- radu_mp
- OP
- 244 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
Incep o noua discutie pentru ca am cautat 2 zile la rand si nu am gasit o problema asemanatoare.
Mi-a aparut o noua problema la masina.Am schimbat oringurile,simeringuri,saibe cupru si inca niste garnituri de fier de la injectoare si mi-a dat mecanicul avansul din pompa de injectie mai mare,am schimbat senzorul de la arborele cotit si mi-a curatat admisia.Inainte sa o duc aveam o problema cu circuitul de admisie,imi dadea eroare p0400-exhaust gas recirculation system-insufficient flow,problema legata de debitmetru pentru ca l-am curatat si s-a rupt o bucata din lamela care masoara debitul,mi se aprindea engine check si nu mai tragea.Acum problema sta in felul urmator,cand o pornesc pentru prima oara pana sa se aprinda engine check in bord si o accelerez tremura motorul si impreuna cu el toata masina,iar dupa ce se aprinde se tureaza mai greu,dar nu mai tremura.La cald,restul zilei,pornesc si daca dau sa plec de pe loc pana sa se aprinda engine check in bord,cand sa plece incepe sa tremure toata masina si moare motorul.Poate fi de la debitmetru sau de la senzorul de la arborele cotit?Sa fie din cauza ca mi-a dat avansul din pompa mai mare sau sa imi fi intrat mizeri pe la injectoare de face asa?
Sa imi fi facut mecanicul vreo surpriza si sa imi fi schimbat vre-un injector?
Mi-a aparut o noua problema la masina.Am schimbat oringurile,simeringuri,saibe cupru si inca niste garnituri de fier de la injectoare si mi-a dat mecanicul avansul din pompa de injectie mai mare,am schimbat senzorul de la arborele cotit si mi-a curatat admisia.Inainte sa o duc aveam o problema cu circuitul de admisie,imi dadea eroare p0400-exhaust gas recirculation system-insufficient flow,problema legata de debitmetru pentru ca l-am curatat si s-a rupt o bucata din lamela care masoara debitul,mi se aprindea engine check si nu mai tragea.Acum problema sta in felul urmator,cand o pornesc pentru prima oara pana sa se aprinda engine check in bord si o accelerez tremura motorul si impreuna cu el toata masina,iar dupa ce se aprinde se tureaza mai greu,dar nu mai tremura.La cald,restul zilei,pornesc si daca dau sa plec de pe loc pana sa se aprinda engine check in bord,cand sa plece incepe sa tremure toata masina si moare motorul.Poate fi de la debitmetru sau de la senzorul de la arborele cotit?Sa fie din cauza ca mi-a dat avansul din pompa mai mare sau sa imi fi intrat mizeri pe la injectoare de face asa?
Sa imi fi facut mecanicul vreo surpriza si sa imi fi schimbat vre-un injector?
- radu_mp
- OP
- 244 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
- silviu_tazz
- *
- 46 mesaje
- din 29 Mar 2011
- Vectra 1997 X20DTL
- Bucuresti
silviu_tazz
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2011
- Mesaj Privat
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat