Calin42
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2016
- Mesaj Privat
Salut !
Am un Opel astra g din 2001, motor 1.7 tdi, Y17DT si de aproximativ o saptamana am o mica mare problema. In timpul mersului a inceput sa se opreasca masina(nu se intampla doar cand apasam pe ambreiaj ci si cand mergeam constant, si cand il acceleram, deci nu se intampla cand faceam ceva anume). Initial se oprea mai rar dupa ce se incalzea motorul, stateam un pic si porneam. Ulterior masina a inceput sa se opreasca mai des si sa porneasca mai greu(trebuia sa astept mai mult timp). De cateva luni imi picura motorina de sub masina(aproape de roata din fata-dreapta) pe la pompa de injectie, pe la electrovalva de avans. Dupa doua zile am reusit sa o schimb cu o electrovalva noua si am pornit la drum. Dupa aproximativ 10km parcursi in care tin masina turata si caut diverse simptome masina incepe sa se inece de parca ar ramane fara motorina,(probabil cum am amorsat pompa recent si incepusem sa o accelerez tot mai tare) dar isi revine. Din pacate nu apuc sa mai merg 1 km si se ineaca la fel si se opreste.In curand voi incerca sa pornesc masina si cu cheia de rezerva, in cazul in care cipul din cheia mea face figuri ... Ar putea fi si de la contact ceva cablu rebel ?. Inainte de a o tracta masina am banuit ca am ramas fara motorina si am rugat pe cineva sa-mi aduca 5l de motorina, m-a ajutat sa pornesc masina (a pus contactul de cateva ori si accelera daca nu ma insel si ulterior a si pornit motorul accelerand), am pornit la drum, am mers 200m si masina s-a oprit din nou dupa care am fost tractat. Cand am ajuns la garaj a incercat din nou sa o porneasca si a reusit cu aceeasi metoda. In momentul in care a turat masina a iesit fum negru, sau cel putin dens, era noapte si nu mi-am dat seama, dupa care motorul a murit treptat, de parca ar ramane fara motorina. Mentionez ca de 5 ani de cand am masina niciodata nu a scos fum. Nici negru, nici albastru, nici de alta culoare. In momentul de fata motorina cred ca sunt undeva intre 5 litri si 10 litri.
Pana acum, inainte de a schimba electrovalva de avans am facut urmatoarele : Am schimbat senzorul de turatie arbore cotit, am curatat EGR(facut garnituri din clingherit dupa aceea), am suflat conductele de motorina si amorsat pompa de injectie(in momentul in care pun contactul se aude faptul ca pompa de injectie lucra)filtrul de motorina e schimbat relativ recent(6 luni dar inca se prezinta okay), am curatat galeria de admisie (cumparat garnitura noua dupa aceea).
Pe langa problema aparuta recent care implica oprirea motorului in mers, am descoperit si faptul ca pe la 130-140km/h se ineaca masina odata ca si cum ar ramane fara motorina dupa care puterea motorului scade considerabil indiferent de treapta de viteza pe care o aleg. Problema se rezolva dupa ce ajungeam la destinatie si masina statea un pic.(faptul ca am curatat EGR si am schimbat senzorul de turatie nu m-a ajutat sa scap de aceasta problema)
Erorile pe care le-am primit pana acum sunt urmatoarele, (ce erori mi-au aparut dupa ce azi am tractat masina si a murit complet nu stiu inca, urmeaza sa pun testerul pe ea si sa revin in decursul zilei de azi cu mai multe amanunte)
P0251 - Ventil dozator (în pompa) - funcþionare incorecta
(0 - Nu este prezent
P1125 - Defecþiune critica 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(03) - Prezent
In 27.08 am avut si urmatoare eroare, dar care nu a mai aparut intre timp, in timp ce erorile mentionate mai sus au aparut si dupa ce au fost sterse. : P0370 - Senzor poziþie pompa injecþie - semnal incorect
(04) - Nu este prezent
Acum o saptamana am avut si erorile : P0335 - Lipsa semnal de turaþie(motiv pentru care am schimbat si senzorul de turatie si nu a mai aparut eroarea dupa aceea)
(04) - Nu este prezent
P0400 - Defecþiune critica 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(05) - Nu este prezent
P0251 - Ventil dozator (în pompa) - funcþionare incorecta
(0 - Nu este prezent
Cam asta a fost tot ... Ce sfaturi aveti pentru problema cu motorul care nu vrea sa porneasca ? Daca pana acum pornea si se oprea, acum nu mai vrea sa porneasca.
Am un Opel astra g din 2001, motor 1.7 tdi, Y17DT si de aproximativ o saptamana am o mica mare problema. In timpul mersului a inceput sa se opreasca masina(nu se intampla doar cand apasam pe ambreiaj ci si cand mergeam constant, si cand il acceleram, deci nu se intampla cand faceam ceva anume). Initial se oprea mai rar dupa ce se incalzea motorul, stateam un pic si porneam. Ulterior masina a inceput sa se opreasca mai des si sa porneasca mai greu(trebuia sa astept mai mult timp). De cateva luni imi picura motorina de sub masina(aproape de roata din fata-dreapta) pe la pompa de injectie, pe la electrovalva de avans. Dupa doua zile am reusit sa o schimb cu o electrovalva noua si am pornit la drum. Dupa aproximativ 10km parcursi in care tin masina turata si caut diverse simptome masina incepe sa se inece de parca ar ramane fara motorina,(probabil cum am amorsat pompa recent si incepusem sa o accelerez tot mai tare) dar isi revine. Din pacate nu apuc sa mai merg 1 km si se ineaca la fel si se opreste.In curand voi incerca sa pornesc masina si cu cheia de rezerva, in cazul in care cipul din cheia mea face figuri ... Ar putea fi si de la contact ceva cablu rebel ?. Inainte de a o tracta masina am banuit ca am ramas fara motorina si am rugat pe cineva sa-mi aduca 5l de motorina, m-a ajutat sa pornesc masina (a pus contactul de cateva ori si accelera daca nu ma insel si ulterior a si pornit motorul accelerand), am pornit la drum, am mers 200m si masina s-a oprit din nou dupa care am fost tractat. Cand am ajuns la garaj a incercat din nou sa o porneasca si a reusit cu aceeasi metoda. In momentul in care a turat masina a iesit fum negru, sau cel putin dens, era noapte si nu mi-am dat seama, dupa care motorul a murit treptat, de parca ar ramane fara motorina. Mentionez ca de 5 ani de cand am masina niciodata nu a scos fum. Nici negru, nici albastru, nici de alta culoare. In momentul de fata motorina cred ca sunt undeva intre 5 litri si 10 litri.
Pana acum, inainte de a schimba electrovalva de avans am facut urmatoarele : Am schimbat senzorul de turatie arbore cotit, am curatat EGR(facut garnituri din clingherit dupa aceea), am suflat conductele de motorina si amorsat pompa de injectie(in momentul in care pun contactul se aude faptul ca pompa de injectie lucra)filtrul de motorina e schimbat relativ recent(6 luni dar inca se prezinta okay), am curatat galeria de admisie (cumparat garnitura noua dupa aceea).
Pe langa problema aparuta recent care implica oprirea motorului in mers, am descoperit si faptul ca pe la 130-140km/h se ineaca masina odata ca si cum ar ramane fara motorina dupa care puterea motorului scade considerabil indiferent de treapta de viteza pe care o aleg. Problema se rezolva dupa ce ajungeam la destinatie si masina statea un pic.(faptul ca am curatat EGR si am schimbat senzorul de turatie nu m-a ajutat sa scap de aceasta problema)
Erorile pe care le-am primit pana acum sunt urmatoarele, (ce erori mi-au aparut dupa ce azi am tractat masina si a murit complet nu stiu inca, urmeaza sa pun testerul pe ea si sa revin in decursul zilei de azi cu mai multe amanunte)
P0251 - Ventil dozator (în pompa) - funcþionare incorecta
(0 - Nu este prezent
P1125 - Defecþiune critica 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(03) - Prezent
In 27.08 am avut si urmatoare eroare, dar care nu a mai aparut intre timp, in timp ce erorile mentionate mai sus au aparut si dupa ce au fost sterse. : P0370 - Senzor poziþie pompa injecþie - semnal incorect
(04) - Nu este prezent
Acum o saptamana am avut si erorile : P0335 - Lipsa semnal de turaþie(motiv pentru care am schimbat si senzorul de turatie si nu a mai aparut eroarea dupa aceea)
(04) - Nu este prezent
P0400 - Defecþiune critica 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(05) - Nu este prezent
P0251 - Ventil dozator (în pompa) - funcþionare incorecta
(0 - Nu este prezent
Cam asta a fost tot ... Ce sfaturi aveti pentru problema cu motorul care nu vrea sa porneasca ? Daca pana acum pornea si se oprea, acum nu mai vrea sa porneasca.
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Desfaci calculatorul de pe pompa de injectie(edu) si il trimiti la reparat.Intra pe www.ecu.ro,dai de Mihai si te rezolva rapid.Si,da,sunt sigur ca de acolo provine problema ta!Succes!
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Il recomand pe Cristi din Brasov ( http://reparatii-ecu.info - 0742939467) pentru reparatii EDU. Garantie 6 luni, firma, etc, nu ca majoritatea "reparatorilor" care baga banii in buzunar si gata.