- Ciobanudorel
- OP
- 2 mesaje
- din 09 Jun 2011
- Bucuresti
Ciobanudorel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am o vectra b 2,2.Am schimbat tot ce se poate in afara de pompa de injectie.Iarna porneste cam in 30 de secunde tinind la automat in continuu.Acum a venit vara si porneste mai repede,dar cu conditia de a ridica mufa de contact de la sonda de reglare a temperaturii unde in acel moment se aprind bujiile,si pornirea este buna.Daca masina ramine nepornita cam 24 de ore nu mai vrea sa porneasca chiar daca se aprind bujiile.Desfac furtunul de retur ii montez o pompita si in momentul cand cineva da in continuu la automat eu amorsez intr-una si dintr-o data porneste .Dupa parerea mea eu cu acea pompita fortez motorina sa ajunga la injectoare si sa se produca pornirea .Odata pornita nu se mai opreste,are forta si trage .Are ceva ciudat in ea,pentru ca uneori chiar dupa cateva ore porneste de cum o atingi si alta data dupa trei ore nu mai vrea.Parca ar fi o supapa care nu-i da voie la motorina sa ajunga la injectoare.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- inercloyster
- **
- 58 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
inercloyster
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Ciobanudorel a scris:Am o vectra b 2,2.Am schimbat tot ce se poate in afara de pompa de injectie.Iarna porneste cam in 30 de secunde tinind la automat in continuu.Acum a venit vara si porneste mai repede,dar cu conditia de a ridica mufa de contact de la sonda de reglare a temperaturii unde in acel moment se aprind bujiile,si pornirea este buna.Daca masina ramine nepornita cam 24 de ore nu mai vrea sa porneasca chiar daca se aprind bujiile.Desfac furtunul de retur ii montez o pompita si in momentul cand cineva da in continuu la automat eu amorsez intr-una si dintr-o data porneste .Dupa parerea mea eu cu acea pompita fortez motorina sa ajunga la injectoare si sa se produca pornirea .Odata pornita nu se mai opreste,are forta si trage .Are ceva ciudat in ea,pentru ca uneori chiar dupa cateva ore porneste de cum o atingi si alta data dupa trei ore nu mai vrea.Parca ar fi o supapa care nu-i da voie la motorina sa ajunga la injectoare.
Din cate stiu pe furtunul de retur tu "indopi" pompa cu motorina in afara de o diagnoza care ai putea sa-i faci doar pt eventuale erori care nu ar fi de la alimentare poti sa cumperi o supapa unisens (care e destul de ieftina)si sa o montezi pe conducta de TUR in felul asta s-ar rezolva problema cu pornirea daca nu prinde aer si prin alta parte
- Ciobanudorel
- OP
- 2 mesaje
- din 09 Jun 2011
- Bucuresti
Ciobanudorel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2011
- Mesaj Privat
- inercloyster
- **
- 58 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Astra 2001 Z18XE
- Cluj
inercloyster
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Ciobanudorel a scris:la vectra b 2,2am schimbat urmatoarele:
-sorbul din rezervor suflat si curatat
-supapa de uni sens,releu bujii,etc.
-carcasa filtru
-furtunase de retur
-oringuri injectoare
Mentionez ca turul este format dintr-un furtun de culoare alba ,iar dimineata se vede ca este plin cu motorina.
-sorbul din rezervor suflat si curatat
-supapa de uni sens,releu bujii,etc.
-carcasa filtru
-furtunase de retur
-oringuri injectoare
Mentionez ca turul este format dintr-un furtun de culoare alba ,iar dimineata se vede ca este plin cu motorina.
Ai pompa de transfer in rezervor?(inauntru in sorb?) este interesant teoretic trebuie sa porneasca daca ai inlocuit cam tot ce tine de partea transferului de combustibil incearca consulta un pompagiu vezi ce te sfatuieste !