fabyann4u
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2010
- Mesaj Privat
porneste,trepideaza la relanti,se tureaza greu,viteza maxima este 150km/h in viteaza a 4,in a5-a moare motorul,parca merge inecat,consuma exagerat de mult!
la testul agrafa mi-a iesit:
21 -pozitia pedalei de acceleratie,senzor de inalta tensiune
56-supapa de control viteza de mers in gol/scurta pe pamant
57-ralanti de control al vitezei supapa/intrerupere
61-rezervor de combustibil,supapa de aerisire/de joasa tensiune
13-senzor oxigen,nici o schimbare in tensiune/circuit deschis
am schimbat debitmetrul,fisele,bujiile,capacul si rotorul,IAC-ul,senzorul de la clapeta de acceleratie,pompa benzina,filtrul de benzina,rampa de injectoare,chestia aia din fata la rampa cu 2 furtune,3 calculatoare (cu toate da aceleasi erori) ... nici o schimbare ( are cineva vreo idee si unde se afla supapele alea?! multumesc...
la testul agrafa mi-a iesit:
21 -pozitia pedalei de acceleratie,senzor de inalta tensiune
56-supapa de control viteza de mers in gol/scurta pe pamant
57-ralanti de control al vitezei supapa/intrerupere
61-rezervor de combustibil,supapa de aerisire/de joasa tensiune
13-senzor oxigen,nici o schimbare in tensiune/circuit deschis
am schimbat debitmetrul,fisele,bujiile,capacul si rotorul,IAC-ul,senzorul de la clapeta de acceleratie,pompa benzina,filtrul de benzina,rampa de injectoare,chestia aia din fata la rampa cu 2 furtune,3 calculatoare (cu toate da aceleasi erori) ... nici o schimbare ( are cineva vreo idee si unde se afla supapele alea?! multumesc...
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
Vad ca postul e din aprilie 2011... dar sper sa fie de folos ce postez oricui:
Am avut in trecut o vectra B x18xe cu unele din simptomele tale. trepidatia de la relanti e de la IAC. rateurile si accelerarea proasta, lipsa putere etc de la TPS senzorul de clapeta mai ales cum ai tu si aveam si eu tensiune prea mare de aici rezulta amestec prea bogat. Treaba e ca toti senzorii astia inainte sa cumperi altii e bine sa ii verifici sa ii masori. (autodata stie)
Eu schimbasem senzorul de clapeta nici un raspuns am schimbat instalatia electrica facea la fel checkul aprins etc etc, am schimbat ECU IMMO si CIP am crezut ca e de la ecu tot nu a disparut eroarea... Pana la urma dupa ce am schimbat masina urmatorul ei proprietar a testato pe tester de uzina aveam scurturi si fire legate aiurea dar clar nu pe instalatia motorului pe undeva pe la sigurante sau instalatia de sub volan de ii dadea continuu 5 volti la tps in idle in loc de 0.9 sau cat trebuia. Sper sa te ajute daca inca nu ai rezolvat problema. Numai bine.
Am avut in trecut o vectra B x18xe cu unele din simptomele tale. trepidatia de la relanti e de la IAC. rateurile si accelerarea proasta, lipsa putere etc de la TPS senzorul de clapeta mai ales cum ai tu si aveam si eu tensiune prea mare de aici rezulta amestec prea bogat. Treaba e ca toti senzorii astia inainte sa cumperi altii e bine sa ii verifici sa ii masori. (autodata stie)
Eu schimbasem senzorul de clapeta nici un raspuns am schimbat instalatia electrica facea la fel checkul aprins etc etc, am schimbat ECU IMMO si CIP am crezut ca e de la ecu tot nu a disparut eroarea... Pana la urma dupa ce am schimbat masina urmatorul ei proprietar a testato pe tester de uzina aveam scurturi si fire legate aiurea dar clar nu pe instalatia motorului pe undeva pe la sigurante sau instalatia de sub volan de ii dadea continuu 5 volti la tps in idle in loc de 0.9 sau cat trebuia. Sper sa te ajute daca inca nu ai rezolvat problema. Numai bine.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
O parte din eroari pot fi memorate de mult timp.Sterge eroarile prin deconectarea bornei de minus,timp de minim 60 secunde.Porneste apoi motorul si dupa atingerea regimului termic si parcurgerea a citiva kilometrii,se va face testul de aflare a noilor eroari,pe care le vei scrie aici si le vom comenta impreuna.