sorin's
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Eu am procedat in felul urmator:
-am scos sigurantele de la injectoare
-am scos injectoarele de pe rampa
-dupa care le-am scos pe rand din chiulasa
Am procedat corect, sau trebuia sa scot rampa cu tot cu injectoare?
Problema este ca am vazut urme de benzina in dreptul injectorului nr 2. Dupa ce am montat la loc, a inceput sa curga benzina de la injectorul 4, destul de multa.
Oringurile nu le-am schimbat, ma duc acum sa iau altele noi. Se schimba ambele oringuri de pe injector?
Tot deranjul a fost din cauza unei bujii afumate, am vrut sa schimb un injector cu altul sa vad daca se muta problema.
Motorul nu merge rotund cand este rece si "da in nas" cand accelerez. Dupa ce se incalzeste nu se mai simte chiar asa de rau.
De pornit, porneste fara probleme. Erori nu am inregistrate.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
sorin's
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am cautat la 3 magazine de piese auto si nu am gasit in stoc oring-urile, la comanda in 5 zile cu 80 ron...
Procedura de montare este aceasta, sau gresesc:
-montez injectoarele pe chiulasa, dupa care montez rampa pe injectoare
sau
-montez injectoarele pe rampa si dupa aceea pe chiulasa
LE: Este vreo problema daca pornesc motorul fara galeria de admisie pt 2 sau 3 minute? (ca sa vad daca mai scapa benzina pe la vreun injector)
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
P.S. din ce stiu eu aici la AlPadrino se iau pe loc pe baza modelului cu max...5ron/buc.
sorin's
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am observat ca nu da scanteie la fel de puternica pe fiecare fisa. Am luat din dezmembrari o bobina de inductie si acum este ok, accelereaza bine si nu mai intrerupe.
Problema a ramas zgomotul de la evacuare, nu mai este la fel ca atunci cand am facut segmentarea. Tot mi-se pare ca apare o intrerupere. Postez un link cu evacuarea, sa va dati cu parerea.
http://www.youtube.com/watch?v=M950qCF642I
Scuze de calitatea sunetului, am filmat cu telefonul.
Sunetul este de frecventa mult mai joasa in realitate.
Pe fundalul sunetului se poate observa o intrerupere cam la 1 secunda.
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
Am observat ca nu da scanteie la fel de puternica pe fiecare fisa. Am luat din dezmembrari o bobina de inductie si acum este ok, accelereaza bine si nu mai intrerupe.
Problema a ramas zgomotul de la evacuare, nu mai este la fel ca atunci cand am facut segmentarea. Tot mi-se pare ca apare o intrerupere. Postez un link cu evacuarea, sa va dati cu parerea.
http://www.youtube.com/watch?v=M950qCF642I
Scuze de calitatea sunetului, am filmat cu telefonul.
Sunetul este de frecventa mult mai joasa in realitate.
Pe fundalul sunetului se poate observa o intrerupere cam la 1 secunda.
Suna a 3 pistoane .... fa un test de compresie ... daca e OK atunci schimba fise si bujii
sorin's
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
O sa merg in weekend vreo 200km si o sa incerc un aditiv de curatat supape/injectoare.
Daca nu se rezolva, probabil o sa trebuiasca desfacut motorul...
verifica compresia la acel piston ..... e ieftin ( cei 200 km te costa mai mult )
sorin's
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
O sa merg in weekend vreo 200km si o sa incerc un aditiv de curatat supape/injectoare.
Daca nu se rezolva, probabil o sa trebuiasca desfacut motorul...
Nu am mai apucat sa fac drumul de 200km, dar am mers vreo 70km in oras si si-a revenit. in concluzie doar bobina de inductie era defecta.
mr_blondu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2008
- Mesaj Privat