cool
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
prea multe poze nu am de afisat cel mai bine este sa aveti tis la indemana pentru ca va da si informatiile despre bord(becuri semnale etc)
singurele modificari facute la instalatia masinii este legatura celor 2 fire pentru indicatoare semnalizari in bord de la releul de semnalizare.
In functie de echipare o sa va ramana fire in plus sau o sa trebuiasca sa mai trageti fire.
Banuiesc ca nu trebuie sa mai scriu cum s-au dat jos ceasurile de bord ca nu mai este o enigma si sunt tutoriale de demontare.
Se scoate mufa de la ceasurile de bord apasand cele 2 cleme laterale si se scoate protectia de plastic care tine firele cu o surubelnita dreapta mica.
Luati etichete din acelea de se folosesc la preturi si numerotatile de la 1 la 30 pentru ca trebuiesc rearanjate toate firele din mufa ceasurile si numerotati fiecare fir scos exact dupa numerotatia de fabrica.
O sa avti nevoie de 2 conectori pentru a lega indicatorii de semnalizare deoarece la bordul de b2 exista 2 iar la cel de b1 exista doar unul si nu poate fi folosit ca pe el vine semnal indiferent daca se semnalizeaza stanga sau dreapta.
Firele pentru indicatoare semnalizari sunt negru cu alb si negru cu verde .nu se intampla nimic daca le inversati doar ca atunci cand semnalizati stanga in bord o sa va arate ca facti dreapta:D
Fisiere
in momentul de fata nu mai gasesc fisierul unde am notat corespondenta pinilor,probabil si de la oboseala....
Vedeti ca o sa fie diferente de indicatori la ambele o sa lipseasca sau o sa fie in plus(la cele de semnalizare)
Toti indicatorii au notatia incepande cu H urmat de un numar.verificati corespondenta firului in mufa atat la b1 cat si la b2 de exemplu la indicatorul H81 in bordul de b2 este atribuit conectorul 19 liar la bordul de b1 nu exista
sau la indicatorul H51 la bordul de b2 este pinul 14 la la bordul de b1 este pinul 24.
Atentie ca bordul de b2 are indicatori in plus(centura martor cheie)nu exista posibilitatea legarii lor-nu exista corespondent la masina (senzor sau iesire semnal ecu)
Toata aceasta operatiune sa se faca cu borna scoasa ca sa nu aveti surprize
Spor la lucru si pentru nelamuriri ma gasiti pe forum.
Operatia a fost facuta pentru un vectra b1 din 1997 1.8 benzina x18xe dar pentru benzina schema este la fel la toate doar la diesel difera putin la martorii luminosi(bujii/indicator service)
singurele modificari facute la instalatia masinii este legatura celor 2 fire pentru indicatoare semnalizari in bord de la releul de semnalizare.
In functie de echipare o sa va ramana fire in plus sau o sa trebuiasca sa mai trageti fire.
Banuiesc ca nu trebuie sa mai scriu cum s-au dat jos ceasurile de bord ca nu mai este o enigma si sunt tutoriale de demontare.
Se scoate mufa de la ceasurile de bord apasand cele 2 cleme laterale si se scoate protectia de plastic care tine firele cu o surubelnita dreapta mica.
Luati etichete din acelea de se folosesc la preturi si numerotatile de la 1 la 30 pentru ca trebuiesc rearanjate toate firele din mufa ceasurile si numerotati fiecare fir scos exact dupa numerotatia de fabrica.
O sa avti nevoie de 2 conectori pentru a lega indicatorii de semnalizare deoarece la bordul de b2 exista 2 iar la cel de b1 exista doar unul si nu poate fi folosit ca pe el vine semnal indiferent daca se semnalizeaza stanga sau dreapta.
Firele pentru indicatoare semnalizari sunt negru cu alb si negru cu verde .nu se intampla nimic daca le inversati doar ca atunci cand semnalizati stanga in bord o sa va arate ca facti dreapta:D
Fisiere
in momentul de fata nu mai gasesc fisierul unde am notat corespondenta pinilor,probabil si de la oboseala....
Vedeti ca o sa fie diferente de indicatori la ambele o sa lipseasca sau o sa fie in plus(la cele de semnalizare)
Toti indicatorii au notatia incepande cu H urmat de un numar.verificati corespondenta firului in mufa atat la b1 cat si la b2 de exemplu la indicatorul H81 in bordul de b2 este atribuit conectorul 19 liar la bordul de b1 nu exista
sau la indicatorul H51 la bordul de b2 este pinul 14 la la bordul de b1 este pinul 24.
Atentie ca bordul de b2 are indicatori in plus(centura martor cheie)nu exista posibilitatea legarii lor-nu exista corespondent la masina (senzor sau iesire semnal ecu)
Toata aceasta operatiune sa se faca cu borna scoasa ca sa nu aveti surprize
Spor la lucru si pentru nelamuriri ma gasiti pe forum.
Operatia a fost facuta pentru un vectra b1 din 1997 1.8 benzina x18xe dar pentru benzina schema este la fel la toate doar la diesel difera putin la martorii luminosi(bujii/indicator service)
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- valy tm
- **
- 167 mesaje
- din 03 Jul 2010
- Vectra 2000 x18xe1
- Timis
valy tm
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2010
- Mesaj Privat
eu am b2 dar nu se aprind matorii de centura si cheie ,poti te rog sa imi spui te rog cum sa fac sa se aprinda macar ala de centura?crezi ca lipseste beculetu?pt ca mai stiu un caz in care nu se aprindea martorul de abs pt ca nu avea beculet,a pus unu si merge ca si cum ar fi din fabrica. si ala de cheie ce face?te avertizeaza ca ai uitat cheia in contact?
cool
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
ca sa se aprinda martorul de centura trebuie sa ia pe centura un switch.trebuie sase vada 2 fire care intra in inchizatorul de centura unde intra si centura.iar referitor la cel cu cheita nu o sa vrei sa se aprinda pentru ca in momentul aprinderii intermitente nu o sa mai porneasca masina,el semnaleaza daca cheia este recunoscuta sau nu de catre imobilizator
- valy tm
- **
- 167 mesaje
- din 03 Jul 2010
- Vectra 2000 x18xe1
- Timis
valy tm
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2000 x18xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2010
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- gabytzuxxl
- ***
- 817 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
cool
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
cool
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
nu mai exista ca s-a sters dupa server.nu sta acolo la infinit.cu un tis in fata adaptarea se face in maxim 4 ore cu tot cu desfacut si montat ceasuri si panou sigurante.sunt din nou online
Bord.
Bord.
- testo
- **
- 300 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
testo
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
zangor
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1998 X16 SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
Va salut!Azi am vrut sa fac aceasta modificare, sa inlocuiesc ceasurile de b1 cu unele de b2 dar am intampinat o problema:pe langa faptul ca difera instalatia electrica(locul pinilor in mufa masinii) la punerea contactului, in mod normal ar fi trebuit sa se aprinda martorii care aveau bec afenti dotarilor masinii, dar nu se aprindea nici macar unul. Care ar fi cauza?