Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • valiiank

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o intrebare pt stiutori: Am un Bertone 1.8 si am inteles ca amortizoarele sunt pe gaz, in cazul asta pot sa-i pun arcuri sport k s-o las mai jos? sau trebie sa-i iau si amortizoare sport?
Astept sugestii si pareri!
Skip ads

  • mandella

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
daca nu o lasi mai mult de 30 max 40mm poti ramane cu amortizoarele stock. Se stie ce e recomandat insa, arcuri+amortizoare dar sub min 500 euro nu gasesti, ajung si la 1200-1500 Koni de ex, reglabile pe inaltime si duritate.
Uzura la amortizoare va fi mai mare dar nu te gandi ca le vei schimba la 6 luni ca nu e asa Very Happy , si intr-adevar arata altfel coborata. Cu 100-150 E gasesti arcuri oriunde, te va scutura putin mai tare dar cine-i ca tine?!? Evil or Very Mad
deci... + look
- comfort

bafta!
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
As mai adauga cateva +uri:
+ stabilitate
+la acceleratie
+la franare
si un minus la fiabiliate caroserie- asta in cazul in care nu iti montezi bare de rigidizare inter amortizoare (strut bar)
  • deleted-16555

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2008

  • Mesaj Privat
driver a scris:As mai adauga cateva +uri:
+ stabilitate
+la acceleratie
+la franare
si un minus la fiabiliate caroserie- asta in cazul in care nu iti montezi bare de rigidizare inter amortizoare (strut bar)

...adica?!...ce fac aceste bare strut?....poti sa explici un pic? ... multumesc.
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Strut-bar-ul se monteaza intre amortizoare sau intre locasurile (oalele) amortizoarelor.
Orice caroserie are o anumita elasticitate. De asta iti dai seama dc ridici masina pe cric si o sa vezi ca usa de langa cric se deschide mai greu.
Strut bar-ul are rolul de a elimina din aceasta deformare a caroseriei, mai ales ca locasurile amortiziarelor sunt ff solicitate de suspensia sport.
Cand dai cu o roata intr-o groapa, sau cand iei o curba la viteza mare, locasul telescopului respectiv se deplaseaza putin spre interior. Daca ai strut-bar, solicitarea cauzata de aceasta deplasare nu este preluata integral de imbinarile de la locasul amortizorului respectiv, ci este transmisa si la locasul amortizorului de pe cealalta parte, astfel ca se reduce ff mult, caroserie fiind mai rigida si stabiliateta mai buna.
  • driver

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
mandella a scris:daca nu o lasi mai mult de 30 max 40mm poti ramane cu amortizoarele stock. Se stie ce e recomandat insa, arcuri+amortizoare dar sub min 500 euro nu gasesti, ajung si la 1200-1500 Koni de ex, reglabile pe inaltime si duritate.
Uzura la amortizoare va fi mai mare dar nu te gandi ca le vei schimba la 6 luni ca nu e asa Very Happy , si intr-adevar arata altfel coborata. Cu 100-150 E gasesti arcuri oriunde, te va scutura putin mai tare dar cine-i ca tine?!? Evil or Very Mad
deci... + look
bafta!

Cand montezi arcuri sport, care iti si coboara masina, amortizoarele nu trebuie inlocuit pt ca se uzeaza ma repede, ci pentru ca ele nu ma lucreaza in paramtrii la care au fost proiectati.
Amortizarele eu o anumita zona de lucru, o anumita cursa. Coborand masina, aceasta zona de lucra se modifica, cursa find ma scurta si mai aproape de capatul zonei de cursa optime, astfel ca la o gropa sau denivelare mai mare, poti sa iti distrugi amortizorul(se poate indoi tija amortizorului sau poate sa iti curga uleiul din el si chiar dc este amortizor pe gaz, tot este si ulei in el)
O solutie mai ieftina ca sa nu trebuiasca sa iti cumperi amortizoare sport este sa scurtezi tijele amortizoarelor originale cu atat cu cat ai coborat masina.
  • an20DEI

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca sunt mai importante amortizoarele sport decat arcurile sport. Eu unul am doar amortizoare sport. Diferenta este enorma , +20 % stabilitate pe putin ( +20 km viteza in curbe la aceiasi stabilitate ca inainte ). Si masina poti sa o cobori lejer cu multi cm ( sunt 3 pozitii pe amortizor, cu diferenta de ceva cm intre ele ). Suspensiile pe care eu le am sunt Koni reglabile pe inaltime si duritate. Isi merita toti banii dar o sa tremurati mai mult in masina prin denivelari Smile .
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
an20DEI a scris:Eu cred ca sunt mai importante amortizoarele sport decat arcurile sport. Eu unul am doar amortizoare sport. Diferenta este enorma , +20 % stabilitate pe putin ( +20 km viteza in curbe la aceiasi stabilitate ca inainte ). Si masina poti sa o cobori lejer cu multi cm ( sunt 3 pozitii pe amortizor, cu diferenta de ceva cm intre ele ). Suspensiile pe care eu le am sunt Koni reglabile pe inaltime si duritate. Isi merita toti banii dar o sa tremurati mai mult in masina prin denivelari Smile .



Pai daca ai suspensie reglabila pe inaltime, cum nu ai si arcuri sport?Arcurile de fabrica nu pot fi coborate.
Si daca s-ar putea, ar sta foarte comprimate daca cobori suspensia.
  • ROBU DANIEL

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salutare

am un verctra b2 sport si as vrea s`o cobor putin....
as vrea sa stiu daca suspensia sport pe care o am pe masina este si reglabila

sau cum as putea s`o cobor putin fara sa schimb suspensia?

astept pareri
multumesc
  • ROBU DANIEL

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
chiar nu are nimeni nici o idee?

sau nu am postat eu unde trebuia?
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
eu mi-am pus arcuri eibach care coboara garda la sol cu 3 cm, la inceput totul a fost super din toate punctele de vedere, dar acum parca a mai pierdut din stabilitate. sa fie uzura amortizoarelor mai accentuata? sunt sachs supertouring montatate de cel mult 2 ani, si la itp in ianuarie mi-au iesit cu vreo 65 % eficienta....
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
krydoo a scris:eu mi-am pus arcuri eibach care coboara garda la sol cu 3 cm, la inceput totul a fost super din toate punctele de vedere, dar acum parca a mai pierdut din stabilitate. sa fie uzura amortizoarelor mai accentuata? sunt sachs supertouring montatate de cel mult 2 ani, si la itp in ianuarie mi-au iesit cu vreo 65 % eficienta....


nu vreau sa vb vreo prostie, dar mie la ITP nu mi-au verificat suspensiile (chiar era ok ca nu le plateam in alta parte), deci atentie la ITP poate ai 65% la frane... in rest, drumuri bune si multa bafta.
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
e corect cum am spus, m-am uitat din nou pe hartia de la ei.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
e ok, probabil al meu era fara chef de viata si de munca, am platit eu ulterior un control de amortizoare...

stima si drumuri bune...
  • neamtu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2008

  • Mesaj Privat
iti trebuie suspensie reglabila.....parerea mea! ciao
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ai postat gresit ( Discutii pe tema ICE (In-Car-Entertainment). Video-uri, poze, informatii folositoare si multe altele). Incerca sa folosesti functia "Cautare" sau cere sa ti se mute topicul in zona potrivita.
  • bucifer85

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Baga flexul pe arcuri Smile
  • Eduard_tigra

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1998 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ca sa o cobori mai tai o spira din arcuri ,e singura varianta salut
  • Vlad_slatina

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Olt
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mda...mai bine iti iei suspensie mai joasa,acum vreo 4 ani aveam arcuri taiate si era barca masina..
  • Eduard_tigra

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1998 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
era barca pentru ca nu aveai amortizoare:P
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR