Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • senator1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Nici nu stiu cum se numeste ceea ce vreau eu sa fac la masina. Deci...
Citind instructiunile masinii mele am vazut ca unele modele de Astra au controlul tractiunii, display care afiseaza mai multe informatii si multe altele pe care eu nu le am la masina mea. Daca as gasi asa ceva la dezmembrari s-ar putea instala pe masina mea? Cineva spunea ca se poate cu conditia sa activezi in calculatorul masinii cu codul corespunzator. Ce ziceti?
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Controlul tractiunii se instaleaza pe modelele "puternice" de Opel (in general de la 1800 in sus...) si NU ARE NIMIC in comun cu afisajul "cu computer". Probabil ca cablajul exista, dar trebuie achizitionate restul co^ponentelor, inclusiv calculatorul de T.C., in plus eu un ai vad rostul la o masina de 75/90 de cai asa cum ai tu, sa faci rotile sa patineze la acceleratii este o adevarata performanta... Laughing
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si eu am AstraG 1.7dti, cu roti de 195/60/15, si la cata putere lipsa are masina, si ce roti late are, cu foarte mult chin, am reusit, de proba, sa scartaie rotile pe asfalt.
Este ceva mai usor pe asfalt umed, dar nici in acel caz nu reusesti decat daca te chinui, sau esti intr-o panta si pleci de pe loc pe ud, doar asa sa patineze.
Pe zapada e mai bine fara, cu TC activat nu vei mai pleca de pe loc.
Deci in concluzie, la 1.7dti nu este nevoie de TC, asa au considerat si cei de la Opel si au considerat bine.

Eu zic ca nu merita sa te complici prea mult cu adaptari pt. ca e mult de munca, si masina tot masina ramane.
  • senator1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2004

  • Mesaj Privat
In regula, m-ati convins cum e treaba cu TC. In legatura cu displayul treaba sta cam asa. Poate nu m-am exprimat eu prea bine, dar era vorba de o enumerare, nu ca displayul ar avea vreo legatura cu TC. Iar un display care sa afiseze mai multe informatii...hm, m-ar interesa (daca as avea ocazia sa gasesc asa ceva).
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
aha, barca era deci a pescarului care n'avea lotca !

tu vrei MID (BC) ? am auzit ca se poate, vezi la "cum sa..."; parca era cineva care a facut Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
O spun la vrajeala dar cred ca displayul ala "suparat" nu e compatibil cu motoarele Isuzu (al tau...), verific si reconfirm...
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai au facut pana in 2002 aprinderea cu cremeni? Surprised


btw - raspunsul la intrebarea: tuning sau up-grade??? .....eu zic ca este upgrade atata timp cat folosesti piese originale.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In 2003 (am catalogul comercial) singurele motorizari la care MID nu era oferit erau cele Isuzu de 1.7 L DTi (asta e sigur) din PDV strict tehnic am citit undeva pe Net despre o oarecare incompatibilitate, dar nu mai stiu unde (asta luati-o la conditional, caci neuronul meu nu isi mai aminteste sursa)
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
este acelasi motor ca in '96, cum are si solver? fara ECU?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu, cel Isuzu 1.7 de 82 de cai din 96 era cu injectie pur mecanica, "asta cel nou" este cu injectie electronica, modulul de injectie este insa langa pompa de injectie, pe motor, nu intre aripa si contra-aripa ca la motoarele de 2000 (vorbesc de amplasarea la Astra G, la restul gamei... nu stiu...)
Pe Astra G s-au montat de altfel 2 motoare de 1700 TD si anume cel "vechi" de 68 de cai (8 supape) si cel "nou" de 75/80 cai cu 16 supape.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
bine, amplasarea fizica a ECU e irelevanta in proiectul asta. si io am ECU pe motor (simtec 70), idee e daca iese scoate 'fuel consumption' din el.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR