- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Daca merg cu ea,sau pur si simplu o pornesc,cand vreau sa o opresc,se sting pt o secunda becurile in bord apoi se aprinde iar ala de la baterie si motorul mai invarte parca de 2 ori ca si cum ar da sa porneasca desi cheia e in pozita oprit.Am facut si o proba astfel: am pornito,am oprito si am pus repede inapoi contactul si a pornit singura.Ce naiba mai are acum? ma termina psihic masina asta.Inainte de asta tre sa va spun ca in masina am avut geamurile foarte aburite,curgea apa de pe ele,pe interior.Sa fi ajuns pe undeva,sa faca condens si sa fie asta cauza?Face autoaprindere,ceva de genu.
- testo
- **
- 300 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Mufa de la contact are niste rotite metalice care fac ceva contacte pe niste pini , e foarte posibil sa nu mai stea bine rolele alea acolo si face aiurea contact , faza e ca e foarte migalos sa repari ce e acolo ( arculete , bilute , etc ) . Asigua-te ca e de acolo si mai bi8ne cumperi alta mufa . Cu respect !
- testo
- **
- 300 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cred ca s-a rezolvat,facea autoaprindere din cat m-am interesat eu,si era din cauza benzinei.Am pus un aditiv,i-am dat talpa vreo 3 km cu 160 si schimbat vitezele la turatii mari si nu a mai facut nici o problema dupa.Apoi azi dupamiaza am dat ceasurile de bord jos sa pun 2 beculete ca nu se aprindeau cand puneam contactul: la check engine si la benzina.Inca o intrebare: e posibil sa mearga aiurea (adica,parca merge oval,cu unele intreruperi) din cauza senzorului aluia de temperatura,de deasupra la servo?daca ii scot mufa,se tureaza normal,daca pun mufa,opresc si pornesc iar cand o accelerez brusc pana la fund,are parca o scapare..un fel de rateu.A patit cineva si s-a rezolvat cu schimbarea senzorului aluia?