- BURGHELEA MARIUS
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2004 2.0dti
- Vaslui
BURGHELEA MARIUS
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2004 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
72DAD
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am avut exact aceeasi problema.Beleaua este ca nu am gasit doar furtunul ci cu tot cu saxofonul ala de plastic care se duce in jos.Nu se gaseste decat pe original si in functie de norocul tau, pretul este cuprins intre 500 RON si 800 RON.Chestie de noroc.Eu am mers tot lipit cu banda adeziva (din aceea pentru electricitate ,lata) aprox.3 saptamani pana mi l-a adus cineva de la Brasov.Tragea binisor dar scotea un fum....
- BURGHELEA MARIUS
- OP
- 18 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2004 2.0dti
- Vaslui
BURGHELEA MARIUS
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2004 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- bulky
- **
- 137 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Vectra 2000 20tdi
- Constanta
bulky
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2000 20tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
72DAD
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Ca sa fim siguri ca vorbim despre acelasi furtun(deoarece nu mai am pozele) iti dau indicativele scrise pe el:
24415009 >AEM<
37756 50217/G 105 3
Este foarte scump ,intradevar ,cica pentru ca este un furtun activ, care "lucreaza " . Mama lor de hoti... Eu am dat pe al meu aproape 700Ron ,neavand rabdare sa astept inca 10 zile pentru unu de 600Ron.ulterior, am auzit si de 5ooRon.Daca nu gasesti mai ieftin da un semn si vedem cum facem sa iti trimit de la Brasov ,unde am gasit si eu
Cum ziceam, mama lor de hoti....
24415009 >AEM<
37756 50217/G 105 3
Este foarte scump ,intradevar ,cica pentru ca este un furtun activ, care "lucreaza " . Mama lor de hoti... Eu am dat pe al meu aproape 700Ron ,neavand rabdare sa astept inca 10 zile pentru unu de 600Ron.ulterior, am auzit si de 5ooRon.Daca nu gasesti mai ieftin da un semn si vedem cum facem sa iti trimit de la Brasov ,unde am gasit si eu
Cum ziceam, mama lor de hoti....
Geolitic
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 751 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 751
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-3673
- *
- 25 mesaje
- din 31 Oct 2006
cont-sters-3673
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
72DAD
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
stefanello_cs a scris:raspund "on topic" deci nu-s pe langa subiect :
la mine, furtunul asta ajunge 1,5mil; este SH
la mine, furtunul asta ajunge 1,5mil; este SH
Este adevarat ca varianta ta are castig prin prisma pretului, dar e loterie.Nu ai nici un control (de aia se si numeste SH) asupra piesei pe care o schimbi.Eu sunt adeptul pieselor noi .
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@stefanello_cs: Asa este, la mine, la acelasi motor a fost nou 210lei, dar nici eu, nici tu nu avem Vectra C. La Vectra C se pare ca, mai ieftin de 5-600lei nu este.
@ all: Acest furtun este un furtun special compus dintr-un furtun siliconic rezistent la temperatura in interior, apoi un strat de impletitura de sfoara pentru rezistenta la presiune, apoi inca un invelis de silicon, iar la exterior un invelis de cauciuc normal. De aceea este scump.
@ all: Acest furtun este un furtun special compus dintr-un furtun siliconic rezistent la temperatura in interior, apoi un strat de impletitura de sfoara pentru rezistenta la presiune, apoi inca un invelis de silicon, iar la exterior un invelis de cauciuc normal. De aceea este scump.
Geolitic
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
io stiu pe cineva care a schimbat doar furtunu cu 1 mil cu tot cu mana de lucru la o firma de asta care se ocupa cu fabricarea cauciucurilor .. nush daca era service autorizat , am inteles ca l a pus peste furtunul crapat si mecanicul a declarat ceva de genu cum ca nu o sa se rupa niciodata furtunu asta nou , o sa il intreb pe proprietar mai multe detalii si o sa postez.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Geolitic
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
furtunu ala nu are cum sa coste 6-7 mil , el costa atat deoarece vine cu tot cu fieru ala pe care e montat , daca gasesti doar cauciucu ala e cam 1 mil , da nu prea se gaseste ca la comnada vine cu tot cu chestia aia pe care e el prins , din cate stiu io.
Idivora , tu cat ai platit pt furtun ? l ai luat separat ? mana de lucru ? de unde l ai luat ? acum cat timp ?
Idivora , tu cat ai platit pt furtun ? l ai luat separat ? mana de lucru ? de unde l ai luat ? acum cat timp ?
72DAD
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Geolitic a scris:furtunu ala nu are cum sa coste 6-7 mil , el costa atat deoarece vine cu tot cu fieru ala pe care e montat , daca gasesti doar cauciucu ala e cam 1 mil , da nu prea se gaseste ca la comnada vine cu tot cu chestia aia pe care e el prins , din cate stiu io.
Idivora , tu cat ai platit pt furtun ? l ai luat separat ? mana de lucru ? de unde l ai luat ? acum cat timp ?
Idivora , tu cat ai platit pt furtun ? l ai luat separat ? mana de lucru ? de unde l ai luat ? acum cat timp ?
Se vinde tot ansamblul.Furtun nu vei gasi separat decat printrun noroc chior de la cineva care a avut nevoie de cealalta parte.Asa ca,valoreaza sau nu 6-7 mil, nu conteaza. Daca ai nevoie,asta e pretul pe care trebuie sa-l platesti.Mama lor de hoti!
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cand spui furtun este furtun, cand spui ansamblu, este ansamblu. Eu am vorbit numai de furtun.
Deci furtun=210lei, luat separat (are cod separat), de la ProMotor International, mana de lucru =0lei (montat singur), acum 6 luni.
Dar asta pentru Y20DTH/2003 (la cele pana in 2003 are alt cod si forma)/Astra G.
La Vectra C este altceva. Chiar as vrea sa vad si eu un ansamblu care are un singur cod. Codul este atribuit unei piese nu unui ansamblu.
Deci furtun=210lei, luat separat (are cod separat), de la ProMotor International, mana de lucru =0lei (montat singur), acum 6 luni.
Dar asta pentru Y20DTH/2003 (la cele pana in 2003 are alt cod si forma)/Astra G.
La Vectra C este altceva. Chiar as vrea sa vad si eu un ansamblu care are un singur cod. Codul este atribuit unei piese nu unui ansamblu.
Geolitic
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Daca suiera in zona furtunului de intrare sau iesire din intercooler, chiar s-a spart furtunul. La mine era o taietura de 5-10mm parca facuta cu cutter-ul.
Daca suiera din zona alternatorului, ai dioda in scurt.
Si daca tot am postat, uite si codul de la furtunul meu: 24451330 sau GM 58 60 761. Acum uitati-va in EPC si vedeti daca este ansamblu!
Daca suiera din zona alternatorului, ai dioda in scurt.
Si daca tot am postat, uite si codul de la furtunul meu: 24451330 sau GM 58 60 761. Acum uitati-va in EPC si vedeti daca este ansamblu!
Geolitic
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
silman
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Am schimbat vara trecuta furntunul de la intercooler. Cu toate ca era crapat numai cotul superior, am cumparat tot ansamblul (cotul superior, teava verticala de aluminiu si cotul inferior) pentru ca numai asa am gasit (am cautat la reprezentanta si magazine cu piese orginale Opel). Am dat aproximativ 700 RON. Se pare ca cel superior crapa in majoritatea cazurilor, asa ca nu inteleg de ce trebuie sa se vanda tot ansamblul.
Manifestarile erau urmatoarele: nu tragea si scotea foarte mult fum negru la accelerare (se vedea "coada" in oglinda retrovizoare). Lipirea cu banda adeziva nu da roade. Se rupe imediat deoarece furtunul este supus la presiuni si temperaturi ridicate.
Am schimbat vara trecuta furntunul de la intercooler. Cu toate ca era crapat numai cotul superior, am cumparat tot ansamblul (cotul superior, teava verticala de aluminiu si cotul inferior) pentru ca numai asa am gasit (am cautat la reprezentanta si magazine cu piese orginale Opel). Am dat aproximativ 700 RON. Se pare ca cel superior crapa in majoritatea cazurilor, asa ca nu inteleg de ce trebuie sa se vanda tot ansamblul.
Manifestarile erau urmatoarele: nu tragea si scotea foarte mult fum negru la accelerare (se vedea "coada" in oglinda retrovizoare). Lipirea cu banda adeziva nu da roade. Se rupe imediat deoarece furtunul este supus la presiuni si temperaturi ridicate.