Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • gemanuel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua
de aproape un an am intrat si eu in clubul posesorilor de OPEL(ASTRA H 17 CDTI 101CP, AC), dar din cate se pare am intrat cu stangul. De ce? Uite motivele>
- am adus masina in aprilie 2010 - am fost in Germania dupa ea - un fel de completare
- dupa vreo 2 - 3 luni a inceput sa nu imi mai recunoasca cheia - ei am spus ca e o problema minnora, dar pe zi ce trece tot mai des apare si nu numai la cheia tip briceag ci si la cea de rezerva.
- am observat ca nu merge aerul condotionat , ok am incarcat cu freon anul trecut dar bineinteles in prealabil am verificat instalatia si nu pierdea presiune. ei bine dupa ce a trecut iarna acum dinou la incarcat cu ea dinou verificare si.... nimik scapare de presiune? oare pana cand
- de o saptamana se aude un trancanit la motor sau cutie dar cert este ca atunci cand calc ambreiajul acele trancanituri nu se mai aud. Si dupa ce se incalzeste motorul mai exact dupa catvi km nu se mai aude si daca nu calc ambreiajul.
- se aude un fluierat (cred din ce am citit pe forum) la turbo - mecanicul spune ca este ok sa se auda la tipul acesta de motor - dar atunci de ce spune testerul ca nu am presiune suficienta in instalatia de turbo.
- apropo cand am adus-o ca un adevarat propietar care se chinuie sa-si ia o masina am facut tot ce inseamna schimburi- de la filtre de aer....... distribuitie.....baterie ....tot ce se putea schimba.
Cine ma poate ajuta cu cateva sfaturi. sincer as prefera sa o repar si nu sa o vand cum multi ar face-o pt ca imi este greu sa vina un alt familist care vrea sa cumpere o masina si cand ajunge acasa sa-si .....taie venele.
PS - Urmaresc de aproape un an acest forum si TOT RESPECTUL PETRU MAJORITATEA DINTRE VOI. CONTINUATI TOT ASA
Multumesc
Skip ads

  • thebrain

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sal, masina a fost cumva lovita, problemele de genu' apar dupa lovituri puternice in fata, am intalnit in mai multe cazuri, la clima deobicei un din cauza garniturilor, la electronice de vazut daca indica vreo defectiune la tester daca nimik la codul cheii e problema, si la cutie e poate de la placa de presiune. bafta sper ca si altii vor veni cu sfaturi!
  • gemanuel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
thebrain a scris:sal, masina a fost cumva lovita, problemele de genu' apar dupa lovituri puternice in fata, am intalnit in mai multe cazuri, la clima deobicei un din cauza garniturilor, la electronice de vazut daca indica vreo defectiune la tester daca nimik la codul cheii e problema, si la cutie e poate de la placa de presiune. bafta sper ca si altii vor veni cu sfaturi!


Da este adevara ca atunci cand am adus masina am pus testerul pe ea si imi arata ceva erori la cheie dar nimik mai mult. De lovit nu stiu absolut nimik. Mersi mult mai astept si alte sfaturi. o zi buna
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi erori existente si ceva parametri din timpul diagnozei. si verifica sigurantele la Ac . asteptam noi indicii. hai ca se poate!
  • gemanuel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Apropo revin cu un amanunt care am uitat sa-l amintesc: pe timpul iernii mai exact cand am inceput sezonul rece cand incercam sa turez motorul peste 3000 ture se aprindea martorul cheie si nu mai imi dadea voie sa o turez Rolling Eyes. dar dupa venirea primaverii si incalzirea vremii nu a mai facut asa ceva. Cred ca nu-i place sa o scot din garaj cand este frig Razz , am sa trec la bicicleta pe timpul iernii.

Am tot citit pe forum si am vazut pe unul si altul comentand ca 1.7 cdti nu este facut de isuzu FALS, eu am primit ceva carticica unde scrie seria motor si fabricatie ........ISSUZU. Deci? Cool
Astept pareri si dacamai sunt care au patit asa ceva
Spor la treaba si tineti-o tot asa
  • smiley

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu ar strica sa vezi cati km are in ECU daca nu ai verificat deja,nu de alta dar eu am avut surpriza ca in bord sa am 61000km iar in ECU 130000km pe vremea cand avea 2 ani vechime.In felul asta eventualele probleme nu te vor lua prin surprindere.
  • gemanuel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Dupa cum spuneam mai sus am fost cu masina la tester prima data la un atelier care nu avea tech2 si a spus ca km sunt reali, dar surpriza am avut-o dupa aceea cand am fost la cineva cu tech2 sa vad de turbo si printre altele imi spune ca daca ma mai intereseaza si altceva mai cotizez 50 ron daca mai vreau si sa-mi spuna km reali inca 50 si tot asa daca as fi vrut sa-mi activez cateva optiuni (daca ar fi fost posibil) le-as fi activat pe toate dupa care ii lasam masina lui drept plata. Deci deocamdata pana ce gasesc un service cu tech 2 care sa platesc un pret rezonabil odata si sa-mi spuna tot ce ma intereseaza va mai trece ceva timp. ASTA E ROMANIA nu ca nu as fi mandru ca sunt roman. Razz
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pana te obisnuiesti cu forumul, utilizeaza cu incredere functia cautare si ai sa gasesti si servicii Tech2 la pret rezonabil Wink
  • gemanuel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat si am sa tin cont de el dar topicul deschis de mine este pentru a lamuri anumite necunoscute ........ si mai ales de a lua legatura cu alte persoane care au mai intalnit cazul meu. Shocked
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Imi pare rau pentru situatia ta, insa sunt prea multe probleme intr-un singur topic care au sau nu legatura, ar fi mai bine daca le-ai defalca si in mod sigur la multe dintre ele ai deja raspunsuri de la colegi care "au trecut prin ele"
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
gemanuel a scris:se aude un trancanit la motor sau cutie dar cert este ca atunci cand calc ambreiajul acele trancanituri nu se mai aud. Si dupa ce se incalzeste motorul mai exact dupa catvi km nu se mai aude si daca nu calc ambreiajul.

Legat de asta sa stii ca volanta este pe moarte. La fel am patit si eu si multi colegi de pe acest forum. La mine a inceput intr-o zi de noiembrie2008 stand la semafor si pana-n vara lui 2009 cand s-a facut inlocuirea a mers asa( nu foarte mult). Eu merg pe ideea ca a fost un defect de fabricatie avand in vedere km cand s-a produs defectiunea dar si de proiectare a acestei volante bimasice. Oricum e trecuta la capitolul uitare ptr mine.
Multa bafta cu reparatiile.
  • gemanuel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2011

  • Mesaj Privat
E clar m-am facut cu o masina pe viata. daca tot am sa bag atatia bani in ea cred ca va ramane pana imi voi face cabanuta din ea. dar hai sa recunoastem sun masini frumoase. nu? Astept si alte pareri. Mersi
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ciprinel a scris:
gemanuel a scris:se aude un trancanit la motor sau cutie dar cert este ca atunci cand calc ambreiajul acele trancanituri nu se mai aud. Si dupa ce se incalzeste motorul mai exact dupa catvi km nu se mai aude si daca nu calc ambreiajul.

Legat de asta sa stii ca volanta este pe moarte. La fel am patit si eu si multi colegi de pe acest forum. La mine a inceput intr-o zi de noiembrie2008 stand la semafor si pana-n vara lui 2009 cand s-a facut inlocuirea a mers asa( nu foarte mult). Eu merg pe ideea ca a fost un defect de fabricatie avand in vedere km cand s-a produs defectiunea dar si de proiectare a acestei volante bimasice. Oricum e trecuta la capitolul uitare ptr mine.
Multa bafta cu reparatiile.


salutare!
raspund punctual aici, pentru ca am si eu aceasi problema. se intampla cateodata sa am acelasi tacanit la relanti, el se aude in stanga in partea cutiei de viteze. cand calc ambreiajul, nu se mai aude deloc. se intampla insa, uneori, sa nu se auda nici inainte de a calca ambreiajul, depinde de cum prinde ceva pe acolo. ca raspuns, am primit 2 pareri:
1. este vorba de obucsa (nu stiu care si unde e), ea s-a tocit si are joc... eu inclun sa cred ca asta e. bucsa face 2 lei, dar manopera costa, pentru ca se desface cutia, etc;
2. este o problema la cutie, nu una foarte grava, dar ar trebui demontata cutia, etc.

ideea e ca eu merg de aproape un an asa, in afara de tacanit masina merge brici, rupe asfaltul. cei care mi-au dat prima varianta de diagnostic mi-au zis sa-mi vad de treaba, ca in afara de tacanitul ala nu are nicio problema, mi-au recomandat sa schimb bucsa aia cand o sa cedeze. deocamdata le-am urmat sfatul. eu nu cred ca volanta e problema.

spor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR