lanza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
Sper sa gasesc la voi ajutor,am un opel meriva 1,3 dtci sincer chiar am vrut de mult masina asta dar dupa ce am luato am vazut cu adevarat ce probleme are < 1 masina se opreste la relanti nu antotdeauna ,iar turometrul vad ca oscileaza cand si cand si a 2 problema este ca aud un suierat cand turez motorul se poate sa fie din turbina ,am fost si am puso pe tester la opel cei de acolo spunandumi ca ar avea probleme 2 injectoare si asta ar fi cauza opririi la relanti ca nu baga destula presiune ,am ascultat alt mecanic care a spus ca daca ar fi injectoarele cu probleme masina nu ar porni , nu stiu ce sa m-ai fac va rog sa ma ajutati .Va multumesc .
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Aceleasi simptome le are si masina mea. Ba cateodata pe la 1800 de ture daca accelerez trepideaza motorul. Rezolvarea problemei cred ca vine din inlocuirea regulatorului de presiune, asa mi-au spus cei din service. Ramane sa vad daca asta e cauza. Am pus ultima versiune de soft si la fel face!
Oscilatiile motorului sunt ca si turatie sau doar iti oscileaza acul turometrului?
La mine turatia este oscilanta cand o scot pe liber in timpul mersului(opresc la un semafor etc..) cateodata se si opreste!
Aceleasi simptome le are si masina mea. Ba cateodata pe la 1800 de ture daca accelerez trepideaza motorul. Rezolvarea problemei cred ca vine din inlocuirea regulatorului de presiune, asa mi-au spus cei din service. Ramane sa vad daca asta e cauza. Am pus ultima versiune de soft si la fel face!
Oscilatiile motorului sunt ca si turatie sau doar iti oscileaza acul turometrului?
La mine turatia este oscilanta cand o scot pe liber in timpul mersului(opresc la un semafor etc..) cateodata se si opreste!
lanza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
Turometrul oscileaza antre 1000 si 800 dar nu antotdeauna ,nu face mereu cateodata vad ca parca ar da sa se opreasca si deodata acul turometrului urca pana la 900 ca sa o stabilizeze,de accelerat daca o accelerez nu vibreaza an turatii m-ai mari.Si o alta antrebare ce fel de geometrie are turbina ? Va mutumesc
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,
Aceleasi simptome le are si masina mea. Ba cateodata pe la 1800 de ture daca accelerez trepideaza motorul. Rezolvarea problemei cred ca vine din inlocuirea regulatorului de presiune, asa mi-au spus cei din service. Ramane sa vad daca asta e cauza. Am pus ultima versiune de soft si la fel face!
Oscilatiile motorului sunt ca si turatie sau doar iti oscileaza acul turometrului?
La mine turatia este oscilanta cand o scot pe liber in timpul mersului(opresc la un semafor etc..) cateodata se si opreste!
Aceleasi simptome le are si masina mea. Ba cateodata pe la 1800 de ture daca accelerez trepideaza motorul. Rezolvarea problemei cred ca vine din inlocuirea regulatorului de presiune, asa mi-au spus cei din service. Ramane sa vad daca asta e cauza. Am pus ultima versiune de soft si la fel face!
Oscilatiile motorului sunt ca si turatie sau doar iti oscileaza acul turometrului?
La mine turatia este oscilanta cand o scot pe liber in timpul mersului(opresc la un semafor etc..) cateodata se si opreste!
Intreb si eu...
Cum se accelereaza la 1800 rpm? Turbina nici macar nu prea intra in sarcina la acea turatie din cate stiu. E chiar foarte normal sa trepideze...folositi si voi trepte inferioare de viteza pentru ca motorul sa functioneze in intervalul 2000- 3000 rpm si scapati de ele. Abia dupa 2200 rpm aveti cu adevarat acceleratie ( si turbina) .
Numai bine!
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
lanza a scris:Sper sa gasesc la voi ajutor,am un opel meriva 1,3 dtci sincer chiar am vrut de mult masina asta dar dupa ce am luato am vazut cu adevarat ce probleme are < 1 masina se opreste la relanti nu antotdeauna ,iar turometrul vad ca oscileaza cand si cand si a 2 problema este ca aud un suierat cand turez motorul se poate sa fie din turbina ,am fost si am puso pe tester la opel cei de acolo spunandumi ca ar avea probleme 2 injectoare si asta ar fi cauza opririi la relanti ca nu baga destula presiune ,am ascultat alt mecanic care a spus ca daca ar fi injectoarele cu probleme masina nu ar porni , nu stiu ce sa m-ai fac va rog sa ma ajutati .Va multumesc .
sondele care fac amestecul de aer cu carburant sunt devina
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@blebeanu Lorin masina de care vorbesc are cuplul maxim de la 1750 - 2500 rot / min. In acest interval daca accelerezi liniar, motorul, uneori trepideaza(merge sacadat, intrerupt). Ca sa atingi turatia de 3000 rot/min automat tebuie sa teci si prin plaja cu pricina. Cred ca aici ar fii trebuit sa se concentreze raspunsul tau si nicidecum pe metoda schimbatului de viteze sau ,, nu mergi sificient de turat si se infunda EGR-ul''. Genul acesta de explicatii sunt cam ,, fumate'' de mine si deobicei vin de la mecanici cu ,,experienta''
lanza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Meriva 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2011
- Mesaj Privat
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
lanza a scris:ionel poti sa fii putin m-ai explicit cu sondele respective de care spui ca ar fi cauza , opririi an relanti .Multumesc
da vb de sonda lamnda si de egr cum e reglat aceste doua nu fac bine amestecul. daca sonda lamnda nu functioneaza se ineaca de benzina si nu are forta . iar la relanti se opreste , eu am schimbat cu mana mea sonda landa si a functionat .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
VictorNec
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2015
- Mesaj Privat
tutulup27
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
In primul rand, salutare colegilor si multumesc de acceptare printre voi. De curand am achizitionat si eu un vectra c 1.9 cdti 120 cp din 2004. Pe langa diferite probleme pe care le are masina, cea mai urata este oprirea motorului la relanti. Daca astept la semafor, incepe sa oscileze relantiul intre 500-860 de ture si uneori se opreste. Nu se mai accelereaza mai mult de 1100-1200 de ture decat dupa ce o repornesc. Pornirea este buna si mersul in turatii bun si liniar(face probleme doar la relanti). Am schimbat regulatorul de presiune si senzorul de presiune si face exact la fel. Nu stiu ce sa-i mai fac. Am fost cu ea si la GTT Pallady si mi-au spus ca nu stiu ce are; sa ma duc la un service bosch sa-mi verifice tot ce tine de injectie. Operatiunea asta costa enorm (doar verificarea). Multumesc anticipat celor care imi pot da un sfat in legatura cu aceasta problema. Imi cer scuze moderatorilor daca nu am postat unde trebuie, m-am gandit ca am aceeasi problema la un alt tip de motor.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
tutulup27
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat
Au pus testerul si le-a dat o eroare pe circuitul de inalta presiune. Au spus ca nu-si pot da seama de problema si trebuie sa ma duc la un service Bosch pentru verificarea intregului circuit si a componentelor. Am schimbat rampa cu tot cu senzor si regulator, fara nici un rezultat.
Erorile sant :
P0002-5b-circuit ventil combustibil
-nu este in domeniu
-nu e prezent
P0090-5b si P0090-0A. - Interval/performanta circuit electroventil de reglare a presiunii in injectie (deviatie pozitiva)
-nu e prezent
Acestea fiind singurele erori.
Erorile sant :
P0002-5b-circuit ventil combustibil
-nu este in domeniu
-nu e prezent
P0090-5b si P0090-0A. - Interval/performanta circuit electroventil de reglare a presiunii in injectie (deviatie pozitiva)
-nu e prezent
Acestea fiind singurele erori.
tutulup27
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2016
- Mesaj Privat