Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da.. un prieten are vectra c 2.2 dti
i se aprinde in mers martorul cu cheia de service, si masina nu mai trage deloc. a fost omu la reprezentanta, cand i s-a spart furtunul de la intercooler, si la fel, nu tragea si scotea fum negru, si testerul nu a zis nimic . furtunul i l-am inlocuit eu, masina merge beton. dupa ce se aprinde martorul si incepe sa mearga prost, ori opresti motorul si pornesti, moment in care se stinge. sau mergi 2-3 km si la un moment dat se stinge, dupa care merge bine.

any ideas ?
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Zi-i sa ajunga pe rosu cu actuala motorina si apoi sa mearga la OMV sa puna Euro5 plin .
Aceeasi problema la un Astra DTi sim asa s-a rezolvat .
La alta Astra am avut probleme cu un furtun pe la turbo care-i dadea ulei, insa la asta se auzea si tyurbo ciudat si n-a fost greu sa ne dam seama
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da multe detalii, de cand ii face asa ? Dupa ce a vizitat reprezentanta ? Sa verifice pe unde au umblat aia...
Daca suspectezi motorina, purjeaza si filtrul de motorina.
Becul iti sta aprins de cand se indeplinesc conditiile de eroare, si se stinge dupa ce au disparut...
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
n-au umblat la nimic aia, decat au infipt mufa pt tester. face de foarte putin timp, ca si eu am mers cu masina asta cateva zile bune si nu a facut nici o problema. are 2 situatii: cand trebuie oprit motorul, si pornit iar, atunci cheita dispare, sau dupa o perioada dispare singura, si masina merge iar normal.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
din ce spui e o eroare ce apare in mers (sarcina). Trebuie vazut codul erorii...
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
salut la ce zici tu zic ca este senzorul de la arborele cotit,oricum poti vedea eroarea pe tester,asa miau zis si mie multi ca e debitmetru sau nu stiu ce furtun crapat da am verificat si totu e ok,verifica senzorul asta ca posibil sa aiba span pe el



sanatate
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Frate> aceeasi problema cu furtunu de la turbo a fost si la mine > fix la fel ! acum cu furtun schimbat merge beton !
  • xman99

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
verifica furtunele de la vacum-uri. unul din ele ar putea fi sarit..sau crapat. Am omega de 2.2 dti si am patit aceeasi treaba si mi-a rezolvat-o un mecanic in 2 minute.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pai furtunu ala a fost crapat, l-am schimbat. atunci tragea masina, dar scotea fum negru grav de tot. (motorina nearsa) am verificat vacuumuri, coliere, tot, am schimbat furtunu si un timp a mers foarte bine, acum se pare ca e o chestie electronica
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
pai tocmai senzoru de arbore pate sa fie ,din cauza lui sa nu in faca injectia cu motorina la itmp si sa ramana in cilindru motorina nearsa,fa un test si zi si mie ca sunt foarte curios
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
aia cu motorina nearsa era de la furtunul spart, aia s-a rezolvat de mult. acum pur si simplu face chestia asta inexplicabila
  • cipin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salut!
Azi am vazut ca Opelul meu (Vectra GTS, 2003) scoate fum negru in mers normal. Lasa urma de fum continua, nu ca atunci cand accelerez brusc si iese un norisor de fum.
Mentionez ca nu are alte simptome. Motorul merge rotund, fara intreruperi, trage bine, nu imi apare vreo eroare nici la bord, nici in OPCOM. Am mers si tare cu ea, in speranta sa se curete dar degeaba,
De la ce poate sa fie?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
debit mare de motorina sau debit mic de aer.
de verificat debitmetrul de aer,filtrul de aer, electrovalve, circuit vacuum,egr,galeria de admisie cu rampa voletilor,pompa de injectie,uzura motor,turbina.
Spor la treaba!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
toma_marius - sa verifice pe diagnoza ce cod de eroare ii da cand se aprinde masinuta cu cheita. tind sa cred ca este EGR-ul sau ceva legat de el. Dar codul de eroare este singurul care spune exact unde este problema. sa nu imi spui ca nu este stocata nici o eroare ca nu imi vine sa cred. o poate afla si cu pseudoagrafa. cat despre momentul injectiei este cam fix la acest motor pentru ca nu este electronica ca la cele cu inalta presiune ci este tot mecanica pe stil vechi doar ca are cativa senzori.
  • cipin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu fumul. Era de la furtunul ce leaga turbosuflanta de intercooler. Avea ca o taietura dar nu am vazut-o decat de aproape si indoind furtunul. Am pus furtun siliconic albastru. Mult mai bun decat originalul.
Multumesc pentru raspunsurile voastre!
  • borisof mihail

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2010

  • Mesaj Privat
[quote="toma_marius"]salut la ce zici tu zic ca este senzorul de la arborele cotit,oricum poti vedea eroarea pe tester,asa miau zis si mie multi ca e debitmetru sau nu stiu ce furtun crapat da am verificat si totu e ok,verifica senzorul asta ca posibil sa aiba span pe el



salut am si eu o belea cu cheia cu masina dar la mine nu se stinge deloc
senzorul ala unde in localizez sa vad daca are span cum zici
  • bilutza87

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema am o vectra 2.2 dti y22dtr si mi se aprinde cheia cu masina in bord doar cand o tin turata in 2000 si dupaia dispare cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
bilutza87 daca se aprinde masina cu cheie cind pornesti motorul si in momentul cand o turezi peste 2000rpm dispare asta inseamna ca ai una s-au mai multe bujii arse
  • iani 09

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut am un vectra c gts 2,2 y22dtr. Imi scoate fum negru dupa 2400 rotatii si se aude un ca un suerat in habitaclu la zona de prize aer de langa ecran de radio, nu am nici un cod de eroare la masina. Am pus testerul pe ea si nimic . Va multumesc
  • manos

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare revin iara cu vesnica problema ,la vectra c 2.2dti ,dupa un timp in care totul a mers bine acum din nou scade puterea masini dar in mers ,se aprinde cheia si masina ,si asa ramane neturande se peste 2500 de ture si nici putere nu are parca plec de pe loc cu un trabant si scoate fum alb cand o accelerez ,.
Acum nu stiu ce sa mai cred cu ajutorul lui Iulian 1971 am scoso din negura o perioada si pe aceasta cale multumesc din nou adica :curatat egr era blocat schimbay bujii ,curatat galerie admisie si schimbat garnituri verificat cam totul a mers bine o perioada ,dar acum iara face probleme ,stiu ca am probleme ci egr si trebuia schimbat dar am reusit sa l pacalesc sa numai sara secera aceea de la locul ei ,aceasta fiind cauza pierderi de putere la aceea data dar acum lucreaza si sta la locul sau ,deci nu stiu care sa fie problema .
Porneste nu se aprinde cekul merge rotund ,dar cand intra in sarcina moare sa zic asa ,inainte se mai stingea ,se mai aprindea dar acum ramane asa ,cand opresc motorul ,si pornesc se stinge dar dupa o anumita distanta ,nu prea mare 2,3 km se aprinde si asa ramane si merg ca ,o batranica fara vlaga de ma injura toti din trafic ,.
Mentionez ca nu am facut un tester in ultima perioada dar urmeaza sa l contactez pe Iulian sa vedem ce rezulta ,astept sfaturi multumesc !
Kilometri fara probleme va doresc .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR