TeoM
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
Intr-un final, stiind ca urmeaza sa merg in concediu la o oarecare distanta, am facut testul pentru detectarea erorilor si am obtinut urmatoarele coduri:
0340
0530
1620
1550
0300
1113
1112
0302
0300
0300
0301
0302.
Din cate puteti observa codul 0300 se repeta de mai multe ori. Am facut testul de cateva ori ca sa ma asigur ca nu e greseala mea de calcul, si tot asa mi-a dat. Am cautat codurile pe internet si cel ce se repeta este
Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
What does this mean?
OBD Code P0300refers to
Basically this means that the the car's computer has detected that not all of the engine's cylinders are firing properly. A P0300 diagnostic code indicates a random or multiple misfire. If the last digit is a number other than zero, it corresponds to the cylinder number that is misfiring. A P0302 code, for example, would tell you cylinder number two is misfiring. Unfortunately, a P0300 doesn't tell you specifically which cylinder(s) is/are mis-firing, nor why.
Symptoms
Possible sumptoms of OBD code P0300
the engine may be harder to start the engine may stumble / stumble, and/or hesitate other symptoms may also be present
Causes
Possible causes of OBD code P0300
A code P0300 may mean that one or more of the following has happened: Faulty spark plugs or wires Faulty coil (pack) Faulty oxygen sensor(s) Faulty fuel injector(s) Burned exhaust valve Faulty catalytic converter(s) Stuck/blocked EGR valve / passages Faulty camshaft position sensor Defective computer
... In service mai de mult mi-a zis ca s-ar putea ca eroarea din bord sa fie de fapt a calculatorului motorului. Acum, eu nu mai stiu ce sa mai cred. Ma tem sa nu am probleme pe drum. Ce ma sfatuiti sa fac?
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
st.alexx
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2013
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 1,999 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 1,999
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
poti pana una alta sa verifici EGR-ul, sa cureti clapeta de acceleratie, sa desfaci si sa te uiti la bujii.., filtre, etanseitate admisie, evacuare...
TeoM
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
Voi incerca diseara sa fac ceea ce mi-ati sugerat sa vedem... Oricum, m-am uitat cand am cumparat masina ca neamtul pastrase toate facturile cu modificarile facute si chiar in martie a schimbat tot ce tine de evacuare, inclusiv toba de esapament. De asemenea si bujiile au fost schimbate tot in martie.
Multumesc de sfaturi, voi incerca sa le aplic.
Enai
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Braila
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2012
- Mesaj Privat
TeoM
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 807 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 807
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Voi incerca diseara sa fac ceea ce mi-ati sugerat sa vedem... Oricum, m-am uitat cand am cumparat masina ca neamtul pastrase toate facturile cu modificarile facute si chiar in martie a schimbat tot ce tine de evacuare, inclusiv toba de esapament. De asemenea si bujiile au fost schimbate tot in martie.
Multumesc de sfaturi, voi incerca sa le aplic.
Fii atenta zici ca ai schimbat bobina? Bujiile le-ai schimbat?
Daca este vorba de ECU atunci cel mai probabil ai de-a face cu lipituri reci in interiorul acestuia.Am avut problema asta de 2 ori.
Cum se manifesta: cu motorul rece masina merge bine nu are probleme in momentul in care se incalzeste incep sa apara codurile de eroare si simptomele pierderi de putere nu se mai accelereaza peste 3500 rpm etc.
Despre coduri de eroare poti citi si aici :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087
Gaseste un electronist priceput sa iti masoare continuitatea firelor la toti senzorii pe care ai erori.
Nu vreau sa par msiogin dar cand mergi la service , incearca sa mergi cu iubitul , tatal un prieten care se pricepe la masini ca sa nu fii luata in ras si sa dai poate si niste bani degeaba.
Cum ti-a depistat pierderile de freon ti-a bagat substanta de contrast in instalatie ?
- alexx_gan
- ***
- 807 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 807
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
E crapat compresorul cu totul carcasa ce ?
Enai
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Braila
- Masina: Tigra 1998 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2012
- Mesaj Privat
Eu nu prea am incredere in service`uri si cer o a 2-a opinie de la alt service si daca e aceeasi poate doar asa m`a conving.
Chiar ieri am fost in service si daca ma luam dupa ei, schimbam si EGR nou, un senzor si alta piesa care ma ajungeau la 800 lei, cand toata problema a fost de la un contact imperfect si 2 furtunase.
TeoM
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2013
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat