- Bodea Andrei
- OP
- 38 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Cluj
Bodea Andrei
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Citez pe domnul Dan -"Este simeringul si codul este 6 38 199.
Ca sa il schimbi trebuie scoasa fulia mare si pe urma aia mica. Aici e indicat sa schimbi surubul 6 14 986 SCREW, TORX, CRANKSHAFT PULLEY cam 2,70 euro, si se tine contra de fulie obligatoriu, stringere la 150Nm + 45grd, neaparat curatat filet si pus pasta blocare. Nu recomand desfiletare sau stringere cu masina in viteza+frina sau alte metode mioritice. "
Nu pare mare filosofie si practica demontarea fuliilor dar la montare rebuie neaparat cheie dinamometrica? si acel +45grd ce inseamna mai exact?pe intelesul micilor mecanici care doresc repararea masinii acasa in garaj din pasiune pentru unii,motive financiare,insuportarea jecmanelilor serviceurilor ,sau neincredere in cazu meu cam toate 😂
Am impresia ca trebuie si aici suspendat motorul.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Bodea Andrei
- OP
- 38 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Cluj
Bodea Andrei
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat