Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Am probleme cu consumul de benzina (exagerat de mult pot spune). De curand am trecut-o pe gaz,mi-am spus ca poate se rezolva problema, dar nicio diferenta (doar pretul la gaz). Nu stiu care poate fi cauza. Am schimbat fise,bujii,axul cu cam (motorul a fost gripat), chiloasa si computer de bord schimbat, consum in general intre 15-20% (si gaz si benzina).
Ce probleme cred eu ca pot fi?
1. Cred ca sonda lamda s-a dus(se aprinde ledul galben in bord tot timpul)
2. Filtrul de aer si benzina nu au fost schimbate prea recent (aproximativ de vreo 15.000-20.000 km)
3. Pompa de benzina a fost schimbata,nu cred ca are vreo legatura consumul cu asta.
4. Injectoarele au fost curatate (suflate cu aer comprimat si desfundate)
5. Merge intrerupt de obicei in 2000-2500 rpm doar un pic si nu totdeauna.
Alte detalii nu stiu ce sa va mai dau...Doar daca imi cereti.
Skip ads

  • lungumarian89

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 1997 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut.incearca sa ii faci un test cu agrafa,si sa ne zici erorile,ajuta mult
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
lungumarian89 a scris:salut.incearca sa ii faci un test cu agrafa,si sa ne zici erorile,ajuta mult

Inca nu am incercat testul...dar,poate interveni o problema a testului cumva,dupa cum am spus,,,Check Engine" ledul,sta aprins mereu la mine si cred ca-i de la sonda,dar nu stiu sigur.Pot face testul si daca e aprins mereu?
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Poti face testul si daca e aprins mereu becul .
Curata bujiile.
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
PALLL a scris:Poti face testul si daca e aprins mereu becul .
Curata bujiile.

Mai am o rugaminte...explica-mi te rog exact cum se face testul cu agrafa...am vazut pe forum am dat search....dar nu prea inteleg cum trebuie sa fac...din ce am inteles: pun o agrafa la pinii 5-6 (daca e cu 10 pini) pun contactul si calc frana si acceleratia...am inteles bine?:-s...masina nu o am momentan...e la cnv pentru ca a trebuit sa plece undeva si vine maine inapoi...dar ca sa stiu...e bine cum am spus?
  • misi cserenyecz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 1994 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai trebuie sa calci frina si acceleratia, pui agrafa intre A si B si numeri de cite ori se aprinde check-ul.Primul cod trebuie sa fie 12. Inceput diagnoza.
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
misi cserenyecz a scris:Nu mai trebuie sa calci frina si acceleratia, pui agrafa intre A si B si numeri de cite ori se aprinde check-ul.Primul cod trebuie sa fie 12. Inceput diagnoza.


Exact ca mai sus , dar sa pui contactul. Cand se termina testul , o sa incepe iar cu 1 , 2.
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
PALLL a scris:
misi cserenyecz a scris:Nu mai trebuie sa calci frina si acceleratia, pui agrafa intre A si B si numeri de cite ori se aprinde check-ul.Primul cod trebuie sa fie 12. Inceput diagnoza.


Exact ca mai sus , dar sa pui contactul. Cand se termina testul , o sa incepe iar cu 1 , 2.


Am sa revin cu o poza al tabloului de siguranta sa va arat cum e la mine...ca nu gasesc ca in imaginea de mai sus...ori ma insel eu...oricum mai dupa-amiaza am sa postez poza cu tabloul de siguranta si ledul ala de care v-am spus ca e aprins in bord.
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat




Pozele de care am spus mai sus...
  • misi cserenyecz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 1994 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ridica capota si in fata soferului, intre telescop si parbriz trebuie sa ai mufa acoperita cu un capacel.
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
misi cserenyecz a scris:Ridica capota si in fata soferului, intre telescop si parbriz trebuie sa ai mufa acoperita cu un capacel.

Mufa de la tester adica,nu?
Si pun agrafa ca in schema de mai sus.
  • misi cserenyecz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 1994 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da exact
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am facut testul cu agrafa...functioneaza,insa nu pot sa-mi dau seama care-s codurile...am sa uploadez mai tarziu o filmare cu clipirile beculetului poate reusiti sa ma ajutati si pe mine...MS
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat

Acesta este video-ul cu testul facut de mine...daca stiti sa cititi codurile de eroare va rog ziceti-mi si mie care sunt acelea. MS
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 411
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
AI URMATOARELE CODURI: 13; 33; 42; 44; 45. Primul cod 12 nu se pune.Da cautare si afli defectele.
44- amestec sarac imi mai apare si mie cand urc o panta mai lunga.
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
13 Oxygen sensor
33 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor
42 Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS))
44 Oxygen sensor - Air/Fuel mixture too lean (weak)
45 Oxygen sensor - Air/Fuel mixture too rich

13, 44 si 45 - sonda lambda
42 cred ca e vorba de aprindere [ poti verifica delcoul, fisele ]
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 411
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Mie mi se aprinde becul galben cand urc o panta intr-o treapta de viteza putin superioara de ex. a5-a in loc de a4-a cu toate ca motorul ar avea putere , nu scade mult in turatii, se aprinde pentru 10-15 sec. apoi se stinge , iar ca cod de eroare imi da 44-amestec sarac si foarte rar 47- EGR.
Stiti cumva ce sa schimb pentru a scapa de erorile astea(nu-mi spuneti ca masina), multumesc mult.
motor x16xel
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
multumesc mult tuturor pentru efortul depus...inca ceva...eu am oprit testul dupa 4 minute pentru ca n-am stiut daca mai trebuia sau nu sa-l tin...imi puteti spune daca trebuie lasat mai mult,am mai multe erori decat in video?sau testul era terminat si nu mai am erori?!
  • NeCuNoScuT

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2011

  • Mesaj Privat
P.S - din cate mi-am dat eu seama...fiecare cod se repeta de 3 ori...citind toate codurile...am vazut codul 12 pentru a 2-a oara...acolo e terminarea testului cred ca dupa aia codurile celelalte (33-42...) se repeta...daca am dreptate confirmati-mi va rog...celor care m-au ajutat le raman dator.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da fiecare cod se repeta de 3 ori. testarea incepe si se termina cu codul 12.

13- ai lambda obosita sau mufa/fire nasoale. adica ea nu is mai face treaba. da cautare dupa lambda si te lamuresti inclusiv cum se verifica. de la 13 posibil sa iti dea si 44 si 45. de aici si consum mare

42- e cod clar de aprindere defecta.daca ai firele ok in delco( parca 7 bucati) atunci ramane de facut proba cu alt modul de aprindere.e o chestie dreptunghiulara neagra cu 7 picioruse. daca dai cautare ai sa mai gasesti discutii despre acest cod si rezolvarea lui.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR