CT16MYS
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare.
In sfarsit m-am hotarat sa imi pun suspensie sport pe masina,numai ca am intampinat mici probleme,cum ar fii'
-innainte de a pune suspensia cica trebuie sa ma duc la cineva care stie sa mi-o regleze,si nu prea inteleg ce inseamna(sa reglezi) in ce consta?
-ce ma sfatuiti as putea sa o pun eu acasa si ce mi-ar trebuii(presa ascuri ? si mai ce)?
Asta e suspensia poate stie cineva mai multe despre ea si cum sa o montez. http://www.4tuning.ro/magaz...a-g-id-22838.html
In sfarsit m-am hotarat sa imi pun suspensie sport pe masina,numai ca am intampinat mici probleme,cum ar fii'
-innainte de a pune suspensia cica trebuie sa ma duc la cineva care stie sa mi-o regleze,si nu prea inteleg ce inseamna(sa reglezi) in ce consta?
-ce ma sfatuiti as putea sa o pun eu acasa si ce mi-ar trebuii(presa ascuri ? si mai ce)?
Asta e suspensia poate stie cineva mai multe despre ea si cum sa o montez. http://www.4tuning.ro/magaz...a-g-id-22838.html
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
cel mai indicat este sa mergi la un service din doua motive:
1 - daca operatia o faci acasa pierzi garantia
2 - dupa ce reglezi (amortizorul are filet exterior si o piulita care este si baza arcului de unde se regleaza inaltimea fata de prinderea bratului pe amortizor) trebuie sa faci unghiurile iar daca reglajul tau nu este corect....
1 - daca operatia o faci acasa pierzi garantia
2 - dupa ce reglezi (amortizorul are filet exterior si o piulita care este si baza arcului de unde se regleaza inaltimea fata de prinderea bratului pe amortizor) trebuie sa faci unghiurile iar daca reglajul tau nu este corect....
CT16MYS
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2011
- Mesaj Privat
DING- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
PAi nu este greu deloc.Ce e asa mare lucru sa invarti de niste "chei" acolo sa iti faci inaltimea la care vrei?Cand pui suspensia pe masina o reglezi la marginea de jos a filetului care il are pe amortizor.Lasi masina pe roti si vezi cum sta ,daca nu iti place o mai ridici folosing piulitele care sunt pe amortizor.Numeri cate ture de filet ai dat in stanga si faci acelasi lucru in partea dreapta.Mai explicit invarti de piulitele incercuite in poza pana crezi tu ca iti place cum are garda de la sol.La fel faci si in stanga si in dreapta.Pe spate se merge pe acelasi principiu.Exemplu se vede in poza alturata
Iar pentru a putea fi montata acasa daca nu ai alte flanse la amortizor si alti rulmenti,da, ai nevoie de presa de arc sa scoti flansele si rulmenii de pe suspensia ta de pe masina.Pentru spate ai nevoie doar de un cric in plus sa ridici putin de punte sa eliberezi amortizorul si gata,arcul il scoti cu mana.
Bafta sa ai.
Iar pentru a putea fi montata acasa daca nu ai alte flanse la amortizor si alti rulmenti,da, ai nevoie de presa de arc sa scoti flansele si rulmenii de pe suspensia ta de pe masina.Pentru spate ai nevoie doar de un cric in plus sa ridici putin de punte sa eliberezi amortizorul si gata,arcul il scoti cu mana.
Bafta sa ai.
CT16MYS
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2011
- Mesaj Privat
DING a scris:PAi nu este greu deloc.Ce e asa mare lucru sa invarti de niste "chei" acolo sa iti faci inaltimea la care vrei?Cand pui suspensia pe masina o reglezi la marginea de jos a filetului care il are pe amortizor.Lasi masina pe roti si vezi cum sta ,daca nu iti place o mai ridici folosing piulitele care sunt pe amortizor.Numeri cate ture de filet ai dat in stanga si faci acelasi lucru in partea dreapta.Mai explicit invarti de piulitele incercuite in poza pana crezi tu ca iti place cum are garda de la sol.La fel faci si in stanga si in dreapta.Pe spate se merge pe acelasi principiu.Exemplu se vede in poza alturata
Iar pentru a putea fi montata acasa daca nu ai alte flanse la amortizor si alti rulmenti,da, ai nevoie de presa de arc sa scoti flansele si rulmenii de pe suspensia ta de pe masina.Pentru spate ai nevoie doar de un cric in plus sa ridici putin de punte sa eliberezi amortizorul si gata,arcul il scoti cu mana.
Bafta sa ai.
Iar pentru a putea fi montata acasa daca nu ai alte flanse la amortizor si alti rulmenti,da, ai nevoie de presa de arc sa scoti flansele si rulmenii de pe suspensia ta de pe masina.Pentru spate ai nevoie doar de un cric in plus sa ridici putin de punte sa eliberezi amortizorul si gata,arcul il scoti cu mana.
Bafta sa ai.
Ms mult mi-ai fost de mare ajutor sa stii ca esti singuru care m-a scos din ceatza asta in care eram si ma voi apuca sa o montez chiar eu. voi veni cu mai multe detalii,daca m-am descurcat daca nu, inca o data iti multumesc. bft
- maryan99
- **
- 100 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2003 Z17DTL(1,7 CDTI)
- Alta tara
maryan99
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 Z17DTL(1,7 CDTI)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
DING- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
sa fii sanatos si bafta la montat CT16MYS.Eu cand am cumparat suspensii reglabile KW pt passat am primit si manual pentru montaj.Nu e greu deloc.Dupa schema le-am montat si eu acasa.In 2 ore au fost sus cu putin ajutor din partea unui amic care mai dadea si el o cheie 2 si il trimiteam dupa bere.In rest simplu si usor.Bafta la montat
CT16MYS
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2011
- Mesaj Privat
DING a scris:sa fii sanatos si bafta la montat CT16MYS.Eu cand am cumparat suspensii reglabile KW pt passat am primit si manual pentru montaj.Nu e greu deloc.Dupa schema le-am montat si eu acasa.In 2 ore au fost sus cu putin ajutor din partea unui amic care mai dadea si el o cheie 2 si il trimiteam dupa bere.In rest simplu si usor.Bafta la montat
baieti ce sa va zic va multumesc ptr ajutor 2 intrebari mai am.
Cand o montez trebuie sa fiu pe un plan drept?Are ceva daca o montez pe un plan inclinat?
iar in legatura cu ajutoru am multi prieteni cand vine vorba de bere
DING- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2011
- Mesaj Privat
nu conteaza ca e plan drept sau inclinat doar reglajul sa il faci acelasi in stanga si in dreapta ca apoi pe o parte va fi mai inalta sau mai joasa garda la sol fata de cealalta parte.un loc drept tot gasesti tu sa stea masina.oricum reglajul il faci dupa numarul de spire pe care le dai la piulitele acelea de reglaj care le au suspensiile.
- marius_andrey88
- *
- 35 mesaje
- din 30 Dec 2011
- Vectra 1989 c20NE
- Hunedoara
marius_andrey88
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1989 c20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2011
- Mesaj Privat
- gabysssu
- **
- 113 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Astra 2007 z14xep
- Iasi
gabysssu
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
eu am montat tot pe astra g suspensie sport fixa.
am avut nevoie de presa pentru ca a trebuit sa folosesc flansele si rulmentii de la amortizoarele stock.
cred ca la suspensia reglabila nu ai nevoie de presa cand faci montajul, cred ca tija e destul de lunga cat sa iasa in capul de sus al arcului.la suspensiile fixe e adevarat ca arcul vine fortat pe amortizor si trebuie presa.
sa ne spui ce ai rezolvat, si sa pui poze.
a mea are sport fixa, arata mult mai bine ca inainte, si tinuta de drum este imbunatatita.
spor la montaj
am avut nevoie de presa pentru ca a trebuit sa folosesc flansele si rulmentii de la amortizoarele stock.
cred ca la suspensia reglabila nu ai nevoie de presa cand faci montajul, cred ca tija e destul de lunga cat sa iasa in capul de sus al arcului.la suspensiile fixe e adevarat ca arcul vine fortat pe amortizor si trebuie presa.
sa ne spui ce ai rezolvat, si sa pui poze.
a mea are sport fixa, arata mult mai bine ca inainte, si tinuta de drum este imbunatatita.
spor la montaj