wartrent
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ieseanul
- **
- 121 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Corsa Z10XE
- Neamt
ieseanul
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
wartrent
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2011
- Mesaj Privat
- ieseanul
- **
- 121 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Corsa Z10XE
- Neamt
ieseanul
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
wartrent
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Lasa prostiile ca erau de Corsa...motoare sunt identice la fel si toti senzorii de pe motor. Nu-mi spune mie de Nea Vasile cu scula de 110,000euro care schimba si uleiul , sunt satul de hoti. Astia vin pe forum si citesc, tu nici gand, deci banu' jos.
Tu habar nu ai ce senzori a schimbat...asa ca las-o balta.
Tu habar nu ai ce senzori a schimbat...asa ca las-o balta.
- ieseanul
- **
- 121 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Corsa Z10XE
- Neamt
ieseanul
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Corect ar fi asa: S-a schimbat senzorul defect pentru motorul de Opel - Z10XE (motor prezent si pe Agila si pe Corsa si cine stie pe ce tip de masina l-or mai pune unii....). Ca si persoana netehnica, este normal, ca al nostru coleg de forum, sa i-a de bun, tot ceea ce i-a spus "nea Caisa". Mai ales ca din ceea ce am remarcat eu, nespecialistii din service-uri compenseaza lipsa de profesionalism cu "barbi" (tot felul de minciuni si bazaconii). Dane (imi permit ca si coforumist aceasta formulare), trebuie sa intelegem ca nu toti au nivelul tau de cunostinte tehnice, dar este adevarat ca marea majoritatea refuza sa cerceteze (adica sa citeasca zeci de pagini pe acest forum). Nu poti sa scutesti bani, gasind solutia pe prima pagina a forumului, desi asta am vrea toti, uneori este necesar sa citim mult mai mult si sa facem sinteza la ceea ce citim (asa este si normal, scutesti bani si munca inutila uneori, "muncind", adica citind si cercetand, aici pe forum).
Legat de semnatura mea, as fi scris mai multe, dar nu am decat 35 de caractere alocate pentru moment, poate cand voi deveni moderator, ca tine . Ca o paranteza, eu pana sa ma lamuresc cum este cu schimbul de ulei (corpul filtrului de ulei si elementul filtrant al acestuia) si ce reprezinta fiecare caracter inscris pe un bidon de ulei, cred ca am citit/cercetat pe forum si pe google/net, puse cap la cap, cam 23h. Este drept ca fiecare citeste cat are nevoie pentru a intelege acel lucru.
In concluzie: Daca nu aveti tensiune pe bujii sau aveti codul de eroare P0335, este necesar sa schimbati un senzor in valoare de cca. 100Lei, care este defect si trebuie inlocuit. (ce senzor, ce cod are si ce cheii trebuiesc, cat si alte amanunte o sa le dea wartrent ).
Legat de semnatura mea, as fi scris mai multe, dar nu am decat 35 de caractere alocate pentru moment, poate cand voi deveni moderator, ca tine . Ca o paranteza, eu pana sa ma lamuresc cum este cu schimbul de ulei (corpul filtrului de ulei si elementul filtrant al acestuia) si ce reprezinta fiecare caracter inscris pe un bidon de ulei, cred ca am citit/cercetat pe forum si pe google/net, puse cap la cap, cam 23h. Este drept ca fiecare citeste cat are nevoie pentru a intelege acel lucru.
In concluzie: Daca nu aveti tensiune pe bujii sau aveti codul de eroare P0335, este necesar sa schimbati un senzor in valoare de cca. 100Lei, care este defect si trebuie inlocuit. (ce senzor, ce cod are si ce cheii trebuiesc, cat si alte amanunte o sa le dea wartrent ).
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sectiunile Agila si Corsa sunt destul de ordonate, este imposibil sa nu gasesti in timpul cel mai scurt rezolvarea. Este drept ca la unele probleme mai mari sau laborioase sa nu gasesti totul pentru simplu motiv ca se apuca curajosul si mai mult strica. La chestiuni simple gasesti mai tot, de segmentari hai sa fim seriosi ca nu o face oricine sau mai stiu eu ce modificare sofisticata.
wartrent
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2011
- Mesaj Privat
rlacika
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
wartrent a scris:Am fost de fata, senzorul a fost de Opel Corsa
Mai omulet...ca nu citesti in adancime prin forum mai inteleg...dar ca nu citesti trei randuri mai sus...nu prea! Motorizarea de pe Corsa de un litru este EXACT acelasi ca si pe Agila de un litru! Asa ca povestea lui nea Caisa, marele tau mester, nu era decat pentru a te aburi!
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat