sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut, imi poate spune cineva va rog care este procedura de demontare a injectoarelor?
Eu am procedat in felul urmator:
-am scos sigurantele de la injectoare
-am scos injectoarele de pe rampa
-dupa care le-am scos pe rand din chiulasa
Am procedat corect, sau trebuia sa scot rampa cu tot cu injectoare?
Problema este ca am vazut urme de benzina in dreptul injectorului nr 2. Dupa ce am montat la loc, a inceput sa curga benzina de la injectorul 4, destul de multa.
Oringurile nu le-am schimbat, ma duc acum sa iau altele noi. Se schimba ambele oringuri de pe injector?
Tot deranjul a fost din cauza unei bujii afumate, am vrut sa schimb un injector cu altul sa vad daca se muta problema.
Motorul nu merge rotund cand este rece si "da in nas" cand accelerez. Dupa ce se incalzeste nu se mai simte chiar asa de rau.
De pornit, porneste fara probleme. Erori nu am inregistrate.
Eu am procedat in felul urmator:
-am scos sigurantele de la injectoare
-am scos injectoarele de pe rampa
-dupa care le-am scos pe rand din chiulasa
Am procedat corect, sau trebuia sa scot rampa cu tot cu injectoare?
Problema este ca am vazut urme de benzina in dreptul injectorului nr 2. Dupa ce am montat la loc, a inceput sa curga benzina de la injectorul 4, destul de multa.
Oringurile nu le-am schimbat, ma duc acum sa iau altele noi. Se schimba ambele oringuri de pe injector?
Tot deranjul a fost din cauza unei bujii afumate, am vrut sa schimb un injector cu altul sa vad daca se muta problema.
Motorul nu merge rotund cand este rece si "da in nas" cand accelerez. Dupa ce se incalzeste nu se mai simte chiar asa de rau.
De pornit, porneste fara probleme. Erori nu am inregistrate.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Injectoarele se curata/verifica pe un banc special pentru asa ceva,curatatul cu solutie sau alte metode merg sa mai lungeasca putin boala,Oring-urile din capatul pe unde intra benzina sub presiune se schimba atunci cand exista scapari,dar la montaj se ung cu putin ulei si intra mai usor pe rampa altfel exista riscul sa fie ciupite.
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu am intentionat sa le curat, doar vroiam sa schimb 2 injectoare intre ele sa vad daca se muta problema.
Am cautat la 3 magazine de piese auto si nu am gasit in stoc oring-urile, la comanda in 5 zile cu 80 ron...
Procedura de montare este aceasta, sau gresesc:
-montez injectoarele pe chiulasa, dupa care montez rampa pe injectoare
sau
-montez injectoarele pe rampa si dupa aceea pe chiulasa
LE: Este vreo problema daca pornesc motorul fara galeria de admisie pt 2 sau 3 minute? (ca sa vad daca mai scapa benzina pe la vreun injector)
Am cautat la 3 magazine de piese auto si nu am gasit in stoc oring-urile, la comanda in 5 zile cu 80 ron...
Procedura de montare este aceasta, sau gresesc:
-montez injectoarele pe chiulasa, dupa care montez rampa pe injectoare
sau
-montez injectoarele pe rampa si dupa aceea pe chiulasa
LE: Este vreo problema daca pornesc motorul fara galeria de admisie pt 2 sau 3 minute? (ca sa vad daca mai scapa benzina pe la vreun injector)
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Poti face un test pe bancul de curatare,sa nu ai surprize cu ele avand in vedere ca cele cu 4 gauri cum are Tigra se infunda destul de repede ,ordinea de montaj e in functie de cat loc ai acolo de manevra eu prefer sa le fixez intai pe galerie si apoi pentru ca e mai lucioasa suprafata si intra mai usor si pe rampa dar numai date cu putin ulei presarea facandu-se de la unul din capete injector cu injector.
P.S. din ce stiu eu aici la AlPadrino se iau pe loc pe baza modelului cu max...5ron/buc.
P.S. din ce stiu eu aici la AlPadrino se iau pe loc pe baza modelului cu max...5ron/buc.
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Cu injectoarele am lamurit-o, erau ok.
Am observat ca nu da scanteie la fel de puternica pe fiecare fisa. Am luat din dezmembrari o bobina de inductie si acum este ok, accelereaza bine si nu mai intrerupe.
Problema a ramas zgomotul de la evacuare, nu mai este la fel ca atunci cand am facut segmentarea. Tot mi-se pare ca apare o intrerupere. Postez un link cu evacuarea, sa va dati cu parerea.
http://www.youtube.com/watch?v=M950qCF642I
Scuze de calitatea sunetului, am filmat cu telefonul.
Sunetul este de frecventa mult mai joasa in realitate.
Pe fundalul sunetului se poate observa o intrerupere cam la 1 secunda.
Am observat ca nu da scanteie la fel de puternica pe fiecare fisa. Am luat din dezmembrari o bobina de inductie si acum este ok, accelereaza bine si nu mai intrerupe.
Problema a ramas zgomotul de la evacuare, nu mai este la fel ca atunci cand am facut segmentarea. Tot mi-se pare ca apare o intrerupere. Postez un link cu evacuarea, sa va dati cu parerea.
http://www.youtube.com/watch?v=M950qCF642I
Scuze de calitatea sunetului, am filmat cu telefonul.
Sunetul este de frecventa mult mai joasa in realitate.
Pe fundalul sunetului se poate observa o intrerupere cam la 1 secunda.
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
sorin's a scris:Cu injectoarele am lamurit-o, erau ok.
Am observat ca nu da scanteie la fel de puternica pe fiecare fisa. Am luat din dezmembrari o bobina de inductie si acum este ok, accelereaza bine si nu mai intrerupe.
Problema a ramas zgomotul de la evacuare, nu mai este la fel ca atunci cand am facut segmentarea. Tot mi-se pare ca apare o intrerupere. Postez un link cu evacuarea, sa va dati cu parerea.
http://www.youtube.com/watch?v=M950qCF642I
Scuze de calitatea sunetului, am filmat cu telefonul.
Sunetul este de frecventa mult mai joasa in realitate.
Pe fundalul sunetului se poate observa o intrerupere cam la 1 secunda.
Am observat ca nu da scanteie la fel de puternica pe fiecare fisa. Am luat din dezmembrari o bobina de inductie si acum este ok, accelereaza bine si nu mai intrerupe.
Problema a ramas zgomotul de la evacuare, nu mai este la fel ca atunci cand am facut segmentarea. Tot mi-se pare ca apare o intrerupere. Postez un link cu evacuarea, sa va dati cu parerea.
http://www.youtube.com/watch?v=M950qCF642I
Scuze de calitatea sunetului, am filmat cu telefonul.
Sunetul este de frecventa mult mai joasa in realitate.
Pe fundalul sunetului se poate observa o intrerupere cam la 1 secunda.
Suna a 3 pistoane .... fa un test de compresie ... daca e OK atunci schimba fise si bujii
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
sorin's a scris:Am verificat bujia care se afuma si a reaparut problema, chiar daca acum scanteia este puternica.
O sa merg in weekend vreo 200km si o sa incerc un aditiv de curatat supape/injectoare.
Daca nu se rezolva, probabil o sa trebuiasca desfacut motorul...
O sa merg in weekend vreo 200km si o sa incerc un aditiv de curatat supape/injectoare.
Daca nu se rezolva, probabil o sa trebuiasca desfacut motorul...
verifica compresia la acel piston ..... e ieftin ( cei 200 km te costa mai mult )
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
sorin's a scris:Am verificat bujia care se afuma si a reaparut problema, chiar daca acum scanteia este puternica.
O sa merg in weekend vreo 200km si o sa incerc un aditiv de curatat supape/injectoare.
Daca nu se rezolva, probabil o sa trebuiasca desfacut motorul...
O sa merg in weekend vreo 200km si o sa incerc un aditiv de curatat supape/injectoare.
Daca nu se rezolva, probabil o sa trebuiasca desfacut motorul...
Nu am mai apucat sa fac drumul de 200km, dar am mers vreo 70km in oras si si-a revenit. in concluzie doar bobina de inductie era defecta.
mr_blondu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2008
- Mesaj Privat