busula1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 16xe16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am un Opel Vectra motor z16xe .16 valve benzina din 2001 tip haion adus din Germania acum 8 luni cu un total de 175210 km in bord , masina e destul de ok ce pot sa spun e ca in ultima vreme am o problema si anume se opreste motorul pur si simplu undeva la viteza cuprinsa intre 60-80 km/h in treapta a-4-a respectiv a-5 a .Acuma problema e ca nu tot timpul se intampla ,are momente, am patit de doua ori saptamana trecuta iar ultima oara a fost ieri 08.04.2011 am fost la doua service auto si nu au avut ce sa spuna ,testul motor e ok ,bujiile sunt schimbate ,uleiul e ok ( 5000 km parcursi ) filtrul de benzin schimbat si el , benzina bag de 95 Rompetrol ,singura senzatie care o simt inainte de a se opri motorul e ca masina merge in hopuri ( ex: ca si cum nu echilibrezi ambreajul cu acceleratia la plecarea de pe loc) dupa care motorul moare instantaneu iar in bord se aprinde cele doua beculete ca atunci cand pui contact ( bateria si uleiul) . Ce trebuie sa faca ca sa mearga in momentul acela e sa dau cheie dupa care imediat sa calc de mai multe ori pedala de acceleratie pentru a primi benzina (parerea mea) apoi e ok ,dar toata treaba asta o fac in timp ce am 60-80km/h iar servodirectia e moarta.
Va rog sa ma ajutati cu orice sfat sau parere in legatura cu problema respectiva .
Ps: in cazul in care nu am fost destul de precis asupra problemei si a termenilor rog sa ma intelegeti ca sunt incepator in domeniu si imi cer scuze.
Va rog sa ma ajutati cu orice sfat sau parere in legatura cu problema respectiva .
Ps: in cazul in care nu am fost destul de precis asupra problemei si a termenilor rog sa ma intelegeti ca sunt incepator in domeniu si imi cer scuze.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
toad3r
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1997 16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
toad3r
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1997 16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
dilu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
- SergiuP
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2008
- Astra 2007 A-H BN11
- Bucuresti
SergiuP
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 A-H BN11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2008
- Mesaj Privat
- denisz16xe
- *
- 7 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Vectra 2001 z16xe
- Suceava
denisz16xe
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
am avut aceeasi problema.am facut test si imi dadea eroare la releul de la pompa de benzina.calculatorul si-a dat duhul.am circulat putin pana am dat de un expert in calculatoare cu un fir pus de la borna - de la baterie la firul verdecu maro de la releu.releul se afla intro cutie neagra de langa motor.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
DACA porneste greu cand se incalzeste motorul,vezi senzorul de temperatura.Atunci cand nu vrea sa porneasca,scoate-i mufa si vezi daca o ia la prima cheie.Asa am patit la o vectra A,dupa ce se incalzea,daca o opream sau se oprea in mers...daca vroiam sa o pornesc..dadeam cate juma de ora la cheie si nu vroia,pana mi-a arata cineva faza cu senzorul.Dupa ce ii scoteam mufa pornea la sfert.
busula1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 16xe16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Mam intors cu problema cu care am deschis topicul .Tot ce pot sa spun e ca in ultima vreme problema se accentuase si nici relantiul nu mai statea la normal( varia intre 650 si 200 ture/min doar atunci cand apa era la 90 grade dupa care murea motorul) tot ce trebuia sa fac era sa schimb valva EGR care era moarta ( ramane inchisa atunci cand acceleraz si trec de 2500 ture/min dupa care murea motorul ) am dat bineanteles 600 ron pe ea si sper sa tina ,masinuta merge grozav acuma, cel putin pana in prezent.
Problema ce ma framanta pe mine si pe cei de la service era ca nu aparea nici o eroare in bord si pe diagnoza , dar cu ajutorul celor de la Club Opel ( am citit mai multe topicuri asemanatoare pintre care si explicatia amanuntita despre valva EGR si efectele ei ) am aflat ca ECU pentru a proteja motorul atunci cand simte ca ceva nu e inregula taie alimentarea acestuia si astfel motorul se opreste ( in cazul meu EGR-ul era in neregula ) fara sa apara sau sa inregistreze vre-o eroare in bord .
Punandu mi semne de intrebare in legatura cu ceea ce am citit despre EGR zic la asazisul meserias de la service sa aruncam o privire si la EGR .Bineanteles ca atunci cand la desfacut si dupa ce la curatat si la pus la proba ,acesta nu se mai deschidea aproape de loc cand turam motorul)
PS: tot ce pot sa spun e ca multumesc mult pentru sfaturile primite si va doresc drum bun .
Mam intors cu problema cu care am deschis topicul .Tot ce pot sa spun e ca in ultima vreme problema se accentuase si nici relantiul nu mai statea la normal( varia intre 650 si 200 ture/min doar atunci cand apa era la 90 grade dupa care murea motorul) tot ce trebuia sa fac era sa schimb valva EGR care era moarta ( ramane inchisa atunci cand acceleraz si trec de 2500 ture/min dupa care murea motorul ) am dat bineanteles 600 ron pe ea si sper sa tina ,masinuta merge grozav acuma, cel putin pana in prezent.
Problema ce ma framanta pe mine si pe cei de la service era ca nu aparea nici o eroare in bord si pe diagnoza , dar cu ajutorul celor de la Club Opel ( am citit mai multe topicuri asemanatoare pintre care si explicatia amanuntita despre valva EGR si efectele ei ) am aflat ca ECU pentru a proteja motorul atunci cand simte ca ceva nu e inregula taie alimentarea acestuia si astfel motorul se opreste ( in cazul meu EGR-ul era in neregula ) fara sa apara sau sa inregistreze vre-o eroare in bord .
Punandu mi semne de intrebare in legatura cu ceea ce am citit despre EGR zic la asazisul meserias de la service sa aruncam o privire si la EGR .Bineanteles ca atunci cand la desfacut si dupa ce la curatat si la pus la proba ,acesta nu se mai deschidea aproape de loc cand turam motorul)
PS: tot ce pot sa spun e ca multumesc mult pentru sfaturile primite si va doresc drum bun .