Mie 15 Jun, 2011 9:53 pm
dupa segmentare schimb distributie ,ulei,filtru de ulei, semeringuri(toate)pompa de apa,am scos masina din service si am parcurs aprox 250 km apoi din senin in timpul deplasarii s-a gripat axul cu came din sist de distributie. La demontare am fost prezen si impreuna cu mecanicul am constatat acest lucru.Spre marele meu noroc la motor nu s-a intimplat nimic fiindca am avut inspiratia de moment sa o scot pe liber cind am simtit ca motorul s-a oprit brusc. Mecanicul a zis ca acest caz se poate intimpla 1 la un milion.Dupa cum stie toti cei avizati in putina mecanica axul cu came in afara de capetele axuluimai este sustinut in interiorul carterului de 3 lagare care fac separarea camelor pe fiecare piston in parte.Culmea e ca la mine s-a gripat un singur lagar ,cel dinspre rola de curea. Care poate fi explicatia ?Ca mecanicii din service nu au gasit un raspuns .Problema s-a rezolvat prin schimbarea carterului cu ax cu tot.