looshian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
salutare ! masina cu pricina e o vectra A , din 92 , cod motor c16nz. problema e ca ma scutura la plecarile de pe loc , si cand schimb treapta a 2 a. am mai citit niste posturi dar tot nu m-am lamurit . cand plec de pe loc , in cazul in care calc brusc pedala de acceleratie , ma scutura pana ajunge la vreo 2000-2500 ture;de la 2500 in sus e ok. la fel si treapta a 2 a. daca accelerez mai "batraneste" se simte mai putin. mentionez ca la relanti sta "rotund".dar chiar si cand stau pe loc daca o tin accelerata intre 2000-3500 ture , motorul merge putin intrerupt.sub 2000 si peste 3500 e ok, nu tuseste! am citit ca ar fi modulul de aprindere sau bobina de inductie. am schimbat la ea filtrul de aer si benzina , am curatat fisele , bujiile , si tot ce se mai gaseste sub capacul de delcou (pipa si niste contacte pe acolo).astept parerile voastre ! multumesc anticipat !
looshian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
nu vreau sa fiu rautacios dar se pare ca tot singur mi-am rezolvat problema! pentru cei care mai au probleme de genul, sa stie despre ce e vorba. uitasem mai sus sa mentionez si de pornirea mai "greoaie" la prima cheie.mai ramasese un singur lucru pe care nu-l verificasem: pompa de benzina. am scos furtunasul care alimenteaza carburatorul(cel dinspre parbriz), am pus contactul(sa traga pompa benzina), si surpriza:venea foarte putina benzina.am pus furtunasul la loc, am scos furtunul de retur(aflat langa cel de alimentare) si iar surpriza: nu venea deloc benzina pe retur. cu un manometru am masurat presiunea pompei de benzina(se "conecteaza"manometrul la furtunul de alimentare, se pune contactul si se citeste valoarea) si am constatat ca presiunea era foarte mica, mai exact 0,5-0,6 bari "chinuiti".din cate stiu valoarea normala fiind intre 1,2 si 2 bari.am pus furtunul la loc si i-am dat o cheie sa vad daca injectorul pulverizeaza si e ok.nu face pipi.dar am vazut ca la o turatie constanta intre 2500-3000 ture, benzina vine intrerupt, de aici si scuturatul.am scos pompa de benzina din rezervor, sa vad daca nu e infundata sita, si nu era. se pare ca trebuie schimbata. iar am uitat sa mentionez si de consumul enorm de aproape 20l/100km.teoretic, daca pompa de benzina nu baga destul, de unde consumul mare? practic, masina trebuie turata mai mult pentru plecarea de pe loc + accelerare in timpul mersului mai mult decat trebuie sa nu ma scuture + retur infundat= consum mare/exagerat.sunt mai mult ca sigur ca asta e problema si voi reveni cu amanunte dupa ce schimb pompa. sper ca am fost destul de explicit si topicul va fi de ajutor si pentru alti colegi! daca am gresit undeva cu ceva, astept sa ma corectati(nu le stiu pe toate dar vreau sa invat).
looshian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
am reusit azi si am schimbat pompa ! am facut comanda pe la ora 12 si la ora 15 a si venit ! am dat 148 de lei,pentru ca nu mi-am permis una originala bosh la vreo 500 si ceva de lei si am iesit mai bine decat una de la dezmembrari la 150 lei. macar asta e noua. trage masinuta de rupe ! nu ma face figuri cand accelerez brusc , in schimb de balbaiala motorului la o turatie constanta tot nu am scapat. am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca asa fac toate. atata timp cat nu face figuri in mers ... e ok. nu stiu daca asa fac toate s-au nu .cred ca va scade si consumul foarte tare. cand am scos furtunul de la retur si am vazut ce debit are mi-am dat seama cam cata benzina pierdeam eu pe acolo ! bafta tuturor
niniy21
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 c16 Sv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2010
- Mesaj Privat
looshian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
am scapat de scuturat dupa ce am schimbat pompa de combustibil a mai ramas "balbaiala" motorului la o turatie constanta. indiferent daca e pe liber , treapta 1,2,3,4,5 sau retur ...nu imi dau seama de la ce ar putea fi ori fura scanteie pe undeva ... ori ar trebui schimbata bobina din capacul de delcou...ori asa vrea ea sa faca si nu am ce-i face.
niniy21
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 c16 Sv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2010
- Mesaj Privat
axxelBV
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
niniy21 a scris:la mine face asa doar la relanti.am schimbat bobina,capacul si luleaua de la delcou,si timp de 1 luna nu am mai avut probleme.dar cum orice minune nu tine mult,de curand a revenit la starea ei initiala.
incearca sa mai cureti contactul de la luleaua din delcou se incarca dupa o vreme.
looshian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
din cate stiu , cand se duce bobina din delcou , incepe sa dea rateuri aleatoriu (cand ii vine ei pe chelie)...eu am curatat tot ce se putea curata sub capacul de delcou. contactele de la lulea si ce se mai poate curata pe acolo ... si nu am sesizat absolut nici o schimbare . desi inainte sa le curat erau oxidate foarte tare.
vali.stop
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
axxelBV
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
Vali.stop are dreptate! ar trebui schimbate dak zici k erau oxidate. Capac delcou, fise, bujii, e mai bine sa fie noi. Eu totusi sunt de parere k e ceva din aprindere dar totusi ai putea sa dai capacul de la injectie, sa accelerezi si sa te uiti sa nu cumva sa iti intrerupa injectorul sau sa nu pulverizeze bine, sau sa te uiti sa nu cumva sa fie sarita cureaua de distributie de la punct.(am avut pinionul de la arborele cotit<cel care angreneaza cureaua de distributie si fulia de jos> uzat si imi tot sarea cate un dinte doua si la fel ma scutura cand ii dadeam turatie. Dupa ce l-am inlocuit, mergea mai bine k niciodata).
looshian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
intr-adevar injectorul intrerupe la o turatie constanta de peste 2500 ture. am schimbat injectorul si tot asa face, deci nu cred ca asta ar fi caua. eu tot asa spun, ca e ceva din aprindere. deoarece am observat ca in cazul in care maresc avansul, balbaie la turatie mai mare , iar daca micsorez avansul , incepe sa balbaie la turatie mai mica.
vali.stop
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
Eu te sfatuiesc sa reglezi avansul cu o lampa stroboscopica.
Abia pe urma poti sa verifici si altele...
In orice caz, presiunea combustibilului este de aprox 0.9 bari, nu e cazul sa te preocupe, sigur ai presiune.
Balbaiala de care vorbesti, aproape sigur e din cauza unui furtun de vid, de obicei, daca trage aer fals, asta face.
Abia pe urma poti sa verifici si altele...
In orice caz, presiunea combustibilului este de aprox 0.9 bari, nu e cazul sa te preocupe, sigur ai presiune.
Balbaiala de care vorbesti, aproape sigur e din cauza unui furtun de vid, de obicei, daca trage aer fals, asta face.
looshian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
gabrield a scris:
Balbaiala de care vorbesti, aproape sigur e din cauza unui furtun de vid, de obicei, daca trage aer fals, asta face.
Balbaiala de care vorbesti, aproape sigur e din cauza unui furtun de vid, de obicei, daca trage aer fals, asta face.
nu-i mare lucru sa fie de la asta .... furtunasele care imi intra in capacul de la carburator au "coturile" alea sau "lulele" cum le-or zice un pic crapate ... le-am mai "izolat" eu acolo , dar banuiesc , ca nu-i acelasi lucru ca unul nou ... aveti idee unde gasesc de cumparat furtunasele de vid ? am cautat la dezmembrari si nu am gasit multumesc tuturor pentru pareri.
P.S. am mentionat mai sus ca pompa de benzina e nou nouta . deci sigur nu e de acolo problema. avand in vedere ca unele simtome au disparut; consumul exagerat de 20l/100km la 8l/100km in oras , pornire mult mai usoara , si e mai sprintena. a mai ramas balbaiala la turatie constanta.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
nr1cristi
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1994 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2010
- Mesaj Privat
va salut!
as incepe sa semnalez o problema la masina mea:
opel vectra a c16nz
tremura si tinde sa inece motorul la 1500 rpm, relantiul il tine, si daca turez masina maxim urca fara probleme dar daca tin masina la 1500 - 2000 de ture tinde sa inece si tremura...
de mentionat ca am bujii noi, fishe noi, capac delcou nefisurat, si chipul acela cu 7 picioare schimbate...
a mai patit cineva asa ceva? solutii? cam ce ar putea fi ?
as incepe sa semnalez o problema la masina mea:
opel vectra a c16nz
tremura si tinde sa inece motorul la 1500 rpm, relantiul il tine, si daca turez masina maxim urca fara probleme dar daca tin masina la 1500 - 2000 de ture tinde sa inece si tremura...
de mentionat ca am bujii noi, fishe noi, capac delcou nefisurat, si chipul acela cu 7 picioare schimbate...
a mai patit cineva asa ceva? solutii? cam ce ar putea fi ?
axxelBV
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
nr1cristi a scris:va salut!
as incepe sa semnalez o problema la masina mea:
opel vectra a c16nz
tremura si tinde sa inece motorul la 1500 rpm, relantiul il tine, si daca turez masina maxim urca fara probleme dar daca tin masina la 1500 - 2000 de ture tinde sa inece si tremura...
de mentionat ca am bujii noi, fishe noi, capac delcou nefisurat, si chipul acela cu 7 picioare schimbate...
a mai patit cineva asa ceva? solutii? cam ce ar putea fi ?
verifica luleaua din capacul delcou sa nu fie oxid pe contacte
as incepe sa semnalez o problema la masina mea:
opel vectra a c16nz
tremura si tinde sa inece motorul la 1500 rpm, relantiul il tine, si daca turez masina maxim urca fara probleme dar daca tin masina la 1500 - 2000 de ture tinde sa inece si tremura...
de mentionat ca am bujii noi, fishe noi, capac delcou nefisurat, si chipul acela cu 7 picioare schimbate...
a mai patit cineva asa ceva? solutii? cam ce ar putea fi ?
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
turcuM
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2004 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2011
- Mesaj Privat
am un opel V,A,89 benz cu cat,1.6i c16nz
am o problema si eu,din cand in cand mai ales asta iarna,la pornirea motorului mi se tureaza singur motorul pana se incalzeste,dar se tureaza ft tare si dupa aia se reduce singur,si mai este ceva:dupa ce merg vre-o 50km,opresc motorul si la 2 min dupa asta il pornesc iarasi si iar se tureaza exagerat de tare ce poate fi?astept un raspuns
am o problema si eu,din cand in cand mai ales asta iarna,la pornirea motorului mi se tureaza singur motorul pana se incalzeste,dar se tureaza ft tare si dupa aia se reduce singur,si mai este ceva:dupa ce merg vre-o 50km,opresc motorul si la 2 min dupa asta il pornesc iarasi si iar se tureaza exagerat de tare ce poate fi?astept un raspuns
turcuM
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2004 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2011
- Mesaj Privat
am pus in purtbagaj 2 statii de 750watt si 2 subw si nu se aude ft tare,am vazut ca sunt codensatoare pt asa ceva dar nu stiu de cati farazi sa pun
de 1f de 2f? asta e problema sa nu pun prea mare sa nu le ard sau mai mic sa nu mearga bine,ma puteti ajuta?si cum se monteaza,cu alea ma-m descurcat dar de asta nu stiu va rog frumos
de 1f de 2f? asta e problema sa nu pun prea mare sa nu le ard sau mai mic sa nu mearga bine,ma puteti ajuta?si cum se monteaza,cu alea ma-m descurcat dar de asta nu stiu va rog frumos