Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Motor z16xep (benzina 1598 16v, 77 KW)
Caroserie 4 usi (sedan)
Model Vectra C2 - an 2007 (facelift) - Essentia.
Rulaj : Km 100.000
Manuala 5+1
Masina nu a suferit avarii sau modificari tehnice sau de ordin "chip-tunning"
Piesele de schimb atat din revizii sau care au cedat sunt originale "hologramate GM". (Radiator, Bielete antirului, filtre, ulei).
Simptom: In momentul in care am in rezervor carburant putin, pana sa se aprinda becul rezervei si mai putin, in portiunile virajate sau cu schimbari bruste de diferente de nivel, se taie alimentarea in motor. Pot sa aseman cu momentul in care accelerezi si turometrul intra pe rosu. "Da in nas". Dupa care isi revine.
Mentionez ca am inampinat acest simptom si dupa ce am facut revizia (incluzand bineinteles filtrul de benzina).
La ralanti sunt oscilatii usoare aproape insesizabile. Motorul nu are batai sau zgomote ciudate atat in mers cat si in stationare.
Pot mentiona faptul ca am facut schimbat ambreiajul la un mecanic in fata blocului acum ceva timp si acesta a uitat sa decupleze sonda lamda de pe galeria de evacuare si s-au rupt firele cele 4 de intrau in sonda.
Acesta problema a cauzat aprinderea in bord a martorului check engine. Mecanicul a comandat pe cheltuiala sa o sonda lamda noua pe care mi-a instalat-o fara cost.
As avea banuieli ca desi sonda era noua si s-a potrivit perfect ca mufa electrica si ca infiletare in "saxofon" e posibil sa fi fost pentru al model sau motor opel.
Dupa montarea noii sonde lamda, martorul "check engine" s-a stins dupa parcurgerea a aprox 5-8 KM in mers si de atunci se aprinde normal la fiecare contact si dupa pornirea motorului se stinge.
In aceasta situatie este posibil sa fie cauza pentru taierea alimentarii?
Mentionez ca rareori mi se aprinde in bord martorul "masina cu cheie franceza sub ea" de culoare galben.
Care se stinge la repornire. Si cu acest martor aprins motorul functioneaza liniar. Se tureaza si accelereaza ok.
Stiu ca sonda lamda preia informatii referitoare la emisiile de noxe ale motorului pe care le transmite ECU si acestea prelucreaza valorile pentru a regla amestecul de aer, foc si combustibil.
Pareri, idei va rog.
Ms anticipat.
Ultima modificare făcută de Omega la Vin 03 Jun, 2011 11:43 am
Caroserie 4 usi (sedan)
Model Vectra C2 - an 2007 (facelift) - Essentia.
Rulaj : Km 100.000
Manuala 5+1
Masina nu a suferit avarii sau modificari tehnice sau de ordin "chip-tunning"
Piesele de schimb atat din revizii sau care au cedat sunt originale "hologramate GM". (Radiator, Bielete antirului, filtre, ulei).
Simptom: In momentul in care am in rezervor carburant putin, pana sa se aprinda becul rezervei si mai putin, in portiunile virajate sau cu schimbari bruste de diferente de nivel, se taie alimentarea in motor. Pot sa aseman cu momentul in care accelerezi si turometrul intra pe rosu. "Da in nas". Dupa care isi revine.
Mentionez ca am inampinat acest simptom si dupa ce am facut revizia (incluzand bineinteles filtrul de benzina).
La ralanti sunt oscilatii usoare aproape insesizabile. Motorul nu are batai sau zgomote ciudate atat in mers cat si in stationare.
Pot mentiona faptul ca am facut schimbat ambreiajul la un mecanic in fata blocului acum ceva timp si acesta a uitat sa decupleze sonda lamda de pe galeria de evacuare si s-au rupt firele cele 4 de intrau in sonda.
Acesta problema a cauzat aprinderea in bord a martorului check engine. Mecanicul a comandat pe cheltuiala sa o sonda lamda noua pe care mi-a instalat-o fara cost.
As avea banuieli ca desi sonda era noua si s-a potrivit perfect ca mufa electrica si ca infiletare in "saxofon" e posibil sa fi fost pentru al model sau motor opel.
Dupa montarea noii sonde lamda, martorul "check engine" s-a stins dupa parcurgerea a aprox 5-8 KM in mers si de atunci se aprinde normal la fiecare contact si dupa pornirea motorului se stinge.
In aceasta situatie este posibil sa fie cauza pentru taierea alimentarii?
Mentionez ca rareori mi se aprinde in bord martorul "masina cu cheie franceza sub ea" de culoare galben.
Care se stinge la repornire. Si cu acest martor aprins motorul functioneaza liniar. Se tureaza si accelereaza ok.
Stiu ca sonda lamda preia informatii referitoare la emisiile de noxe ale motorului pe care le transmite ECU si acestea prelucreaza valorile pentru a regla amestecul de aer, foc si combustibil.
Pareri, idei va rog.
Ms anticipat.
Ultima modificare făcută de Omega la Vin 03 Jun, 2011 11:43 am
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Masinuta cu cheia inseamna ca a depistat o eroare. Pune-o pe tester.
E cel mai simplu.
E cel mai simplu.
Problema cu masinuta este la pornirea la rece cand ploua afara.
Apare o singura data. Opresc motorul si repornesc si nu mai apare.
Eu sunt interesat daca a mai fost cineva confruntat cu situatia alimentarii disruptive la G-uri.
Testerul spune si nu spune.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat