cliven
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2004
- Mesaj Privat
Salut!
Am o vectra b din 1997, motor x20dtl. La 2000 rpm plafoneaza si degeaba accelerez ca tot acolo ramane. Am fost la vreo 4 ateliere, au facut diagnoza si fiecare a spus ceva diferit de celalalt.
1. debitmetru de aer
2. electrovalva
3. pompa injectie
4. senzor "inceput de injectie"
Efectiv nimeni nu a reusit sa-i dea de capat.
Cine a mai patit asa ceva am rugamintea sa-mi raspunda cu sugestii.
Multumesc,
DAN
Am o vectra b din 1997, motor x20dtl. La 2000 rpm plafoneaza si degeaba accelerez ca tot acolo ramane. Am fost la vreo 4 ateliere, au facut diagnoza si fiecare a spus ceva diferit de celalalt.
1. debitmetru de aer
2. electrovalva
3. pompa injectie
4. senzor "inceput de injectie"
Efectiv nimeni nu a reusit sa-i dea de capat.
Cine a mai patit asa ceva am rugamintea sa-mi raspunda cu sugestii.
Multumesc,
DAN
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
cliven
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
cliven
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2004
- Mesaj Privat
cliven
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
cliven
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
de cand iti face asa masina ? a avut vreo cauza fixa sau doar s-a intamplat ? Sigur nu este circuitul de vacuum pentru ca motorul se tureaza si fara turbo...
Ce electrovalva in spatele debimetrului? Nu exista asa ceva... Pe circuitul de aer este filtru, debimetru, senzor de temperatura, turbo, si motor...
Cand o accelerezi si se duce la 2000 rpm, se duce normal ? sau foarte greu ? Daca apesi acceleratia in continuare nu se intampla nimic ?
Ce electrovalva in spatele debimetrului? Nu exista asa ceva... Pe circuitul de aer este filtru, debimetru, senzor de temperatura, turbo, si motor...
Cand o accelerezi si se duce la 2000 rpm, se duce normal ? sau foarte greu ? Daca apesi acceleratia in continuare nu se intampla nimic ?
cliven
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Aia e o valva care actioneaza turbina cu ajutorul circuitului de vacuum. Daca aia ar fi stricata nu ar merge turbina adica masina nu ar trage... dar ar trebui sa poti sa o turezi peste 2000 rpm... Sunt dieseluri si fara turbo... Macar fara sarcina tot trebuia sa sara de 2000 rpm.
Vezi sa nu fie senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie... Daca ala nu detecteaza peste o valoare se poate sa iti ramana turata la 2000...
Cel mai bine e sa te duci la un service unde au tester Tech2 care poate sa iti vada toti senzorii masinii, inclusiv in pompa de injectie si senzorul de pedala... De obicei la reprezentantele Opel gasesti asa ceva...
Vezi sa nu fie senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie... Daca ala nu detecteaza peste o valoare se poate sa iti ramana turata la 2000...
Cel mai bine e sa te duci la un service unde au tester Tech2 care poate sa iti vada toti senzorii masinii, inclusiv in pompa de injectie si senzorul de pedala... De obicei la reprezentantele Opel gasesti asa ceva...
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- merralvinci
- **
- 88 mesaje
- din 02 Mai 2008
- Corsa 2002 y17dt
- Constanta
merralvinci
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2008
- Mesaj Privat
[quote="cliven"]Salut!
Am o vectra b din 1997, motor x20dtl. La 2000 rpm plafoneaza si degeaba accelerez ca tot acolo ramane. ce-ti pot spune sigur,ai probleme pe sistemul de poluare.in momentul in care masina polueaza,intra un sistem de protectie si-ti pune motorul in fund.o alta cauza(am patit la mercedes)senzorul de presiune de la turbina.
Am o vectra b din 1997, motor x20dtl. La 2000 rpm plafoneaza si degeaba accelerez ca tot acolo ramane. ce-ti pot spune sigur,ai probleme pe sistemul de poluare.in momentul in care masina polueaza,intra un sistem de protectie si-ti pune motorul in fund.o alta cauza(am patit la mercedes)senzorul de presiune de la turbina.
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tiry213
- **
- 447 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Vectra 1998 X20DTL
- Bucuresti
tiry213
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat