- mishu2000
- OP
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Pfenning
- **
- 115 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
Pfenning
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat
Cata, mai mult ca sigur e un contact pe undeva, am miscat de contactele din si de pe langa cutia cu relee de la motor, cateva zile nu a mai facut, acum face din nou. In contacte totul pare sa fie ok din ce se poate vedea cu ochiul liber, sau nu suntem noi "destul de ingineri". Acum problema e daca se aprinde doar becul sau cupleaza si bujiile. E foarte greu de provocat, si nu de fiecare data cand misti acelasi contact.
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Spune i boierului sa lege direct un fir pe una din bujii si sa puna un led undeva la vedere pe bord , astfel incit atunci cind se aprinde martorul de bujii sa poate vedea cu adevarat daca vine alimentare pe ele sau nu , insa eu cred ca este un scurt undeva pe manunchiul de cabluri , asa si la mine se aprindea aiurea check engine , si dupa ce am tras fir direct de la UC nu a mai avut nimic
- mishu2000
- OP
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat