sabin9191
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2011
- Mesaj Privat
In primu rand vreau sa spun ca as dori sa achizitionez un opel astra cu 4 usi de 1.3 cdti 90 cai 6 viteze varianta scurta ,sau un renault megane de 1.5 dci 105 cai tot cu 6 viteze tot varianta hatback.din pct de vedere estetic, practic,al dotarilor clar este peste renault opelu dar pin pct de vedere al consumului nu stiu ce sa spun,mentionez faptul ca fac autostrada cel putin odata pe sapt asadar mar interesa turatile la 100 110 120 130 140 km/h si consumul desigur in viteza a 6,si consumul in oras.Va rog sa vb cei ce detin un opel astra 1.3 cdti .Va multumes anticipat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Parerea mea e sa-ti ei un opel,consumul e bun la drum intins,in oras i-a 5.3 5.8!eu fac naveta cu ea c-am 25km zilnic si atat consuma!Vara trecuta am fost in concediu in Grecia si a luat 4.3!Pot sa-ti zic ca la 130 km/h are c-am 2100-2200 turatii cu a6-a,la 160 km/h are am 3000 ture!Cu Renault nu am mers si nu stiu ce sa zic,succes!
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Ia-ti Megane!. Motorul este mult mai vivace, iar consumul de carburant este mai mic decat la astra. Am putut sa compar cele doua masini si cu parere de rau la motorizare, etansarea vitezelor cutiei de viteze, modul in care aceasta lucreaza, Renault este mult peste Opel.
Astra este castigatoare la capitolul plasticaraie, estetica interioara si exterioara.
Inainte de a te hotara ce masina sa cumperi du-te si mergi cu fiecare, apoi te hotarasti ce vrei sa-ti cumperi: o masina care sa mearga bine s-o conduci relaxat sau una care sa arate bine dar care sa sufere la motorizare.
Bafta
Ia-ti Megane!. Motorul este mult mai vivace, iar consumul de carburant este mai mic decat la astra. Am putut sa compar cele doua masini si cu parere de rau la motorizare, etansarea vitezelor cutiei de viteze, modul in care aceasta lucreaza, Renault este mult peste Opel.
Astra este castigatoare la capitolul plasticaraie, estetica interioara si exterioara.
Inainte de a te hotara ce masina sa cumperi du-te si mergi cu fiecare, apoi te hotarasti ce vrei sa-ti cumperi: o masina care sa mearga bine s-o conduci relaxat sau una care sa arate bine dar care sa sufere la motorizare.
Bafta
nik78
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2011
- Mesaj Privat
- victorstepan
- *
- 7 mesaje
- din 30 Jan 2011
- Astra 2006 z13dth
- Arad
victorstepan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,
Ia-ti Megane!. Motorul este mult mai vivace, iar consumul de carburant este mai mic decat la astra. Am putut sa compar cele doua masini si cu parere de rau la motorizare, etansarea vitezelor cutiei de viteze, modul in care aceasta lucreaza, Renault este mult peste Opel.
Astra este castigatoare la capitolul plasticaraie, estetica interioara si exterioara.
Inainte de a te hotara ce masina sa cumperi du-te si mergi cu fiecare, apoi te hotarasti ce vrei sa-ti cumperi: o masina care sa mearga bine s-o conduci relaxat sau una care sa arate bine dar care sa sufere la motorizare.
Bafta
Sunt foarte de acord cu Tiaz.Intretinerea e ceva mai scumpa.Si sa nu fie fabricat in Turcia.
Ia-ti Megane!. Motorul este mult mai vivace, iar consumul de carburant este mai mic decat la astra. Am putut sa compar cele doua masini si cu parere de rau la motorizare, etansarea vitezelor cutiei de viteze, modul in care aceasta lucreaza, Renault este mult peste Opel.
Astra este castigatoare la capitolul plasticaraie, estetica interioara si exterioara.
Inainte de a te hotara ce masina sa cumperi du-te si mergi cu fiecare, apoi te hotarasti ce vrei sa-ti cumperi: o masina care sa mearga bine s-o conduci relaxat sau una care sa arate bine dar care sa sufere la motorizare.
Bafta
- VIPER1981
- **
- 304 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Mergi pe ASTRA 1.3cdti...eu unul sunt foarte multumit de ea...consum mic am 4.8l-5.0l/100km in oras...probleme tehnice pana acum ce am avut cu ea...doar un bec ars...apropos...anul de fabricatie este 2007...88500km acum...da-i talpa pe Astra...o sa fii impresionat de motorizare si de transmisie...de la treapta 3 vei fi uimit cat de bine poate trage...
Bafta...
Bafta...
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@viper1981 Consumul de 4.8-5% n-o sa-l obtii in Buc in ciclul urban in veci. Eu te inteleg ca-ti iubesti masina dar crezi ca are vreun rost sa exagerezi.?
O cutie de viteze etajata cum trebuie nu te incanta de la viteza a 3-a in sus.
Eu personal nu inteleg de ce aveti idei preconcepute despre masinile produse in Turcia. Fiat, Ford, Renalut sunt producatori de top mondial care au fabrici acolo si masinile produse le vand peste tot in lume. Prin analogie, daca Dacia e facuta in RO nu e buna pentru Europa de Vest?. Credeti voi ca francezul face rabat la calitate si nu-si respecta blazonul la masinile produse in tari mai putin ,,ortodoxe''?.
Pe benzile de productie singurele diferente care se fac constau in nivelele de echipare si nicidecum la calitatea pieselor!
Printr-o intamplare am gasit caietul de service al unei masini de Anglia, aceeasi motorizare si an ca a mea, si ce sa vezi avea aproximativ aceleasi probleme pe care le-am intampinat si eu in timp, culmea cam pe la acelasi nr de km-trii. Prea multe coincidente care dupa parerea mea demonteaza un mit.
Incercand sa nu fiu subiectiv, o parere obiectiva ti-o poti forma numai conducand masina si nicidecum citind ce scriu unii sau altii pe net....aici inclunzandu-ma si pe mine.
Bafta
O cutie de viteze etajata cum trebuie nu te incanta de la viteza a 3-a in sus.
Eu personal nu inteleg de ce aveti idei preconcepute despre masinile produse in Turcia. Fiat, Ford, Renalut sunt producatori de top mondial care au fabrici acolo si masinile produse le vand peste tot in lume. Prin analogie, daca Dacia e facuta in RO nu e buna pentru Europa de Vest?. Credeti voi ca francezul face rabat la calitate si nu-si respecta blazonul la masinile produse in tari mai putin ,,ortodoxe''?.
Pe benzile de productie singurele diferente care se fac constau in nivelele de echipare si nicidecum la calitatea pieselor!
Printr-o intamplare am gasit caietul de service al unei masini de Anglia, aceeasi motorizare si an ca a mea, si ce sa vezi avea aproximativ aceleasi probleme pe care le-am intampinat si eu in timp, culmea cam pe la acelasi nr de km-trii. Prea multe coincidente care dupa parerea mea demonteaza un mit.
Incercand sa nu fiu subiectiv, o parere obiectiva ti-o poti forma numai conducand masina si nicidecum citind ce scriu unii sau altii pe net....aici inclunzandu-ma si pe mine.
Bafta
- VIPER1981
- **
- 304 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:@viper1981 Consumul de 4.8-5% n-o sa-l obtii in Buc in ciclul urban in veci. Eu te inteleg ca-ti iubesti masina dar crezi ca are vreun rost sa exagerezi.?
O cutie de viteze etajata cum trebuie nu te incanta de la viteza a 3-a in sus.
Eu personal nu inteleg de ce aveti idei preconcepute despre masinile produse in Turcia. Fiat, Ford, Renalut sunt producatori de top mondial care au fabrici acolo si masinile produse le vand peste tot in lume. Prin analogie, daca Dacia e facuta in RO nu e buna pentru Europa de Vest?. Credeti voi ca francezul face rabat la calitate si nu-si respecta blazonul la masinile produse in tari mai putin ,,ortodoxe''?.
Pe benzile de productie singurele diferente care se fac constau in nivelele de echipare si nicidecum la calitatea pieselor!
Printr-o intamplare am gasit caietul de service al unei masini de Anglia, aceeasi motorizare si an ca a mea, si ce sa vezi avea aproximativ aceleasi probleme pe care le-am intampinat si eu in timp, culmea cam pe la acelasi nr de km-trii. Prea multe coincidente care dupa parerea mea demonteaza un mit.
Incercand sa nu fiu subiectiv, o parere obiectiva ti-o poti forma numai conducand masina si nicidecum citind ce scriu unii sau altii pe net....aici inclunzandu-ma si pe mine.
Bafta
O cutie de viteze etajata cum trebuie nu te incanta de la viteza a 3-a in sus.
Eu personal nu inteleg de ce aveti idei preconcepute despre masinile produse in Turcia. Fiat, Ford, Renalut sunt producatori de top mondial care au fabrici acolo si masinile produse le vand peste tot in lume. Prin analogie, daca Dacia e facuta in RO nu e buna pentru Europa de Vest?. Credeti voi ca francezul face rabat la calitate si nu-si respecta blazonul la masinile produse in tari mai putin ,,ortodoxe''?.
Pe benzile de productie singurele diferente care se fac constau in nivelele de echipare si nicidecum la calitatea pieselor!
Printr-o intamplare am gasit caietul de service al unei masini de Anglia, aceeasi motorizare si an ca a mea, si ce sa vezi avea aproximativ aceleasi probleme pe care le-am intampinat si eu in timp, culmea cam pe la acelasi nr de km-trii. Prea multe coincidente care dupa parerea mea demonteaza un mit.
Incercand sa nu fiu subiectiv, o parere obiectiva ti-o poti forma numai conducand masina si nicidecum citind ce scriu unii sau altii pe net....aici inclunzandu-ma si pe mine.
Bafta
Nu trebuie sa iti dovedesc nimic tie,BC-ul spune tot, inclusiv pot face poze,lucru care tot nu te-ar convinge,dar cum am mai zis,nu trebuie sa-ti dovedesc nimic,nu am spus asta pt. ca imi iubesc masina,nu am spus decat adevarul,nu vad dece ar trebui sa fabulez pe o asemenea chestie,ce as avea de castigat,toata treaba tine de stilul de condus abordat,iar daca vrei sa te convingi,TE PROVOC LA UN PARIU,MERGI O ZI INTREAGA CU MINE IN MASINA NUMAI PRIN ORAS,conditiile si pariul il stabilim pe forum,totul foarte transparent,mai transparent decat licitatiile facute de statul roman...
musy
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@viper1981,
Mie nu trebuie sa-mi demonstrezi nimic pentru ca stiu foarte bine limitele acestui motor.
O medie de consum corecta se face dupa metoda plin-plin la pompa de carburant. BC-ul masinii tale poate sa fie decalibrat si din acest motiv te poate insela. Nu cred ca e nevoie sa ne plimbam prin oras ca sa-ti demonstrzi ca nu ajungi la acele valori. Constructiv, intr-un mediu mai mult sau mai putin ideal, producatorul da o medie de 6.2%. Daca tu reusesti sa ai consumuri sub aceasta medie, cu 1.2-1.4L/100 Km-tri, in conditiile unei medii orare de ~20 km/h(Bucuresti), nu pot sa spun decat ca esti un sofer deosebit cu o masina pe masura. Pana la urma poti fii exceptia care confirma regula.
Raman la parerea ca motorul se preteaza mult mai bine pe corsa si nicidecum pe astra care este o masina mai grea. Cu cat greutatea creste(caravan) cu atat performantele scad si consumul de carburant creste.
Mai demult am mers cu un caravan de 1.7 101 cp 6 trepte si am fost placut impresionat de cum se comporta acel motor. Este mult mai potrivit pentru astra daca vrei sa ai un consum de carburant cat de cat okey. Ca si comparatie am constat o diferenta uriasa intre cele doua motorizari la plecarea de pe loc vara, cand ai ac-ul pornit. 1.3-ul daca nu-l turezi cum trebuie da sa se opreasca, pe cand 1.7-le pleaca linistit de pe loc, fara prea mari batai de cap. Asta se traduce intr-un consum de carburant mai mic si un confort sporit. Nu trebuie sa turezi motorul(treptele1. 2) la 3500 ture ca sa pici in plaja de 2000 de ture acolo unde isi face simtita prezenta turbo. De aceaa iti spuneam in postul a nterior ca o masina nu trebuie condusa doar de la viteza a 3-a in sus.
Bafta
Mie nu trebuie sa-mi demonstrezi nimic pentru ca stiu foarte bine limitele acestui motor.
O medie de consum corecta se face dupa metoda plin-plin la pompa de carburant. BC-ul masinii tale poate sa fie decalibrat si din acest motiv te poate insela. Nu cred ca e nevoie sa ne plimbam prin oras ca sa-ti demonstrzi ca nu ajungi la acele valori. Constructiv, intr-un mediu mai mult sau mai putin ideal, producatorul da o medie de 6.2%. Daca tu reusesti sa ai consumuri sub aceasta medie, cu 1.2-1.4L/100 Km-tri, in conditiile unei medii orare de ~20 km/h(Bucuresti), nu pot sa spun decat ca esti un sofer deosebit cu o masina pe masura. Pana la urma poti fii exceptia care confirma regula.
Raman la parerea ca motorul se preteaza mult mai bine pe corsa si nicidecum pe astra care este o masina mai grea. Cu cat greutatea creste(caravan) cu atat performantele scad si consumul de carburant creste.
Mai demult am mers cu un caravan de 1.7 101 cp 6 trepte si am fost placut impresionat de cum se comporta acel motor. Este mult mai potrivit pentru astra daca vrei sa ai un consum de carburant cat de cat okey. Ca si comparatie am constat o diferenta uriasa intre cele doua motorizari la plecarea de pe loc vara, cand ai ac-ul pornit. 1.3-ul daca nu-l turezi cum trebuie da sa se opreasca, pe cand 1.7-le pleaca linistit de pe loc, fara prea mari batai de cap. Asta se traduce intr-un consum de carburant mai mic si un confort sporit. Nu trebuie sa turezi motorul(treptele1. 2) la 3500 ture ca sa pici in plaja de 2000 de ture acolo unde isi face simtita prezenta turbo. De aceaa iti spuneam in postul a nterior ca o masina nu trebuie condusa doar de la viteza a 3-a in sus.
Bafta
- VIPER1981
- **
- 304 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
@Tiaz
Hai ca sa inchei polemica asta cu tine, pentru ca oricum nu o pot scoate la capat cu tine, BC-ul meu este dereglat, toata masina mea este dereglata, dar cand am rezervorul full 55litri si am o autonomie de 1250 km, tot dereglate mai sunt lucrurile la masina mea si in conditiile in care acum am in bord numai 900 km numai in Bucuresti si in rezervor motorina pentru cel putin inca 150km, nu stiu unde este dereglarea de care vorbesti tu, plus ca verific si din meniul ascuns toti parametri de consum, si nici nu este asa cum zici tu ca vara trebuie sa turezi la 3500 de ture motorul ca sa pleci de pe loc cu AC-ul, este adevarat ca are o mica ezitare, dar daca iti cunosti masina ii cunosti toate limitele.
Crede-ma ca am condus destule masini si am observat cum se comporta fiecare in parte si care este diferenta dintre Astra 1.3 cdti si altele cu motoare mult mai mari, iar in conditiile in care la drum intins poti face fata lejer unui 1.9 diesel de 100-120cp, eu unul zic ca este destul de bun.
Hai ca sa inchei polemica asta cu tine, pentru ca oricum nu o pot scoate la capat cu tine, BC-ul meu este dereglat, toata masina mea este dereglata, dar cand am rezervorul full 55litri si am o autonomie de 1250 km, tot dereglate mai sunt lucrurile la masina mea si in conditiile in care acum am in bord numai 900 km numai in Bucuresti si in rezervor motorina pentru cel putin inca 150km, nu stiu unde este dereglarea de care vorbesti tu, plus ca verific si din meniul ascuns toti parametri de consum, si nici nu este asa cum zici tu ca vara trebuie sa turezi la 3500 de ture motorul ca sa pleci de pe loc cu AC-ul, este adevarat ca are o mica ezitare, dar daca iti cunosti masina ii cunosti toate limitele.
Crede-ma ca am condus destule masini si am observat cum se comporta fiecare in parte si care este diferenta dintre Astra 1.3 cdti si altele cu motoare mult mai mari, iar in conditiile in care la drum intins poti face fata lejer unui 1.9 diesel de 100-120cp, eu unul zic ca este destul de bun.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@viper1981,
Polemicile daca exista trebuie sa aibe o latura constructiva. Esti sigur ca ai motor de 1.3? Esti cam singurul de pe forum care a reusit sa scada consumul sub datele date de producator si datfiind faptul ca mi-ai aruncat mingea la fileu provocandu-ma la o tura, aplicand metoda de consum plin-plin, chiar as vrea sa ne dam in Buc in stilul tau de mers. Eu cu masina mea si tu cu a ta, sa vedem cat consuma fiecare in parte. Chiar imi doresc din tot sufletul sa vad o masina care sa consume atat de putin.....Sunt o persoana deschisa si daca am ceva de invatat referitor la stilul de condus de la cineva o fac cu draga inima.
Bafta.
P.S Era o discutie pe un forum de profil din Franta, in care niste baieti se chinuiau din rasputeri sa faca 1000 km cu un plin in afara orasului, lucru pe care dealtfel l-au si realizat, dar mergand la consum. Max 90 si fara demaraje puternice.
Polemicile daca exista trebuie sa aibe o latura constructiva. Esti sigur ca ai motor de 1.3? Esti cam singurul de pe forum care a reusit sa scada consumul sub datele date de producator si datfiind faptul ca mi-ai aruncat mingea la fileu provocandu-ma la o tura, aplicand metoda de consum plin-plin, chiar as vrea sa ne dam in Buc in stilul tau de mers. Eu cu masina mea si tu cu a ta, sa vedem cat consuma fiecare in parte. Chiar imi doresc din tot sufletul sa vad o masina care sa consume atat de putin.....Sunt o persoana deschisa si daca am ceva de invatat referitor la stilul de condus de la cineva o fac cu draga inima.
Bafta.
P.S Era o discutie pe un forum de profil din Franta, in care niste baieti se chinuiau din rasputeri sa faca 1000 km cu un plin in afara orasului, lucru pe care dealtfel l-au si realizat, dar mergand la consum. Max 90 si fara demaraje puternice.
musy
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Fiecare motor are avantajele si dezavantajele lui. Depinde ce vrei de la el. Am sa enumar cateva care imi vin acum pe moment in minte.
1,9 - Se preteaza cel mai corect pe ,,dimensiunile,, unei Astra si mai ales a unei Astra Caravan. Ce obtii de la o cilindree mare? Cai putere cu tot ce deriva din asta. Ce pierzi? Un consum mai mare si nu in ultimul rand un impozit la Stat pe masura, asigurare la fel.
1,3 - Un motor mic cu un consum pe masura, un impozit mai mic dar nu cu atatia cai putere. Pentru ca una este sa dai de mancare la 120 de cai si una este sa dai la 80 -90 cat probabil are cel de 1,3.
Unii vor spune ca tendinta constructorilor de aotuturisme este sa scoata multi cai putere din cilindree mici(este vorba de mediu) dar nimeni nu spune ca la puteri sensibil egale, durata de viata a unui motor mic scade vertiginos fata de cea a unuia mai mare, pentru ca una este sa obti 120 din 1,9 si alta este sa obti aproape la fel din 1,3. si una este sa tragi 1,5 tone cu 1,3 si alta cu 1,9. Printre altele ca sa faci asta trbuie sa maresti turatia.
De ce crezi ca Mercedes cele vechi mergeau cate 800 900000 km - motoare odihnite care functionau la turatii joase.
Nu in ultimul rand vezi un pic pe ,,mobile.ro,, cate auto se vand cu motorul defect. Vorbesc de cele care sunt echipate cu aceste 2 motoare. Fiat Doblo, Fiat Punto, Fiat Idea, Opel Corsa, Opel Agila, Opel Astra, Suzuki Wagon, Suzuki Ignis. Marea majoritate sunt cele de 1,3.
Departe de mine gandul sa zic ca 1,3 este un motor prost, dimpotriva daca nu vrei de la el sa faci liniuta cu cel de 1,9 si daca il exploatezi corespunzator....
Nu in ultimul rand pretul de achizitie este undeva cu aproape 1000 de euro mai mic la cel de 1,3.
Din pct. de vedere tehnic se poate discuta mult pe acest subiect si sunt mult mai multi factorii care concura la folosirea unui motor pe un anumit automobil.
P.S. diferenta de consum oare este mai mare de 0,5 litrii ? - daca tragi cu cai mai putini aceeasi caruta oare nu trebuie sa-i hranesti mai bine?
1,9 - Se preteaza cel mai corect pe ,,dimensiunile,, unei Astra si mai ales a unei Astra Caravan. Ce obtii de la o cilindree mare? Cai putere cu tot ce deriva din asta. Ce pierzi? Un consum mai mare si nu in ultimul rand un impozit la Stat pe masura, asigurare la fel.
1,3 - Un motor mic cu un consum pe masura, un impozit mai mic dar nu cu atatia cai putere. Pentru ca una este sa dai de mancare la 120 de cai si una este sa dai la 80 -90 cat probabil are cel de 1,3.
Unii vor spune ca tendinta constructorilor de aotuturisme este sa scoata multi cai putere din cilindree mici(este vorba de mediu) dar nimeni nu spune ca la puteri sensibil egale, durata de viata a unui motor mic scade vertiginos fata de cea a unuia mai mare, pentru ca una este sa obti 120 din 1,9 si alta este sa obti aproape la fel din 1,3. si una este sa tragi 1,5 tone cu 1,3 si alta cu 1,9. Printre altele ca sa faci asta trbuie sa maresti turatia.
De ce crezi ca Mercedes cele vechi mergeau cate 800 900000 km - motoare odihnite care functionau la turatii joase.
Nu in ultimul rand vezi un pic pe ,,mobile.ro,, cate auto se vand cu motorul defect. Vorbesc de cele care sunt echipate cu aceste 2 motoare. Fiat Doblo, Fiat Punto, Fiat Idea, Opel Corsa, Opel Agila, Opel Astra, Suzuki Wagon, Suzuki Ignis. Marea majoritate sunt cele de 1,3.
Departe de mine gandul sa zic ca 1,3 este un motor prost, dimpotriva daca nu vrei de la el sa faci liniuta cu cel de 1,9 si daca il exploatezi corespunzator....
Nu in ultimul rand pretul de achizitie este undeva cu aproape 1000 de euro mai mic la cel de 1,3.
Din pct. de vedere tehnic se poate discuta mult pe acest subiect si sunt mult mai multi factorii care concura la folosirea unui motor pe un anumit automobil.
P.S. diferenta de consum oare este mai mare de 0,5 litrii ? - daca tragi cu cai mai putini aceeasi caruta oare nu trebuie sa-i hranesti mai bine?
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
musy
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
- bog15dan
- **
- 162 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
ca detinator de astra h 1.3 cdti caravan spun urmatoarele:
intre megane si astra as alege cu siguranta astra daca ar fi sa mai cumpar masina a2a oara
de ce?
1. piese scumpe renault
2. interior care se uzeaza repete incepe sa scartaie volanul sa trosneasca din incheieturi dupa 50.000 km daca e luata de noua(are un prieten)
3.astra are distributie pe lant(1.3)
4.la opel nu flencane cutia si nu mi-au aparut probleme mici gen( cazut semnalizare in mers , lovit caine= crapat bara probleme care le-a intalnit prietenul meu)
la partea de consum am talpa destul de grea si conduc sportiv
As alege Renault megane pentru ca e mai vioaie - motorul 1.5 105 cai raspunde mai bine decat 1.3 90cp
consum pe bucuresti 7.5-8
consum afara(80 localitati 110 130 afara) - 4.8- 5.5
iarna sare cu 1 litru consumul
eu am clima si am sesizat un lucru care nu prea ma incanta: am caravan culoare neagra , dau drumul la clima baga rece insa nu simt ca sa face frig in interior ca la astra hatchback. probabil cele 2 minusuri mentionate mai sus isi fac simtita prezenta.(miercuri ma duc sa verific instalatia de climatizare).
la drum lung cu clima functionala e o placere sa conduci, pe oras la plecarile de pe loc simti ca nu mai are vlaga(daca vrei sa pleci de pe loc incet cand ai clima functionala, cu usoara acceleratie si ambreiaj usor da sa moara si trebuie sa accelerezi putin mai mult decat daca clima nu ar functiona)
iarna probleme nu am intampinat
diferenta intre 1.3 si 1.9 la consum este destul de mare( nu este 0.5 litri) - am un prieten cu astra h 1.9 120 cp si ultima oara cand m-am uitat pe bc la el avea pe ultimii 3000 km 7.8 consum ( la mine mixt bucuresti+afara e undeva la 5.5 6.3).
daca se achizitioneaza hatchback motorizarea 1.3 este ok - daca se achizitioneaza caravan sfatul meu este sa optati pentru o motorizare mai mare pentru a avea mai multa putere.
intre megane si astra as alege cu siguranta astra daca ar fi sa mai cumpar masina a2a oara
de ce?
1. piese scumpe renault
2. interior care se uzeaza repete incepe sa scartaie volanul sa trosneasca din incheieturi dupa 50.000 km daca e luata de noua(are un prieten)
3.astra are distributie pe lant(1.3)
4.la opel nu flencane cutia si nu mi-au aparut probleme mici gen( cazut semnalizare in mers , lovit caine= crapat bara probleme care le-a intalnit prietenul meu)
la partea de consum am talpa destul de grea si conduc sportiv
As alege Renault megane pentru ca e mai vioaie - motorul 1.5 105 cai raspunde mai bine decat 1.3 90cp
consum pe bucuresti 7.5-8
consum afara(80 localitati 110 130 afara) - 4.8- 5.5
iarna sare cu 1 litru consumul
eu am clima si am sesizat un lucru care nu prea ma incanta: am caravan culoare neagra , dau drumul la clima baga rece insa nu simt ca sa face frig in interior ca la astra hatchback. probabil cele 2 minusuri mentionate mai sus isi fac simtita prezenta.(miercuri ma duc sa verific instalatia de climatizare).
la drum lung cu clima functionala e o placere sa conduci, pe oras la plecarile de pe loc simti ca nu mai are vlaga(daca vrei sa pleci de pe loc incet cand ai clima functionala, cu usoara acceleratie si ambreiaj usor da sa moara si trebuie sa accelerezi putin mai mult decat daca clima nu ar functiona)
iarna probleme nu am intampinat
diferenta intre 1.3 si 1.9 la consum este destul de mare( nu este 0.5 litri) - am un prieten cu astra h 1.9 120 cp si ultima oara cand m-am uitat pe bc la el avea pe ultimii 3000 km 7.8 consum ( la mine mixt bucuresti+afara e undeva la 5.5 6.3).
daca se achizitioneaza hatchback motorizarea 1.3 este ok - daca se achizitioneaza caravan sfatul meu este sa optati pentru o motorizare mai mare pentru a avea mai multa putere.
- vlad-OPC
- ****
- 1,073 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,073
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
musy
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am luat deja un Caravan ... Multi Station Wagon
Vreau sa spun ca am renuntat la ideea de 1,3 si am ales 1,7 CDTI de 101 CP care, vreau sa spun ca ... daca te dai la ea ... zboara
alt aspect
pe BC am observat ... consum in oras cu AC pornit ... 6,8 media, in afara ... 4,8 ... media 5,5 la 100 km ... ma bucura enorm.
Mai ales ca afara ... poti sa lasi pilotul automat sa isi faca treaba si nu mai ai batai de cap.
O sa afisez poze cu ea dupa ce voi termina actele si toate lucrurile vor fi puse la punct cu privire la achizitie.
Bafta!
Vreau sa spun ca am renuntat la ideea de 1,3 si am ales 1,7 CDTI de 101 CP care, vreau sa spun ca ... daca te dai la ea ... zboara
alt aspect
pe BC am observat ... consum in oras cu AC pornit ... 6,8 media, in afara ... 4,8 ... media 5,5 la 100 km ... ma bucura enorm.
Mai ales ca afara ... poti sa lasi pilotul automat sa isi faca treaba si nu mai ai batai de cap.
O sa afisez poze cu ea dupa ce voi termina actele si toate lucrurile vor fi puse la punct cu privire la achizitie.
Bafta!