Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • AleCkS

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salutare , sunt posesorul unui Opel Astra F '93 , motor X16SZ , si de la o vreme , mai exact de cand am luat eu permisu Embarassed , a inceput sa`mi bata motorul tare urat. Am desfacut capacul la culbutori si am observat ca pe axul cu came este uzura la cama de la pistonul 1 (de langa Delcou) , cineva mi`a spus ca de acolo e posibila bataie , am auzit ca s`ar putea reface cu Metabond , ce`mi recomandati ? Metabond sau sa schimb axul cu came?
Skip ads

  • catalinra

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Schimba axul cu came si vezi si culbutorii cum arata.
Am avut si eu o bataie de genu asta am bagat metabond si pana la urma tot la ax schimbat am ajuns.
Bafta!
  • vali.stop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pana schimbi axa cu came si culbutorul aferent , desfunda gaura de ungere de pe cama uzata cu un ac sau o sarma subtire .
  • AleCkS

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@catalinra Atunci renunt la planul "Metabond"

@vali.stop Ok , am sa incerc , merci .
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
motorul meu avea o bataie asemanatoare si am intrebat pe cineva recomandat si mi a sugerat sa schimb piston si bla bla am gasit totusi pe cineva care mi a sugerat sa schimb uleiul pt ca imi batea un tachet si abia dupa aceea sa mi fac griji ceea ce am si facut problema bineinteles ca s a rezolvat dupa schimbarea uleiului pe care il schimbam undeva la 10 mii pune am castrol magnatec am trecut pe gm ca e mai ieftin si schimb la 5000 e mai sanatos tinand cont si de calitatea uleiului facaut pt romanaia. am inteles totusi ca gm cu codul 34 la sfarsit e produs in germania. sper ca am fost util
  • 0va

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
daca ai uzura pe ax si culbutor e cel mai probabil sa ai un tachet blocat, iti spun din proprie experienta.
eu am avut breo 2 blocati si mi-a facut o uzura pe ax si culbutori de toata frumusetea.
cauze:
1. a fost garnitura de chiuloasa arsa, a intrat apa in ulei si sa facut "cafea"in motor iar la dezasamblare nu s-a acordat atentie la tacheti, care trebuiesc obligatoriu dezamorsati, sau au fost dezamorsati dar nu s-a curatat indeajuns chiuloasa de mizerii
2. nu s-a schimbat uleiul la timp, iar in chiuloasa se aduna toate mizeriile de pe fundul baii de ulei, si iarasi ajungem la tacheti infundati/blocati
ca si indicatie....sau sugestie....daca ai posibilitatea sa iti schimbi singur uleiul poti sa dai si baia jos sa ii faci o curatare, iar inainte de asta foloseste o solutie numita Motor Flush, se toarna in motor, motorul functioneaza 3 minute dupa care se opreste, se desface busonul de golire si se lasa la "scurs" cat de mult posibil (macar 15 min.)

Sper ca am putut fi de ajutor....succes in continuare!

P.S.: Nu baga mizerii de aditivi.....chiar nu ajuta la nimic....orice marca ar fi ea.
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ova tu ai dreptate in ceea ce spui insa la mine bataia a disparut la prima pornire dupa ce am schimbat uleiul de ex acum avand gpl ti n din adins sa l schimb la 5 6000 maxim pt ca acum am deja 7 mii si ceva de la ultimul schimb si iar a inceput sa se auda un pic de bataie acum eu sper ca e doar de la ulei daca nu o sa pun in aplicare si ce ai zis tu
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ps am facut si curatarea cu o solutie de motor acum nu stiu daca e cea care zici tu dar am facuto la un prieten la service si stiu ca a tinut masina pornita vreo 10 min
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ok, si s-a rezolvat?
  • lucky69boy

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 x16exl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pai ti am spus ca s a rezolvat decand am schimbat prima data uleiul curatarea am facuto la urmatorul schimb cum ar venii pe care evident l am facut mai devreme pe la 5500 insa cand am pus solutia de curatat am vazut ce mizerie a iesit cand am dat o afara. am mai spus intr un post pe undeva ca uleiul gm nu este calitativ dar avand in vedere pretul mai scazut la doua schimburi de ulei in 10000 mii de km iesi la aceiasi bani cu unu mai bun chipurile care sa fim seriosi sunt doar un pic mai sus calitative ca doar sunt pt romanica Wink
  • ionut bt

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1995 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
bai fratilor eu mi am busit toti tachetii cu mizeriile de aditivi de curatare. iam curatat pe toti .SFATUL MEU NU BAGATI PROSTII DIN ASTEA IN MOTOR!
  • fiulploiii

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2015

  • Mesaj Privat
am un astra f x16sz si as vrea sa schimb eu chiuloasa. ajutati-ma cu poze va rog
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR