- dan petrache
- OP
- 2 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Antara 2008 2000cdti
- Iasi
dan petrache
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Antara 2008 2000cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat
Știe cineva la în opel antara 2,0,model 2008,s-a aprins martorul lampã de ulei și cheițã în timpul mersului, am fãcut schimbul de ulei și filtre,dar martorul a rãmas aprins,am incercat sã îl șterg cu laptopul dar nu a mers,vreau sã știu dacã este vreo metodã sã resetez manual computerul și implicit sã se șteargã acest martor
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Nu cred ca il poti sterge cu Op-com.
Eu am alta intrebare, mi se aprinde de fiecare data la pornire vreo 10 secunde martorul de mai jos apoi dispare. A mai intalnit cineva acest comportament?
Uleiul si filtru le-am schimbat acum 5 luni...Odata mi s-a aprins in mers cand eram in timpul unei regenerari DPF...
Eu am alta intrebare, mi se aprinde de fiecare data la pornire vreo 10 secunde martorul de mai jos apoi dispare. A mai intalnit cineva acest comportament?
Uleiul si filtru le-am schimbat acum 5 luni...Odata mi s-a aprins in mers cand eram in timpul unei regenerari DPF...
- dan petrache
- OP
- 2 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Antara 2008 2000cdti
- Iasi
dan petrache
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Antara 2008 2000cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
oprisbb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2006
- Mesaj Privat
- AGabrielEmil
- *
- 1 mesaje
- din 06 Jun 2017
AGabrielEmil
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2017
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Ei...si revenim! Martor aprins in bord,galben (avertisment! -mentionez lucrul acesta,deoarece multi confunda gen"fugi repede,o sa-ti crape!"...Nu!Martorii rosii sunt avarii iminente...) OK!..Schimbat ulei,filtru,martorul ramane!O intrebare pe care mi-am pus-o,a fost de ce totusi,dupa stergerea erorii cu Opcom-ul,chiar si cu motor oprit,martorul se incapataneaza sa apara!In fine!M-am luat dupa spusele de p'aciulea,si-am dat fuguta sa cumpar senzorul presiune.Cu toate ca a doua intrebare pe care mi-am pus-o,tot ca ala de se scarpina in crestet,a fost de ce totusi martorul rosu-avarie iminenta,dupa pornirea motorului se stinge instant?Pentru ca si acela este "comandat" tot de senzorul presiune.Am schimbat senzorul.30 de lei,plus 60 manopera.Treaba de 10 minute."Baietii" de la service.."nene,pompa!Avem in doua zile,1550 plus manopera!" Ca car,ca mar,ca oring...Neeee!..Pompa!Sa nu m-arunc totusi,ma gandesc.."dar daca este sorbul infundat ceva?"Garaj,ulei dat jos,baie demontata,curatat sorb,munca de cateva ore si ...multa mizerie,toale aruncate pe apa sambetei...Montat totul,pornit motor,30 secunde,martor!"Asta este!"-mi zic...Plec de la garaj,ajung in fata portii,mai incerc la disperare sa gadil Opcom-ul...nimic!Exact inainte de a cobora,imi vine asa..."ia sa incerc balaria cu pedalele si contactul.." Ei bine,s-a stins exact ca la carte,respectiv..."YouTube"! Am pornit imediat,tur de oras,Mamaia-Navodari,forje,nimic!Bordul "curat"! Si maine dimineata aveam de gand resemnat sa duc masina tractata... Mentionez ca la service au fost mai mult decat fermi in legatura cu..pompa de ulei!Si banuiesc...o schimbam,2000 de lei aruncati pe apa sambetei,pe langa 300 pana acum,ulei a doua oara,senzor... Invatatura de minte! Si..pentru cine o mai avea rabdare sa ma citeasca... Drumuri bune si...ochii mari!
Aaaa! Uitasem!... Contact pus fara motor pornit si pedale de acceleratie succesive,pana la podea!Nu mai stiu exact dupa cate s-a stins,parca cinci ori...pana se stinge!
Aaaa! Uitasem!... Contact pus fara motor pornit si pedale de acceleratie succesive,pana la podea!Nu mai stiu exact dupa cate s-a stins,parca cinci ori...pana se stinge!
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Opel Antara
- *
- 1 mesaje
- din 29 Aug 2018
- Antara 2007 Z20S
- Timis
Opel Antara
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2018
- Mesaj Privat
Salutare grup,
detin un Opel Antara fabricat in 2007, motor diesel, cutie automatã si de 3 zile am avut aprins un martor în bord.
Cheia cu indicatorul de ulei, galbene.
Se aprindea la aproximativ 30 de secunde dupã ce porneam mașina.
Tin sã-ti multumesc micky001 pe aceastã cale, datoritã celor scrise de tine am scãpat de problemã. 👍
Chiar foarte simplu, am pus contactul fãrã sã pornesc motorul, schimbãtorul pe pozitia P si am apãsat de 5 ori pânã în podea pedala de acceleratie.
Asta a fost tot !🎩
detin un Opel Antara fabricat in 2007, motor diesel, cutie automatã si de 3 zile am avut aprins un martor în bord.
Cheia cu indicatorul de ulei, galbene.
Se aprindea la aproximativ 30 de secunde dupã ce porneam mașina.
Tin sã-ti multumesc micky001 pe aceastã cale, datoritã celor scrise de tine am scãpat de problemã. 👍
Chiar foarte simplu, am pus contactul fãrã sã pornesc motorul, schimbãtorul pe pozitia P si am apãsat de 5 ori pânã în podea pedala de acceleratie.
Asta a fost tot !🎩
Nicu69
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2018
- Mesaj Privat
Nicu69
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2018
- Mesaj Privat
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
vlad_g a scris:Am dat si eu peste aceeasi problema.
Martorul sta aprins cateva zeci de secunde dupa contact si apoi se stinge singur.
Nu s-a rezolvat cu pedalele successive de acceleratie. Deocamdata s-a rezolvat cu ignore...
Martorul sta aprins cateva zeci de secunde dupa contact si apoi se stinge singur.
Nu s-a rezolvat cu pedalele successive de acceleratie. Deocamdata s-a rezolvat cu ignore...
Problema mea s-a rezolvat pana la urma odata cu schimbarea bateriei. Nu stiu daca resetarea implicita a sistemului a rezolvat situatia sau daca erorile apareau din cauza nivelului scazut de curent.
Insa merita incercata scoaterea bornei bateriei pentru cateva zeci de secunde.
- AStinga312
- *
- 1 mesaje
- din 13 Feb 2019
AStinga312
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2019
- Mesaj Privat
ARD2007
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
- nicusor1987
- *
- 3 mesaje
- din 13 Apr 2020
- Vectra 2008
- Giurgiu
nicusor1987
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2020
- Mesaj Privat
chispal
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Antara 2007 W0LLA63FX700531
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
salutare colegi....antara 2.0 L..2007..problema, e cand urc cu ea la munte de ex. STRAJA sau PASU VULCAN, spre sfarsitul drumului se aprinde becul rosu la ulei ....este mult de lucru la pompa de ulei pana o dau jos...tre comanda de ceva garnituri...daca ma pute-ti ajuta cu un sfat ...va multumesc mult
- AAndrei465
- *
- 3 mesaje
- din 25 Mai 2020
AAndrei465
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2020
- Mesaj Privat
Salut bãieți. Sunt nou pe forum și de curând am achiziționat un Opel antara 2007,toate bune și frumoase pana când m-ia apãrut în bord becul galben de la ulei ce anunțã presiune scãzutã în pompa/ulei(poate greșesc denumirea) problema e ca îmi apare în mers de ex poate sa îmi aparã dupã 10-20 km sau mai puțin. Dupã ce opresc mașina dispare dupã ce o pornesc nu mai apare decât iar dupã ce merg cu mașina câțiva km. Am fãcut schimbul de ulei și vad ca tot persistã. A mai întâlnit cineva problema asta?
Mai jos atașez și o poza[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2020-05/141484_hevxrj7zo.jpg][/imgl
Mai jos atașez și o poza[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2020-05/141484_hevxrj7zo.jpg][/imgl
- STudurache
- *
- 11 mesaje
- din 23 Jun 2020
- Vectra 2004 Z02
- Germania
STudurache
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2004 Z02
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2020
- Mesaj Privat
AAndrei465 Fix aceiași problema o am și eu la Opel Vectra c, tot așa dupã ce merg cu ea câțiva km mi se aprinde martorul asta. Dar ulei are in limitele normale, dupã ce o opresc o las sã zic 10 sec și o pornesc din nou îmi dispare și merge normal cã și când nimic nu sa întâmplat. am schimbat uleiul,curãțat baia de ulei si tot ce mai ține de ea, filtrele...dar tot așa îmi apare,cam o data pe zi mi se întâmplã asta. Tu ai rezolvat problema cumva?
Dilyu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Antara 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2020
- Mesaj Privat