- razvan ovidiu
- OP
- 162 mesaje
- din 24 Sep 2007
- Vectra 1996 x18xe
- Prahova
razvan ovidiu
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutare!
Probleme / anomalii manifestate:
- masina avand o viteza oarecare (nu pe loc), scoasa din viteza si ruland din inertie, acul se stabileste la 1500rpm si creste succesiv cu franarea pana la ~1800rpm pana in moment opririi rotii (indiferent de la ce viteza se incepe franarea), dupa care , cu roata oprita, scade brusc pana la ~1300rpm si incepe lin sa se aseze la 800 rpm. Inainte, pana sa se intample toate astea, statea la 750rpm.
-la relanti, cand scot mufa de la motorasul pas cu pas (IAC), nu se intampla absolut nimic ; nu moare motorul, nu se deregleaza turatia.
- sub mufa de la bobina de inductie, exista o valva comandata electronic, cu 2 furtune ( 1 de la clapeta de acceleratie si unul de la nu stie ce butelie de carbon care se afla sub aripa dreapa fata). Cand scot mufa din ea, la fel, nu se intampla nimic cu turatia motorului.
-miros de benzina nearsa.
Am schimbat absolut toate furtunele, furtunasele, coturile care intra si ies din clapeta de acceleratie, EGR, capac culbutori,galerie admisie.
Am curatat IAC-ul si clapeta de acc in baie de ultrasunete, dupa care suflate cu aer comprimat.
Motorul urca ok in ture, nu se opreste in mers, porneste normal la rece/cald.
Un sfat/sugestie este f bine venit!
Multumesc!
Probleme / anomalii manifestate:
- masina avand o viteza oarecare (nu pe loc), scoasa din viteza si ruland din inertie, acul se stabileste la 1500rpm si creste succesiv cu franarea pana la ~1800rpm pana in moment opririi rotii (indiferent de la ce viteza se incepe franarea), dupa care , cu roata oprita, scade brusc pana la ~1300rpm si incepe lin sa se aseze la 800 rpm. Inainte, pana sa se intample toate astea, statea la 750rpm.
-la relanti, cand scot mufa de la motorasul pas cu pas (IAC), nu se intampla absolut nimic ; nu moare motorul, nu se deregleaza turatia.
- sub mufa de la bobina de inductie, exista o valva comandata electronic, cu 2 furtune ( 1 de la clapeta de acceleratie si unul de la nu stie ce butelie de carbon care se afla sub aripa dreapa fata). Cand scot mufa din ea, la fel, nu se intampla nimic cu turatia motorului.
-miros de benzina nearsa.
Am schimbat absolut toate furtunele, furtunasele, coturile care intra si ies din clapeta de acceleratie, EGR, capac culbutori,galerie admisie.
Am curatat IAC-ul si clapeta de acc in baie de ultrasunete, dupa care suflate cu aer comprimat.
Motorul urca ok in ture, nu se opreste in mers, porneste normal la rece/cald.
Un sfat/sugestie este f bine venit!
Multumesc!
- sintescualex79
- *
- 11 mesaje
- din 20 Jul 2013
- Vectra 1996 X 18 XE
- Timis
sintescualex79
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1996 X 18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2013
- Mesaj Privat
- radu.preda
- *
- 25 mesaje
- din 23 Jul 2013
- Vectra 1997 x18xe
- Bucuresti
radu.preda
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2013
- Mesaj Privat