- redghola
- OP
- 171 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
Se intampla ceva rau cu masina daca mergem cu motorul pe liber sau fara sa pornim motorul(in panta normal). Este cumva vreo limita de distanta? Am citit undeva ca nu se poate remorca o masina pe injectie mai mult de 100 de metri ca nu stiu ce se intampla.....?
DAca aveti ceva recomandari... va multumesc!
DAca aveti ceva recomandari... va multumesc!
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Am separat in doua intrebari, iar la aceea cu se intampla ceva cu masina daca mergi cu motorul oprit in panta raspunsul este negativ, masina din punct de vedere mecanic nu pateste nimic, insa motorul fiind oprit toaste servomecanismele actionate de acesta devin ineficace,de ex la apasarea pedalei de frana va trebui sa actionezi cu o forta mai mare ca sa compensezi absenta servofranei (si vei avea o intarziere de raspuns a franarii lucru care poate cauza efecte negative majore/imediate) acelasi lucru se intampla si in cazul servodirectiei... Eu unul prefer sa conduc masina cu motorul pornit, iar la coborarea in panta prefer folosesc frana de motor. Marea majoritate folosesc acest artificiu pentru economia de carburant, insa eu il consider total inutil (motorul nu se afla in sarcina la coborare) si periculos...
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
roBERT are dreptate, a merge cu motorul oprit in coborare e o aberatie: ce economie de combustibil faci? cred ca e mai importanta viata ta decat combustibilul. Daca vrei economie, coboara in frana de motor si vei uza mai putin placutele de frana! In ce priveste mersul cu motorul oprit, la ce altceva te referi? la tractare? Un motor cu dictributia pe curea nu se tracteaza, poate sari de la punct, in timp ce unul cu distributia pe lant se poate tracta (asta ca sa porneasca, nu ca sa fie transportat).