- simu catalin
- OP
- 73 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Vectra 2008 z1.8xer
- Prahova
simu catalin
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 z1.8xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
salut! masina e un vectra 2008 35000km., si ieri dimineata cand sa pornesc nu s-a mai stins becul de la nivel antigel. trag capota si nivelul era cam 2 degete sub semn .am pornit-o,am mers 1km si am oprit sa bag benzina .cand am pornit becul s-a stins si m-am dus asa pina la bucuresti si inapoi cam 200km.cand am ajuns inapoi ,motorul cald ,salt capota si nivelul era bine.am desfacut un pic busonul fara sa-l mai strang iar dupa vreo 3 ore cand s-a racit motorul ,pornesc si iara se aprinde becul,iar nivelul vreo 3 degete sub semn plus ca am vazut ca imi daduse afara pe la buson.nu am nici antigel in ulei nici ulei in vas ca sa ma duca cu gandul la garnitura chiuloasa ciupita dar stiu ca si cand da peste e semn de garnitura ciupita- voi ce credeti avand in vedere ca este o masina cu km. putini-multumesc
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
Ti-a dat afara pe la buson pentru ca sistemul este facut sa functioneze sub presiune, capacul trebuie sa fie strans.
Nivelul se verifica cu motorul rece si trebuie sa fie cel putin pana la semnul indicat de sageti. Cand se incalzeste acesta trebuie sa fie sesizabil mai sus decat la rece.
Pana la garnitura chiuloasa, ai destule furtune/coliere ce pot ceda. Inspecteaza cu atentie si vezi pe unde pierde, e imposibil sa nu ai ceva urme.
Completeaza cu apa distilata pana la semn si strange capacul bine.
Pana rezolvi problema monitorizeaza atent nivelul ca poti sa o pui pe butuci daca iti pierde mult!
Nivelul se verifica cu motorul rece si trebuie sa fie cel putin pana la semnul indicat de sageti. Cand se incalzeste acesta trebuie sa fie sesizabil mai sus decat la rece.
Pana la garnitura chiuloasa, ai destule furtune/coliere ce pot ceda. Inspecteaza cu atentie si vezi pe unde pierde, e imposibil sa nu ai ceva urme.
Completeaza cu apa distilata pana la semn si strange capacul bine.
Pana rezolvi problema monitorizeaza atent nivelul ca poti sa o pui pe butuci daca iti pierde mult!
- bogdanapost
- **
- 91 mesaje
- din 26 Oct 2008
- Vectra 2003 Z18XE
- Brasov
bogdanapost
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Verifica toate furtunasele si locrurile pe unde ar putea fi vizibila pierderea de antigel.
Eu sunt patit de curand cu pompa de apa. Pierdeam antigel, nu foarte tare, si nu stiam de unde pentru ca nu vedeam curs pe nicaieri. La inceput nu facea nici un zgomot suspect pompa ca ar fi pe duca. Cand a inceput sa scartaie am schimbat-o si atunci am depistat ca pe la pompa imi pierdea antigelul.
Bafta!
Verifica toate furtunasele si locrurile pe unde ar putea fi vizibila pierderea de antigel.
Eu sunt patit de curand cu pompa de apa. Pierdeam antigel, nu foarte tare, si nu stiam de unde pentru ca nu vedeam curs pe nicaieri. La inceput nu facea nici un zgomot suspect pompa ca ar fi pe duca. Cand a inceput sa scartaie am schimbat-o si atunci am depistat ca pe la pompa imi pierdea antigelul.
Bafta!
- simu catalin
- OP
- 73 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Vectra 2008 z1.8xer
- Prahova
simu catalin
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 z1.8xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat