De ceva vreme m-am apucat sa reconditionez un Opel Rekord 1700d din '68, toate bune si frumoase pana acum vreo 3 luni cand am scos masina la un test drive si am avut surpriza neplacuta de a constata ca dupa ce merge motorul o perioada de timp si se incalzeste, incepe sa dea ulei pe la joja. 😢 Bineinteles ca am intrebat disperat in dreapta si in stanga cam care ar fi problema si am primit tot felul de pareri care mai de care..., de la segmentare, la reconditionarea totala a motorului si pana la a schimba cu totul motorul. Imi doresc mult sa il termin de reconditionat ca sa pot sa-l scot la plimbare si de asemenea am bagat destui bani pana acum in al reconditiona si nu vreau sa dau inapoi si sa las balta proiectul. 😭 Asa ca in situatia in care ma aflu sincer nu stiu care incotro sa apuc si as vrea sa va intreb si pe voi daca aveti idee care ar fi problema si cam cat m-ar costa o reparatie de acest gen ?
De asemenea ar mai fi o problema la pornire, masina porneste destul de greu, mai ales la rece. Vara ca sa o pot porni trebuia sa-i dau cateva pedale ( spituri ) ca sa porneasca si o tineam din acceleratie turata deoarece nu statea la relanti pana nu se incalzea. Dupa ce se incalzeste porneste la prima cheie... 🙄 Bujiile , fisele si bobina au fost inlocuite cu unele noi dar problema persista...
Ca scurt istoric, masina a stat ceva vreme fara sa mearga ( 4-5 ani ). Acum 2 ani cand am pornit-o motorul mergea ok, pornea greu dar porblema cu pierderea de ulei pe la joja nu exista. A fost pornita de multe ori de atunci surpriza aparand acum 3 luni.
Masina este un Opel Rekord 1700d din '68, 1700cmc, 75cp in 4 trepte, 78000Km reali.
In speranta ca voi rezolva problema astept si parerile voastre . Multumesc !
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)