Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • mitzu_comb

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara la toti! sunt nou aici si sper sa am ceva sanse de rezolvare la noua mea omega!pentru inceput am un opel omega 1995 motor 2000cmc motor tip Z20SE cutie hidramata.
Problema consta in faptul ca:
azi cu cineva mai meserias ca mine(am crezut ca am radiatorul infundat) si mia slabit furtunul de la radiator(cel de ulei de jos) si a curs putin ulei(10-50gr), dupa ce am mers 2-3min(nu zic ca inainte mergea super bine dar reuseam sa ma misc ceva mai bine 60-80km si dupaia sarea in treapta inferioara) masina nu mai avea vlaga deloc, deabia se "taraie" si stau toate ledurile de la schimbator aprinse.
as dori sa ii schimb uleiul si filtrul(ulei am luat 3L DEXTRON III) dar nu prea am idee cum sa incep cu cine sa incep si de unde sa incep.
Asa ca rog pe cei care au un punct de vedere cu acest defect sa ma ajute aici sau pe email isxxsvz@yahoo.com sau mess isxxsvz


Ultima modificare făcută de mitzu_comb la Lun 25 Feb, 2008 4:28 pm
  • mitza_viola

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sal,si eu am un opel tot cu cutie automata si in manualu de utilizare scrie ca nu este recomandat sa bagi ulei dextron II si III.In legatura cu problema ta nu stiu ce sa zic pt ca nu ma pricep.
Ti-am trimis o poza pe mail cu manualu de utilizare in legatura cu cutia automata.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca iti este bun uleiul Dextron III ! Cel putin asa stiu dela o omega 98
Joja de nivel ulei nu este asa ca o pui pe lift cu motorul pornit si cineva inauntru la volan.
Dedesupt pe cutie este un buson de nivel .Se deschide ,daca vine ulei afara nivelul este bun.
Daca nu se baga ulei cu o pompa (o seringa care ia 1/2L) dai putin gaz sa ridici presiunea si complectezi pana curge putin afara,dupa care inchizi la loc busonul.
Cutia are si un filtru inauntru care se schimba la 30000-35000 Km
  • sev81

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2010

  • Mesaj Privat
seara buna la toti!am si io o mare problema la masina.am un opel vectra A din 93 si de la un timp mi sa aprins martorul de avarie la cutia hidramata "acea roata dintata"prima oara cand mia facut figura asta mi se aprinsese de doua ori pe zi dar dupa ce opream motorul se stingea si mergea masina bine dar dupa dupa aia imi licare incontinu si acum tre sa merg manual cu ea.are cineva idee ce poate sa aiba?mia verificat ce curent intra in cutie si mia zis ca e "gearshift solenoid 2-3"aveti vreunul idee ce poate fi va multumesc ptr eventualele sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR