Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • kandur008

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am un Oepel Combo 1.3 CDTI diesel din anul 2006,am problema la motor,uleiul din motor o baga in instalatia de racire ( in antigel ),am schimbat garn de chiuloasa dar tot apare ulei in apa,chiuloasa o fost verificata sub presiune,am controlat si racitorul de ulei dar nam gasit probleme. Daca puteti sa ajutati cu ceva informati,va multumesc.
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie verificat tot motorul poate fi crepat oriunde...vezi daca baga apa in motor..ar trebuii sa se vada la joja.
  • Ady111

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Poate avea uzura motorul, deci sa necesite o segmentare. Mai poate fi si blocul motor fisurat, sau poate garnitura de chiulasa a cedat iar.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
curata bine instalatia de racire.. uleiul in baie scade? are alta culoare decat cea normala? face spume? segmentarea nu prea o vad ca o problema ca tot nu ar baga ulei in instalatie.
  • kandur008

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Uleiul are culoare normala,nu face nici spume,am spalat instalatia de racire de 5-ori,inca nu stiu cit scade din ulei acuma testez.Apa nu intra in ulei.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pai daca nu e racitorul de ulei si nici garnitura de chiulasa nu mai ramane decat un bloc fisurat Sad
  • chiticu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2011

  • Mesaj Privat
poate fi si o fisura dar mai intai trebuie sa verifice planietatea chiloasei
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
vezi daca e schimbata bine garnitura, si e facuta planeitatea.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ady111 a scris:Poate avea uzura motorul, deci sa necesite o segmentare. Mai poate fi si blocul motor fisurat, sau poate garnitura de chiulasa a cedat iar.

Ce treaba au segmentii cu uleiul in apa? Te rog sa dai sfaturi doar daca stii despre ce vorbesti.

Multumesc.


@kandur008, la Y17DT o problema comuna o reprezinta oringurile de la tecile injectoarelor. Nu stiu daca si la Z13DT: se gasesc aceste teci si daca ai aceiasi problema, dar merita investigat.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
motorul lui e y13dt. Nu am auzit de probleme la garniturile de injectoare...
  • vidutzu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
kandur008 a scris:am controlat si racitorul de ulei dar nam gasit probleme.

Salut am si eu aceeasi problema .Cum se poatei verifica daca racitorul e bun....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR