suruburi care tin ceasurile, 2 sub ele si unul sus. le scoti.
- tragi butonul care reseteaza kilometrajul zilnic.iese usor.
- tragi usor tot blocul spre tine, mai mult coltul din stinga (pe cel din dreapta il bagi putin in bord), bagi o mina mai finuta pe sub ceasuri si desfaci clama care tine cablul de kilometraj. //
Edit: poti baga mana intre pedala de frana si ambreiaj, vei simti ceva din plastic(gen jumatate de roata) iar un pic mai sus se simte clema cablului de kilometraj)
- scoti partea neagra care vine peste ceasuri (cu geamul si gemuletele de la becurile de control): tragi usor tot blocul spre tine, si cu o surubelnita dreapta mai finuta desfaci clamele care tin partea asta. sint 2 clame deasupra si 2 dedesubt. le vezi usor pentru ca partea din spate e alba.
Edit: poti scoate direct ceasurile, au loc prin golul volanului.
- tragi partea asta cu geamul usor afara. eventual o invelesti in ceva sa nu intre praf in interior.
- tragi usor blocul alb cu ceasurile si bagi mina in spate sa scoti mufele cablurilor care intra in el. sint 2, una mare in stinga si una mai mica in dreapte. mufele sint tinute de cite 2 clame aflate in capetele lor. se pot scoate orbeste.
- acum poti scoate blocul alb cu ceasurile. ai grija sa nu lovesti acele ceasurilor. (ultimile 3 etape sint multmai usoare daca ai demontat volanul complet la inceput, dar merge si cu el montat).
acum te uiti in spatele lui si poti schimba usor becurile. sint becuri de 1.2W, se gasesc la magazinele auto la 25.000 lei. 4 becuri pentru ceasuri, si cite e nevoie pentru beculetele de control (in functie de dotari). becul pentru baterie e altfel, seamana cu unul de lanterna. cel mai sigur e sa iei cu tine becurile arse si sa le arati la magazin.
pentru becul care lumineaza controalele de incalzire, dupa ce ai scos cele 2 suruburi din dreapta ceasurilor (vezi mai sus): scoti ceasul/DID. rama iese tragind cu mina, ceasul la fel. in spate vezi 2 suruburi. le desfaci si apoi poti trage panoul vreo 2 centimetri. cit sa bagi 2 degete ca sa inlocuiesti becul cu pricina. e unul singur si prost, nu lumineaza nimic. ceasul/DID are propriul bec,in fipt in partea din spate.
pentru becul de la avarii, habar nu am.acolo nu am umblat.
se monteaza totul la loc, in ordine inversa.
E greu pana nimeresti pozitia buna in care sa scoti cablul din spate(mie mi-a luat 10 minute sa nimeresc pozitia), dupa aceea merge repede.