EL-GABRY- Suspendat
- 1,472 mesaje
- din 15 Jul 2009
- Neamt
EL-GABRY- Mesaje scrise: 1,472
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2009
- Mesaj Privat
As vrea sa stiu de la specialisti sau utilizatori ce tip de motor este cel mai rezistent, cel mai fiabil, cu costuri de intretinere si reparatii cat mai mici, raportat la calitatea motorinei din tara noastra. Nu ma refer aici doar la Opel, deci sa incercam sa fim cat mai obiectivi. Sa punem performanta pe ultimul loc, chiar daca puteti pomeni de ea.
Mentionez ca acum sunt in cautarea unei masini diesel, am folosit o perioada un motor ATD (PD) de la VAG si am fost multumit. Nu a stat foarte mult la mine, insa s-a descurcat de minune cu motorina din statii mai de cartier.
Vad prin targurile de profil ca majoritatea scot in evidenta (adica tin sa scrie si pe foaie) motorul ALH de la VAG. La alt tip de masina nu vad pe nimeni sa faca o asa reclama motorului. De ce?
Putem sa discutam pe tipuri de masini si motoarele diesel ce se gasesc pe ele (DTI,CDTI,DCI,TDI,TDCI,HDI,DTH,JTD,etc) inclusiv tehnologia folosita (PD, Common Rail, etc). Chiar o descriere succinta a motoarelor vis-a-vis de prima fraza, ar prinde bine. Mai invat si eu una-alta.
Multumesc.
Ultima modificare făcută de EL-GABRY la Lun 02 Mai, 2011 8:42 pm
Mentionez ca acum sunt in cautarea unei masini diesel, am folosit o perioada un motor ATD (PD) de la VAG si am fost multumit. Nu a stat foarte mult la mine, insa s-a descurcat de minune cu motorina din statii mai de cartier.
Vad prin targurile de profil ca majoritatea scot in evidenta (adica tin sa scrie si pe foaie) motorul ALH de la VAG. La alt tip de masina nu vad pe nimeni sa faca o asa reclama motorului. De ce?
Putem sa discutam pe tipuri de masini si motoarele diesel ce se gasesc pe ele (DTI,CDTI,DCI,TDI,TDCI,HDI,DTH,JTD,etc) inclusiv tehnologia folosita (PD, Common Rail, etc). Chiar o descriere succinta a motoarelor vis-a-vis de prima fraza, ar prinde bine. Mai invat si eu una-alta.
Multumesc.
Ultima modificare făcută de EL-GABRY la Lun 02 Mai, 2011 8:42 pm
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu cat de "expert" ma poti crede, dar am avut si eu prin mana niste motoare diesel destul cat sa imi fac o parere despre fiabilitatea lor..
Tot asa stiu si eu, ca motoarele ALH de pe VW sunt printre cele mai fiabile.Am vazut sharan cu 600.000 km care mergea impecabil. Nu fac nazuri la motorina mai proasta sau la lipsa de intretinere. In general motoarele mai vechi sunt motoare mai fiabile. La alfa romeo iti pot spune despre cele jtd cu rampa comuna ca ar fi ceva de capul lor. Aici combustibilul este injectat cu o mai mare presiune si este dozat mai eficient datorita acestui sistem. Sunt mai puternice decat cele din grupul VAG, dar au unele neajunsuri..
Cu cat generatia de motoare este mai noua, cu atat fiabilitatea lor lasa mai mult de dorit. Cauza ar fi sensibilitatea lor crescuta, datorata multitudinii de senzori si a componentelor electronice de pe ele. Injectoarele se pot infunda la cele mai mici fire de mizerie, pompele de motorina, idem...
Motorului ALH ii se face reclama deoarece romanului ii place tehnologia nemteasca si are incredere in ea. Este un motor in jurul varstei de 20 de ani care inca se tine foarte bine. Nu stiu nici un motor care sa consume asa nesimtit de putin sa fi rezistat asa de mult pe piata.
Tot asa stiu si eu, ca motoarele ALH de pe VW sunt printre cele mai fiabile.Am vazut sharan cu 600.000 km care mergea impecabil. Nu fac nazuri la motorina mai proasta sau la lipsa de intretinere. In general motoarele mai vechi sunt motoare mai fiabile. La alfa romeo iti pot spune despre cele jtd cu rampa comuna ca ar fi ceva de capul lor. Aici combustibilul este injectat cu o mai mare presiune si este dozat mai eficient datorita acestui sistem. Sunt mai puternice decat cele din grupul VAG, dar au unele neajunsuri..
Cu cat generatia de motoare este mai noua, cu atat fiabilitatea lor lasa mai mult de dorit. Cauza ar fi sensibilitatea lor crescuta, datorata multitudinii de senzori si a componentelor electronice de pe ele. Injectoarele se pot infunda la cele mai mici fire de mizerie, pompele de motorina, idem...
Motorului ALH ii se face reclama deoarece romanului ii place tehnologia nemteasca si are incredere in ea. Este un motor in jurul varstei de 20 de ani care inca se tine foarte bine. Nu stiu nici un motor care sa consume asa nesimtit de putin sa fi rezistat asa de mult pe piata.