- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
schimbat antigel. operatia a reusit, pacientul putin nemultumit.
1. din discutiile cu respectivul mecanic, acest model nu are un buson sa desfaci si sa curga tot lichidul (de fapt sunt mai multe si probabil nu a vrut bataie de cap).
2. Operatia a constat:
- in desfacerea capacului de la vasul de expansiune
- se pune pe caldura (optional)
- a unui furtun care intra in motor (2 - ala mai gros) si se scoate pe sub masina
- se sufla in vasul de expansiune pt a se elimina lichidul care nu s-a scurs.
3. Se pune furtunul 2 la loc, se porneste motorul si se pune antigelul. Acum trebuie pus pe caldura !!!
Cantitatea pe care am golit-o/completat-o a fost de 4l.
Am pus la loc 3l de antigel si 1l de apa. Poate trebuia sa pun 4 de antigel. O sa mai fac niste socoteli si mai completez.
1. din discutiile cu respectivul mecanic, acest model nu are un buson sa desfaci si sa curga tot lichidul (de fapt sunt mai multe si probabil nu a vrut bataie de cap).
2. Operatia a constat:
- in desfacerea capacului de la vasul de expansiune
- se pune pe caldura (optional)
- a unui furtun care intra in motor (2 - ala mai gros) si se scoate pe sub masina
- se sufla in vasul de expansiune pt a se elimina lichidul care nu s-a scurs.
3. Se pune furtunul 2 la loc, se porneste motorul si se pune antigelul. Acum trebuie pus pe caldura !!!
Cantitatea pe care am golit-o/completat-o a fost de 4l.
Am pus la loc 3l de antigel si 1l de apa. Poate trebuia sa pun 4 de antigel. O sa mai fac niste socoteli si mai completez.
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- Mateiux
- **
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- denilson2160
- **
- 155 mesaje
- din 07 Jan 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Constanta
denilson2160
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 681 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Nu mai aruncati banii pe diferite marci si tipuri de antigel. Luati unul fara silicati daca vreti (oricum sunt daunatoare pentru garnituri), preparati-l conform instructiunilor si gata. Toate contin glicerina, chiar va intereseaza culoarea sau alte adaosuri? Faptul ca antigelul (cu sau fara silicati) este mai daunator pentru cauciuc decat apa distilata este compensat de protectia oferita metalului. Mai bine schimbati un furtun sau o garnitura la cativa ani (nu am auzit cazuri de deteriorare foarte rapida) decat o pompa de apa...
Vad ca unii preferea sa puna antigel pur sau mai putin diluat. Total gresit. Concentratia ideala este cea la care punctul de inghet este cel mai coborat (de obicei -35 grad celsius). Astfel, daca este vorba despre antigel concentrat, acesta trebuie diluat cu apa 1/1. Daca este gata preparat nu se mai adauga apa.
Daca aveti posibilitatea sa il testati, puteti sa il folositi atata timp cat isi pastreaza calitatile (punctul de inghet). Pentru testare exista o pipeta similara cu cea pentru acidul din acumulator, pe care orice service amarat ar trebui sa o aiba. Daca nu aveti chef de test, pentru siguranta este bine sa il schimbati o data la doi ani (de obicei acest lucru se face toamna).
Vad ca unii preferea sa puna antigel pur sau mai putin diluat. Total gresit. Concentratia ideala este cea la care punctul de inghet este cel mai coborat (de obicei -35 grad celsius). Astfel, daca este vorba despre antigel concentrat, acesta trebuie diluat cu apa 1/1. Daca este gata preparat nu se mai adauga apa.
Daca aveti posibilitatea sa il testati, puteti sa il folositi atata timp cat isi pastreaza calitatile (punctul de inghet). Pentru testare exista o pipeta similara cu cea pentru acidul din acumulator, pe care orice service amarat ar trebui sa o aiba. Daca nu aveti chef de test, pentru siguranta este bine sa il schimbati o data la doi ani (de obicei acest lucru se face toamna).
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cei de la Opel recomanda ca la motoarele construite pina in septembrie 2000 sa se utilizeze antigel CU SILICATI si diluat cu apa dedurizata si are culoare verde-albastru , pentru motoare construite dupa octombrie 2000 sa se utilizeze antigel FARA SILICATI de culoare rosu-portocaliu diluat cu apa distilata deasemeni se recomanda respectarea culorii antigelului si neamestecarea lui.Concentratia pentru protectie la inghet de -40 C trebuie sa fie de 50%.
|