- daveraux
- OP
- 232 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Astra
- Galati
daveraux
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Galati
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
- daveraux
- OP
- 232 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Astra
- Galati
daveraux
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Galati
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
binenteles. si iata si explicatia:
e foarte bine cunoscut ca in orice industrie se foloseste controlul calitatii, iar la cei de la opel ca la oricare alt mare constructor auto, controlul calitatii e o piesa foarte importanta in procesul de contructie. neputand sa produca intern fiecare componenta in parte, contracteaza producatori specializati pentru fiecare piesa mai aparte. fabrica opel e doar un centru de ansamblare. la fabrica unde s-a produs radiatorul se cere prin contract sa se prezinte odata cu livrarea comenzii si o fisa a controlului de calitate. e greu si costisitor sa verifici amanuntit fiecare radiator produs pe un banc de C.T.C., asa ca se face selectand unul la fiecare 1000 de unitati sau x interval de timp. nici macar utilajele computerizate nu pot controla ca materialul sa fie perfect uniform in timpul turnarii unui radiator, asa ca la un mic test de presiune care sunt sigur ca se face foarte repede si pur informativ, componenta care a ajuns pe masina ta a rezultat ca fiind ok chiar daca a avut o mica portiune unde materialul era mai subtire sau a avut o mica impuritate care face ca acel punct sa fie mai vulnerabil. asa ca trecand testul a plecat la ambalare si de acolo la montaj. toate acestea ti le spun deoarece cunosc foarte bine modul in care functioneaza o asemenea fabrica, am lucrat 4 ani intr-o fabrica de mase plastice unde turnam rezervoare pentru masini.
fisura e posibil sa fi aparut ca efect al schimbarii repetate de temperatura la care a fost supus radiatorul plus conditiile meteo.
alta explicatie e ca o piatra a lovit radiatorul cauzand acea mica fisura.
aceasta cantitate peste normal de lichid refrigerant (+33%!) poate duce ca in momentul cand pornesti AC/clima sa se formeze o presiune mult mai mare decat cea la care radiatorul a fost proiectat sa reziste, aceasta cauzand cedarea lui in punctul cel mai slab sau deteriorarea altor componente.
mergi la acel service si arata-le ce au gresit. daca e greseala lor, ei trebuie sa suporte costurile de remediere. asta in cazul in care poti dovedi greseala.
sper ca explicatia mea sa iti fie de folos. toate cele bune!
e foarte bine cunoscut ca in orice industrie se foloseste controlul calitatii, iar la cei de la opel ca la oricare alt mare constructor auto, controlul calitatii e o piesa foarte importanta in procesul de contructie. neputand sa produca intern fiecare componenta in parte, contracteaza producatori specializati pentru fiecare piesa mai aparte. fabrica opel e doar un centru de ansamblare. la fabrica unde s-a produs radiatorul se cere prin contract sa se prezinte odata cu livrarea comenzii si o fisa a controlului de calitate. e greu si costisitor sa verifici amanuntit fiecare radiator produs pe un banc de C.T.C., asa ca se face selectand unul la fiecare 1000 de unitati sau x interval de timp. nici macar utilajele computerizate nu pot controla ca materialul sa fie perfect uniform in timpul turnarii unui radiator, asa ca la un mic test de presiune care sunt sigur ca se face foarte repede si pur informativ, componenta care a ajuns pe masina ta a rezultat ca fiind ok chiar daca a avut o mica portiune unde materialul era mai subtire sau a avut o mica impuritate care face ca acel punct sa fie mai vulnerabil. asa ca trecand testul a plecat la ambalare si de acolo la montaj. toate acestea ti le spun deoarece cunosc foarte bine modul in care functioneaza o asemenea fabrica, am lucrat 4 ani intr-o fabrica de mase plastice unde turnam rezervoare pentru masini.
fisura e posibil sa fi aparut ca efect al schimbarii repetate de temperatura la care a fost supus radiatorul plus conditiile meteo.
alta explicatie e ca o piatra a lovit radiatorul cauzand acea mica fisura.
aceasta cantitate peste normal de lichid refrigerant (+33%!) poate duce ca in momentul cand pornesti AC/clima sa se formeze o presiune mult mai mare decat cea la care radiatorul a fost proiectat sa reziste, aceasta cauzand cedarea lui in punctul cel mai slab sau deteriorarea altor componente.
mergi la acel service si arata-le ce au gresit. daca e greseala lor, ei trebuie sa suporte costurile de remediere. asta in cazul in care poti dovedi greseala.
sper ca explicatia mea sa iti fie de folos. toate cele bune!