Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mafy

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: undeva in Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum se pot rezolva intreruperile din sistemul de dezghetzare a lunetei? Mai precis am observat ca am cateva trasee subtiri intrerupte foarte finut. Cum se pot remedia, ca vine iarna? Ce metode mai sunt inafara de "schimba luneta"?!
VA multumesc
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ce model de masina? Eu nu cred ca se pot remedia cele pe care le ai.
E cam stupid sa schimbi luneta pt. ca sistemul de dezaburire nu mai functioneaza, dar nici nu cred ca exista alta solutie.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mda, am si eu o liniuta din asta intrerupta. nu ar fi mare bai. partea rea e ca dezaburirea lunetei maninca foarte mult curent. am pus multimetrul pe baterie, cu motorul pornit si cind aprind dezaburirea scade rau tensiunea. e normal? e ceva stricat la mine?
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Exista posibilitatea repararii traseelor intrerupte ! Wink

Se gaseste in anumite magazine de piese si accesorii auto o solutie cu continut inalt de argint , special conceputa pentru asta. Se prezinta in flacoane care contin cateva grame de solutie si se aplica cu ajutorul unei pensule incluse.

Daca se respecta intru totul modul de aplicare , rezultatul e excelent ! Very Happy


@Sezran
Nu e normal sa scada prea mult tensiunea in momentul in care cuplezi dezaburirea , chiar daca aceasta are un consum destul de ridicat.
Verifica sistemul de incarcare , se pare ca ai ceva probleme acolo.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
dar ai idee si de pretul unei astfel de solutii de lipit?
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am reparat si eu cu treaba din asta. elegant.
maschezi cu 2 bucati de scoch traseul si apoi aplici cu pensula.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Au trcut cativa ani de cand am cumparat ultima data asa ceva , costa atunci in jur de 300.000 de lei . Rolling Eyes
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si daca nu stiu exact unde e intrerupta linia respectiva? "la ochi" pare in regula toata.

despre tensiune: habar nu am ce sa mai verific. am schimbat releul, statorul, carbunii ... poate sa schimb alternatorul cu totul....
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Incearca sa masori tensiunea pe bornele alternatorului si sa o compari cu cea de la bornele bateriei.

In mod normal nu trebuie sa existe diferente.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
e normal sa pape mult curent. eu simt si la ralanti cand cuplez

verifica si tu cu un creion pana unde merge linia cu problema.

tre sa ai tensiune pe linii pana unde e rupt
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
4EST a scris:

tre sa ai tensiune pe linii pana unde e rupt


asta e rau.....ca ai tensiune peste tot !! si inainte de ruptura si dupa.
nu mai ai deloc tensiune(sau rezistenta) doar daca e intrerupt in 2 locuri pe acelasi traseu sau daca toate trasele sunt intrerupte.

imposibil sa nu vezi cu ochiul liber, tre sa fie vizibila o zgarietura ceva.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
o sa ma holbez mai bine.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2004

  • Mesaj Privat
cel mai simplu e cu un aparat de masura pus pe ohm-metru:
cuplezi o borna a aparatului la un capat al rezistentei si cu cealalta borna mergi usor pe rezistenta. unde se intrerupe contactul aparatul nu iti mai indica.
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Thanatos, unde ti-e spiritul practic? daca ai rezistenta dezaburizatorului legata intre + si - si vii cu un aparat de masura legat cu o borna la masa si cu cealalta tatonezi dinspre legatura la + a rezistentei spre masa (direct pe ea), ar trebui sa obtii o tensiune proportionala cu lungimile rezistentelor (divizor rezistiv) daca circuitul e ok. daca nu, vei citi tensiunea de alimentare pana in momentul in care ajungi la intrerupere, dupa aia o sa citesti tensiune zero...
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
da bai, corect, mea culpa. Confused m'am ramolit, vremea asta cred.....
  • mafy

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: undeva in Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri, dar stie cineva cum se cheama solutia respectiva? Unde se gaseste? Pe net se poate comanda? Eu stau intr-un orasel micut si nu am gasit la magazinele de piese asa ceva...VA MULTUMESC!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am gasit un link interesant : http://popularmechanics.com...oster/index.phtml
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Hmm...cred ca era un produs BISON dar nu sunt sigur. Rolling Eyes
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Idea Solutia se gaseste la firma Würth , costa 17 euro si e momentan oferta speciala cu ceva cadou. Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR