- ceodorin68
- OP
- 3 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Agila 2001 Z10XE
- Suceava
ceodorin68
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Suceava
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
HRISTOS A ÎNVIAT!
Am un Agila din 2001 de 973cmc motor tip Z10XE 111000km la bord care a suferit niºte ºocuri termice puternice asfel:
- nu funcþiona senzorul de temperaturã ºi nu am observat cã motorul s-a încins la 120 grade
- am rãmas fara apa deoarece a curs pe la un colier când se deschidea termostatul
- am observat ca motorul este încins când s-a aprins becul de "service"
- am crezut cã termostatul nu mai funcþiona aºa cã l-am scos
- dupã circa 60km de functionare normala a motorului mi s-a aprins becul rosu de la pompa de ulei
- am fost nevoit sã ma deplasez în continuare ºi dupã circa 5km motorul s-a oprit definitiv.
Cred ca am strict motorul cu totul.
Ce îmi recomadaþi!
Am un Agila din 2001 de 973cmc motor tip Z10XE 111000km la bord care a suferit niºte ºocuri termice puternice asfel:
- nu funcþiona senzorul de temperaturã ºi nu am observat cã motorul s-a încins la 120 grade
- am rãmas fara apa deoarece a curs pe la un colier când se deschidea termostatul
- am observat ca motorul este încins când s-a aprins becul de "service"
- am crezut cã termostatul nu mai funcþiona aºa cã l-am scos
- dupã circa 60km de functionare normala a motorului mi s-a aprins becul rosu de la pompa de ulei
- am fost nevoit sã ma deplasez în continuare ºi dupã circa 5km motorul s-a oprit definitiv.
Cred ca am strict motorul cu totul.
Ce îmi recomadaþi!
- NeCuNoScuT
- *
- 24 mesaje
- din 20 Apr 2011
- Vectra 1992 c16nz
- Botosani
NeCuNoScuT
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2011
- Mesaj Privat
ceodorin68 a scris:HRISTOS A ÎNVIAT!
Am un Agila din 2001 de 973cmc motor tip Z10XE 111000km la bord care a suferit niºte ºocuri termice puternice asfel:
- nu funcþiona senzorul de temperaturã ºi nu am observat cã motorul s-a încins la 120 grade
- am rãmas fara apa deoarece a curs pe la un colier când se deschidea termostatul
- am observat ca motorul este încins când s-a aprins becul de "service"
- am crezut cã termostatul nu mai funcþiona aºa cã l-am scos
- dupã circa 60km de functionare normala a motorului mi s-a aprins becul rosu de la pompa de ulei
- am fost nevoit sã ma deplasez în continuare ºi dupã circa 5km motorul s-a oprit definitiv.
Cred ca am strict motorul cu totul.
Ce îmi recomadaþi!
Am un Agila din 2001 de 973cmc motor tip Z10XE 111000km la bord care a suferit niºte ºocuri termice puternice asfel:
- nu funcþiona senzorul de temperaturã ºi nu am observat cã motorul s-a încins la 120 grade
- am rãmas fara apa deoarece a curs pe la un colier când se deschidea termostatul
- am observat ca motorul este încins când s-a aprins becul de "service"
- am crezut cã termostatul nu mai funcþiona aºa cã l-am scos
- dupã circa 60km de functionare normala a motorului mi s-a aprins becul rosu de la pompa de ulei
- am fost nevoit sã ma deplasez în continuare ºi dupã circa 5km motorul s-a oprit definitiv.
Cred ca am strict motorul cu totul.
Ce îmi recomadaþi!
Cu adevar a Inviat!
Uite ce-ti recomand:
Daca ai adusa tractata aksa...nu-i pune ulei (daca nu ai pus deja),vezi apa sa fie la motor.
1. Dute la un service cu ea tractata si vezi daca chiluasa e buna.
2.Daca chiuloasa e buna,spune-le sa desfaca siguranta de la ulei si vezi daca e gripat motorul.
3.Daca e gripat motorul si numai atat,ai noroc,trebuie schimbat doar axul cu came.
4.Daca este mai mult de atat...,,mai mult de atat" inseamna ca ai bulit motorul.
Numai bine,sper sa fie cum am spus eu.