- ccorneliuss
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Jan 2012
- Bucuresti
ccorneliuss
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2012
- Mesaj Privat
Buna Ziua ,
Am un Astra G , 2001 , benzina , 101 CP , care porneste la rece , dar la cald se opreste si nu mai porneste . Defectul de pe tester era legat de alimentarea necorespunzatoare pe parte de releu principal . Dupa o verificare minutioasa pe la mai multe reprezentante Opel , s-a ajuns la concluzia ca de vina este calculatorul de injectie .
Ati mai avut aceasta problema ?
Ce se poate strica in calculatorul de injectie si cum se poate repara ?
Multumesc anticipat ...
Am un Astra G , 2001 , benzina , 101 CP , care porneste la rece , dar la cald se opreste si nu mai porneste . Defectul de pe tester era legat de alimentarea necorespunzatoare pe parte de releu principal . Dupa o verificare minutioasa pe la mai multe reprezentante Opel , s-a ajuns la concluzia ca de vina este calculatorul de injectie .
Ati mai avut aceasta problema ?
Ce se poate strica in calculatorul de injectie si cum se poate repara ?
Multumesc anticipat ...
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Florin Cristian
- *
- 17 mesaje
- din 29 Feb 2012
- Astra 2003 z16se
- Tulcea
Florin Cristian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2012
- Mesaj Privat
- MARIAN99ASTRA
- *
- 42 mesaje
- din 26 Dec 2012
- Astra 1999 X14XE
- Italia
MARIAN99ASTRA
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salutmembrii clubului. Vreau sa va cer o parere in legatura cu o ASTRA G, motor X14XE. Porneste cam greu in sensul ca se bilbiie 2-3 secunde. Nu este mult dar un benzinar trebuie sa porneasca "la sfert" si asta ma preocupa. Am schimbat bujiile si e la fel ca inainte. Ieri am schimbat injectoarele, supapa din capatul rampei comune si senzorul de temperatura de pe galeria de admisie. Acelasi fenomen. M-am gindit sa schimb injectoarele pentru ca , cu motorul oprit de citeva minute, cind apas ventilul de aerisire al rampii curg citeva picaturi de benzina. La motorul de la care am luat injectoarele, care sta de o luna nepornit, cind am apasat ventilul a iesit benzina cu presiune. Asta m-a facut sa cred ca am unul sau mai multe injectoare care pling si inneaca motorul inainte de pornire. Cu pedala de acceleratie usor apasata porneste mai usor. Erori stocate nu sint, releul pompei de benzina verificat, filtrul schimbat recent. Nu stiu ce ar mai putea fi de vina. Poate pompa? Oricum, daca cineva are o idee, va rog sa ma indrumati. Va multumesc si va doresc o seara buna si multi Km fara probleme.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- MARIAN99ASTRA
- *
- 42 mesaje
- din 26 Dec 2012
- Astra 1999 X14XE
- Italia
MARIAN99ASTRA
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2012
- Mesaj Privat
- tudor-d
- **
- 103 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 1999 X17DTL
- Galati
tudor-d
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- MARIAN99ASTRA
- *
- 42 mesaje
- din 26 Dec 2012
- Astra 1999 X14XE
- Italia
MARIAN99ASTRA
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2012
- Mesaj Privat
Va salut si va multumesc pentru raspunsuri. Problema se prezinta asa : Cu motorul oprit, presiunea din rampa comuna nu are pe unde sa se piarda daca injectoarele sint etanse si regulatorul de presiune bun. In cazul meu, am luat injectoarele si regulatorul de la o masina care statea de cine stie cit timp. Cind am apasat pe ventilul de aerisire am vazut ca era presiune in rampa. Asta m-a facut sa cred ca injectoarele si regulatorul sint functionale. Le-am montat la masina si cu motorul oprit nu are presiune in rampa. Daca pornesc motorul si apas valva de aerisire sare benzina cu presiune. Nu pot spune ca motorul porneste greu, dar trebuie citeva secunde sa porneasca. Inainte de asta am avut Audi si Dacia 1300 si porneau la prima rotatie de motor. Acum masor si tensiunea la pompa in timp ce dau la automat. Bateria e cam pe duca, dar mai merge. Va tin la curent. Si inca o intrebare: Injectoarele care pierd se pot repara sau le arunc? O zi buna la toata lumea si Km cit mai multi cu combustibil cit mai putin.
teo4rugby
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2011
- Mesaj Privat
Buna seara oameni buni.
Am un OPEL ASTRA G Z16XEP din 2006 128.00 de km nu a fost lovita.
Astazi am pornit spre benzinarie sa alimentez.Am alimentat cand am dat cheie sa pornesc.Nimic.Doar un click de contact.Mentionez ca anul trecut am demontat electromotorul l-am dus la atelier si in prezenta mea a fost reconditionat( schimbati carbunii,curatat,etc).L am dus pentru ca se auzea un gajait la pornire.Nu am avut absolut nimic de anul trecut.A pornit la cheie.Fara probleme pana azi.Am chemat un prieten,am impins masina si a pornit impinsa.Am ajuns cu ea acasa.Am dat la cheie din nou.Nimic.Va rog sa ma ajutati.Multumesc.Am citi toate postarile cu privire la pornire.Insa.
Am un OPEL ASTRA G Z16XEP din 2006 128.00 de km nu a fost lovita.
Astazi am pornit spre benzinarie sa alimentez.Am alimentat cand am dat cheie sa pornesc.Nimic.Doar un click de contact.Mentionez ca anul trecut am demontat electromotorul l-am dus la atelier si in prezenta mea a fost reconditionat( schimbati carbunii,curatat,etc).L am dus pentru ca se auzea un gajait la pornire.Nu am avut absolut nimic de anul trecut.A pornit la cheie.Fara probleme pana azi.Am chemat un prieten,am impins masina si a pornit impinsa.Am ajuns cu ea acasa.Am dat la cheie din nou.Nimic.Va rog sa ma ajutati.Multumesc.Am citi toate postarile cu privire la pornire.Insa.
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
@MARIAN99ASTRA: La tine mai mult ca sigur pompa de benzina nu mai face presiunea necesara.Verifica presiunea in rampa si vezi ce iese.Dar pot face pariu ca pompa e pe duca.
@teo4rugby: Verifica bateria sau incearca cu alta baterie.Daca nici asa nu merge,a murit electromotorul.Cine stie cum l-or fi reconditionat cei ce ti l-au reconditionat.
@teo4rugby: Verifica bateria sau incearca cu alta baterie.Daca nici asa nu merge,a murit electromotorul.Cine stie cum l-or fi reconditionat cei ce ti l-au reconditionat.
balinn
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2013
- Mesaj Privat
de ceva timp am probleme cu pornirea atunci cand motorul este cald, in sensul ca motorul porneste greoi, 3-4 sec. electromotorul invarte normal , doar ca pornirea intarzie. fac precizarea ca atunci cand motorul este rece porneste la sfert de cheie, asta pe perioada anotimpurilor mai calde , caci daca vine iarna si temperature scade sub zero chiar si cu motorul rece porneste greoi , ba chiar mai greu decat in situatia cu motorul cald , uneori la a doua sau a treia cheie iar acele din bord trepideaza foarte tare.Pe tester nu apare decat o eroare privind EGR si o a lata privind pompa de benzina din cauza ca e legata pe "direct". In ceea ce priveste pompa de benzina problemele au inceput acum patru ani cand masina avea aceleasi simptome dar numai ca nu pornea deloc iar dupa reparatie am ramas cu aceasta eroare care nu poate fi stearsa.
Am mai citit despre astfel de probleme dar nu am reusit sa ma clarific deoarece topicurile ori nu au fost intens discutate ori cei ce au deschis subiectul dupa rezolvarea prblemei nu au mai revenit ...
Astept pareri , sugestii, etc. din parte celor care au intampinat asemenea situatii atat in calitate de proprietar cat si de "meserias"
Am mai citit despre astfel de probleme dar nu am reusit sa ma clarific deoarece topicurile ori nu au fost intens discutate ori cei ce au deschis subiectul dupa rezolvarea prblemei nu au mai revenit ...
Astept pareri , sugestii, etc. din parte celor care au intampinat asemenea situatii atat in calitate de proprietar cat si de "meserias"
balinn
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2013
- Mesaj Privat
balinn
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2013
- Mesaj Privat
balinn
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2013
- Mesaj Privat
- catalin2187
- *
- 7 mesaje
- din 04 Jan 2014
- Astra 2002 z 16 se
- Constanta
catalin2187
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 z 16 se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
simion83
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2013
- Mesaj Privat
Detin un Opel Astra G, 2001, 1.4 14 VALVE AN FABR 2001. Martorul motor sta aprins sau uneori lumineaza intermitent(se aprinde si se stinge continuu). Dimineata masina porneste usor dar dupa plecare de pe loc se opreste si trebuie sa astept cateva secunde sa o pot reporni din nou. S-a intamplat sa se opreasca in unele dimineti de 3-4 ori la distante de 1 km. Mentionez ca trage destul de greu, nu se accelereaza chiar daca apãs pedala la maxim, abia, abia reusesc sa demarez. Dupã aceea merge normal, s-a intamplat uneori sa faca probleme si in timpul zilei dar de obicei dimineata. Am schimbat la sfatul celor de la sevice bobina, pompa de benzina, injectoarele, bujiile si problema inca persista. Codurile de eroare la diagnoza sunt
P 0300, P0304, P0302, P0460, P 0301
Sper sã mã puteti ajuta sa inteleg si eu ce are masina si sa o pot repara fara sa cheltui bani in van. Vã multumesc
P 0300, P0304, P0302, P0460, P 0301
Sper sã mã puteti ajuta sa inteleg si eu ce are masina si sa o pot repara fara sa cheltui bani in van. Vã multumesc
adytimis1
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ionutz1987
- *
- 11 mesaje
- din 17 Jan 2016
- Astra 2006 z16xep
- Bucuresti
ionutz1987
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2016
- Mesaj Privat