AntonieG
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2013
- Mesaj Privat
E vorba de Astra din semnatura. I-am schimbat alternatorul original (care avea si fulia stramba, carcasa sparta, etc.) cu unul identic. Am facut legaturile, si a mers o perioada destul de buna. Acum, am doua probleme:
1. Fluiera constant (chiar si la relanti) si creste intensitatea odata cu turatia. Nu scartaie, fluiera. Sa fie rulmentul?
2. De vreo saptamana mi se aprinde intermitent in bord martorul de baterie si cel pt alte pericole (semnul !). Daca o accelerez, scade in intesitate, si dispare total aleator dupa ce merg 10-15 km.
Mentiuni:
Curentul la borne cu motorul oprit este 13.6V.
Curentul la borne cu motorul pornit, fara consumatori este 14.6V.
Curentul la borne cu motorul pornit, faza lunga, aer pe treapta 1, 14.1V
Cureaua este noua si este intinsa corespunzator.
Fuliile alternatorului si a arborelui sunt pe aceeasi axa.
Am atasat si un video cu martorii, sper sa se inteleaga ceva.
1. Fluiera constant (chiar si la relanti) si creste intensitatea odata cu turatia. Nu scartaie, fluiera. Sa fie rulmentul?
2. De vreo saptamana mi se aprinde intermitent in bord martorul de baterie si cel pt alte pericole (semnul !). Daca o accelerez, scade in intesitate, si dispare total aleator dupa ce merg 10-15 km.
Mentiuni:
Curentul la borne cu motorul oprit este 13.6V.
Curentul la borne cu motorul pornit, fara consumatori este 14.6V.
Curentul la borne cu motorul pornit, faza lunga, aer pe treapta 1, 14.1V
Cureaua este noua si este intinsa corespunzator.
Fuliile alternatorului si a arborelui sunt pe aceeasi axa.
Am atasat si un video cu martorii, sper sa se inteleaga ceva.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
0. Nu ai nimic in semnatura ...
1. Fluieratul care creste in intensitate denota un alternator care incarca... poate, excesiv... Daca fluieratul este prea puternic, se pot banui si componente mecanice ...
2. Ce ai masurat la borne este tensiune, curentul se masoara in A(mperi).
4. Suspectul de serviciu este tot alternatorul, dar ptr certitudini cu detalii iti trebuie un meserias ... "meserias"!
1. Fluieratul care creste in intensitate denota un alternator care incarca... poate, excesiv... Daca fluieratul este prea puternic, se pot banui si componente mecanice ...
2. Ce ai masurat la borne este tensiune, curentul se masoara in A(mperi).
4. Suspectul de serviciu este tot alternatorul, dar ptr certitudini cu detalii iti trebuie un meserias ... "meserias"!
AntonieG
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2013
- Mesaj Privat
Acum am sesizat ca nu e nimic trecut in semnatura. Este o Astra F, 1993, C14NZ fara aer conditionat si fara servodirectie. Eu din cate stiam, curentul are doua caracteristici, tensiune (U, volti) si intensitate (I, amperi). Ma rog, nu are relevanta in cazul de fata.
In cazul alternatorului, poate fi altceva inafara de puntea de diode? Ma gandesc ca, daca am tensiune corecta la borne, regulatorul ar trebui sa fie in parametrii.
In cazul alternatorului, poate fi altceva inafara de puntea de diode? Ma gandesc ca, daca am tensiune corecta la borne, regulatorul ar trebui sa fie in parametrii.
- AstraF2016
- *
- 3 mesaje
- din 18 Jun 2016
- Astra 1992 C14NZ
- Brasov
AstraF2016
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2016
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu martorul de baterie,doar ca la mine se vede din cand in cand.Sau doar cand dau pe treapta 3 la ventilatie si cand dau dezaburirea pe luneta.Incarcarea este buna verificata la 2 service-uri.Mentionez ca cureaua este noua.
Astra F C14NZ - fara aer conditionat,cu servodirectie
Astra F C14NZ - fara aer conditionat,cu servodirectie