safsax
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL/H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Va prezint cat de sumar posibil problema masinii mele.Am un Opel Astra H 1.7 Cdti de 80 cp adus din Germania cu 54.000km reali.Dupa un an de zile masina are 85.000km moment in care a aparut si prima problema.In urma cu 2 luni s-a aprins martorul cheita motor si ESP iar pedala de acceleratie pur si simplu nu mai raspundea,motorul intrase in protectie ramanand turat la 1300 rpm,pedala fiind ca si inexistenta.Am oprit motorul l-am repornit totul perfect,dupa un timp aceeasi problema (interval de 1 saptamana) numai ca rezolvarea nu a fost tot la fel de simpla,nu si-a mai revenit dupa ce am repornit motorul.Am ajuns acasa fara sa ma folosesc de acceleratie cu ajutorul protectiei ,am bagat masina in garaj si am chemat un mecanic sa punem testerul. Rezultatul P1120 P1122 (nu stiu sigur daca exact astea sunt dar oricum eroarea este legata de senzorul pedalei de acceleratie ).Am comandat pedala acceleratie originala,nu de la Opel.Am montat-o ,nu la Opel si am plecat la un drum lung Bucuresti-Cluj.Am ajuns in Cluj nici o problema ,masina a mers perfect.A doua zi la intoarcere aceeasi problema ,in apropiere de Alba se aprinde martorul cheita ,martor ESP pedala nu mai raspunde,motorul intra in protectie.Am reusit sa ajung pana in Sibiu ,tin sa precizez ca daca lasam masina cu motorul oprit 15-20 de min eroarea disparea si mai puteam sa merg 20-30 min pana sa apara din nou.La reprezentanta Opel Sibiu am ajuns tarziu spre inchidere ,baiatul care a pus testerul pe masina mi a spus ca totul e perfect si nu stie de unde ar putea apararea eroarea ,rezolvarea lor :comanda pedala noua,comanda calculator motor.De la Ramnicu Valcea am adus masina pe platforma,cand am coborat-o eroarea se stinsese si pedala mergea,nu vad ce legatura ar putea avea dar de cele mai multe ori pedala merge atunci cand motorul este rece.Problema cea mai mare este ca am vazut un caz asemanator cu al meu(acceleratia mergea dar pana intr-o anumita turatie,eroarea era tot de la senzor) in care pedala si calculatorul au fost schimbate si la interval de un an aceeasi problema .Cam grav sa patesti asa ceva.Masina are si un UNICHIP montat, toata lumea mi a spus ca nu are nici o legatura inclusiv cei de la reprezentanta Opel.As fi tare recunoscator daca m-ati putea ajuta .
Promit o recompensa de 2 navete de bere Heineken pentru cel care imi ofera o solutie de rezolvare a problemei!
Va multumesc aniticipat!
Va prezint cat de sumar posibil problema masinii mele.Am un Opel Astra H 1.7 Cdti de 80 cp adus din Germania cu 54.000km reali.Dupa un an de zile masina are 85.000km moment in care a aparut si prima problema.In urma cu 2 luni s-a aprins martorul cheita motor si ESP iar pedala de acceleratie pur si simplu nu mai raspundea,motorul intrase in protectie ramanand turat la 1300 rpm,pedala fiind ca si inexistenta.Am oprit motorul l-am repornit totul perfect,dupa un timp aceeasi problema (interval de 1 saptamana) numai ca rezolvarea nu a fost tot la fel de simpla,nu si-a mai revenit dupa ce am repornit motorul.Am ajuns acasa fara sa ma folosesc de acceleratie cu ajutorul protectiei ,am bagat masina in garaj si am chemat un mecanic sa punem testerul. Rezultatul P1120 P1122 (nu stiu sigur daca exact astea sunt dar oricum eroarea este legata de senzorul pedalei de acceleratie ).Am comandat pedala acceleratie originala,nu de la Opel.Am montat-o ,nu la Opel si am plecat la un drum lung Bucuresti-Cluj.Am ajuns in Cluj nici o problema ,masina a mers perfect.A doua zi la intoarcere aceeasi problema ,in apropiere de Alba se aprinde martorul cheita ,martor ESP pedala nu mai raspunde,motorul intra in protectie.Am reusit sa ajung pana in Sibiu ,tin sa precizez ca daca lasam masina cu motorul oprit 15-20 de min eroarea disparea si mai puteam sa merg 20-30 min pana sa apara din nou.La reprezentanta Opel Sibiu am ajuns tarziu spre inchidere ,baiatul care a pus testerul pe masina mi a spus ca totul e perfect si nu stie de unde ar putea apararea eroarea ,rezolvarea lor :comanda pedala noua,comanda calculator motor.De la Ramnicu Valcea am adus masina pe platforma,cand am coborat-o eroarea se stinsese si pedala mergea,nu vad ce legatura ar putea avea dar de cele mai multe ori pedala merge atunci cand motorul este rece.Problema cea mai mare este ca am vazut un caz asemanator cu al meu(acceleratia mergea dar pana intr-o anumita turatie,eroarea era tot de la senzor) in care pedala si calculatorul au fost schimbate si la interval de un an aceeasi problema .Cam grav sa patesti asa ceva.Masina are si un UNICHIP montat, toata lumea mi a spus ca nu are nici o legatura inclusiv cei de la reprezentanta Opel.As fi tare recunoscator daca m-ati putea ajuta .
Promit o recompensa de 2 navete de bere Heineken pentru cel care imi ofera o solutie de rezolvare a problemei!
Va multumesc aniticipat!
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
safsax
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL/H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
carsshiny
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Covasna
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2008
- Mesaj Privat
Si imi place si berea:)
Toto asa am patit ca si tine, am dus-o la service doar cu ambreiajul si baietii de acolo exact asta mi-au spus...senzorul blabla.
A venit meserisu, adica mecanicu sef de pacolo, si mi-a rezolvat-o in 5 minute. Cica se corodase putin un contact care facea legatura de la pedala-senzor, la schimbat si gata. I-am dat 100.000. A fost simplu, nu?
Toto asa am patit ca si tine, am dus-o la service doar cu ambreiajul si baietii de acolo exact asta mi-au spus...senzorul blabla.
A venit meserisu, adica mecanicu sef de pacolo, si mi-a rezolvat-o in 5 minute. Cica se corodase putin un contact care facea legatura de la pedala-senzor, la schimbat si gata. I-am dat 100.000. A fost simplu, nu?
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
carsshiny
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Covasna
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2008
- Mesaj Privat
safsax
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL/H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
si cum aduc eu berea la Covasna ,Sibiu sau Constanta? )..poate livreaza curieru
Am vorbit cu un meserias,sef de service la o reprezentanta Opel din Bucuresti si mi-a spus ca o sa ma rezolve in doua ore si ma va costa 200 RON,nu a vrut sa imi spuna ce este dar mi-a dat un indiciu :contacte imperefecte,se va demonta o piesa ,se va curata si totul va fi ca nou.Cu borna de la baterie nu merge,am sters eroare de nu stiu cate ori si a reaparut.
Va mai dau de veste marti dupa vizita la service.
Am vorbit cu un meserias,sef de service la o reprezentanta Opel din Bucuresti si mi-a spus ca o sa ma rezolve in doua ore si ma va costa 200 RON,nu a vrut sa imi spuna ce este dar mi-a dat un indiciu :contacte imperefecte,se va demonta o piesa ,se va curata si totul va fi ca nou.Cu borna de la baterie nu merge,am sters eroare de nu stiu cate ori si a reaparut.
Va mai dau de veste marti dupa vizita la service.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
da.o sa desfaca potentiometrele de la pedala si o sa le curete.dar tu deja ai schimbat acea pedala,deci e noua.si nu e de acolo problema ta.mai ales ca apare acel fenomen cind motorul se incalzeste,iar pedala nu este in compartimentul motor.este un caz asemanator cu lipiturile reci de la calc de injectie de Y17DT,numai ca la tine e posibil ca acele lipituri sa fie in ECU.
pentru @carsshiny :aici se discuta despre problema de senzor la pedala de ACCELERATIE ! nu confunda complexitatea unor probleme cu simplitatea altora ! la pedala de amreiaj e un simplu switch,iar pedala de acceleratie sint 2 poteniometre care sint citite de catre ECU si in baza lor acesta gestioneaza motorul.
pentru @carsshiny :aici se discuta despre problema de senzor la pedala de ACCELERATIE ! nu confunda complexitatea unor probleme cu simplitatea altora ! la pedala de amreiaj e un simplu switch,iar pedala de acceleratie sint 2 poteniometre care sint citite de catre ECU si in baza lor acesta gestioneaza motorul.
safsax
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL/H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
i-am spus ca am schimbat pedala si a zis ca am dat banii de pomana,trebuie sa fie vorba de altceva.Cred ca ai inteles gresit,Carsshiny zicea ca avut probleme cu pedala de acceleratie si ca a ajuns din ambreiaj la service,cel putin asta am inteles eu.
Am auzit de un fir problema la Audi,firul de la ABS care este prost plasat din fabrica si se distruge in timp,eroarea de tester este de la ECU iar in manual se recomanda schimbarea calculatorului.
Sunt foarte curios cum o sa decurga lucrurile la service.O sa va povestesc de-a fir a par marti.
Am auzit de un fir problema la Audi,firul de la ABS care este prost plasat din fabrica si se distruge in timp,eroarea de tester este de la ECU iar in manual se recomanda schimbarea calculatorului.
Sunt foarte curios cum o sa decurga lucrurile la service.O sa va povestesc de-a fir a par marti.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
sper sa scapi doar cu o curatare a mufei.ca in afara de asta nu cred ca mai are ce curata.poate vreun pin in acea mufa cu problema.de montat ceva suplimentar nu prea au,doar sa schimbe acea mufa cu una noua,dar asta inseamna ca au mai avut probleme cu alte masini in garantie si atunci GM a facut o campanie de schimbare a mufei cu problema cu una noua ca design si calitate.au mai patit asa ceva cu niste cablaje si unele mufe,chiar de airbag sau calc de abs.
carsshiny
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Covasna
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2008
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ba.....cum te cheama,uita-te putin la stelel mele si o sa vezi pe citi i-am ajutat.lipsa si imposibilitatea ta de exprimare a lasat altceva de inteles.NU ai spus CARE contact unde si cum.....CHESTII pe care le crezi tu de la unii meseriasi... treba ta.iar ca sa SCHIMBE ceva in 5 minute (o mufa de conexiune) numai cineva ca tine poate crede.puteai spune doar ca a curatat mufa de la pedala si gata.si daca tot esti asa de meserias,de ce nu-i DESENEZI colegului de pe forum ca sa ineleaga ce sa faca sa nu mai mearga la service?si acest limbaj pe care l-ai folosit nu prea e tolerat aici pe forum.ar cam trebui sa iti revizuiesti atitudinea.
carsshiny
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Covasna
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2008
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
ANSWERS
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,198 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
safsax
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL/H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
safsax
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL/H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
sirghi76
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2008
- Mesaj Privat
safsax a scris:Salutare tuturor,
Va prezint cat de sumar posibil problema masinii mele.Am un Opel Astra H 1.7 Cdti de 80 cp adus din Germania cu 54.000km reali.Dupa un an de zile masina are 85.000km moment in care a aparut si prima problema.In urma cu 2 luni s-a aprins martorul cheita motor si ESP iar pedala de acceleratie pur si simplu nu mai raspundea,motorul intrase in protectie ramanand turat la 1300 rpm,pedala fiind ca si inexistenta.Am oprit motorul l-am repornit totul perfect,dupa un timp aceeasi problema (interval de 1 saptamana) numai ca rezolvarea nu a fost tot la fel de simpla,nu si-a mai revenit dupa ce am repornit motorul.Am ajuns acasa fara sa ma folosesc de acceleratie cu ajutorul protectiei ,am bagat masina in garaj si am chemat un mecanic sa punem testerul. Rezultatul P1120 P1122 (nu stiu sigur daca exact astea sunt dar oricum eroarea este legata de senzorul pedalei de acceleratie ).Am comandat pedala acceleratie originala,nu de la Opel.Am montat-o ,nu la Opel si am plecat la un drum lung Bucuresti-Cluj.Am ajuns in Cluj nici o problema ,masina a mers perfect.A doua zi la intoarcere aceeasi problema ,in apropiere de Alba se aprinde martorul cheita ,martor ESP pedala nu mai raspunde,motorul intra in protectie.Am reusit sa ajung pana in Sibiu ,tin sa precizez ca daca lasam masina cu motorul oprit 15-20 de min eroarea disparea si mai puteam sa merg 20-30 min pana sa apara din nou.La reprezentanta Opel Sibiu am ajuns tarziu spre inchidere ,baiatul care a pus testerul pe masina mi a spus ca totul e perfect si nu stie de unde ar putea apararea eroarea ,rezolvarea lor :comanda pedala noua,comanda calculator motor.De la Ramnicu Valcea am adus masina pe platforma,cand am coborat-o eroarea se stinsese si pedala mergea,nu vad ce legatura ar putea avea dar de cele mai multe ori pedala merge atunci cand motorul este rece.Problema cea mai mare este ca am vazut un caz asemanator cu al meu(acceleratia mergea dar pana intr-o anumita turatie,eroarea era tot de la senzor) in care pedala si calculatorul au fost schimbate si la interval de un an aceeasi problema .Cam grav sa patesti asa ceva.Masina are si un UNICHIP montat, toata lumea mi a spus ca nu are nici o legatura inclusiv cei de la reprezentanta Opel.As fi tare recunoscator daca m-ati putea ajuta .
Promit o recompensa de 2 navete de bere Heineken pentru cel care imi ofera o solutie de rezolvare a problemei!
Va multumesc aniticipat!
Va prezint cat de sumar posibil problema masinii mele.Am un Opel Astra H 1.7 Cdti de 80 cp adus din Germania cu 54.000km reali.Dupa un an de zile masina are 85.000km moment in care a aparut si prima problema.In urma cu 2 luni s-a aprins martorul cheita motor si ESP iar pedala de acceleratie pur si simplu nu mai raspundea,motorul intrase in protectie ramanand turat la 1300 rpm,pedala fiind ca si inexistenta.Am oprit motorul l-am repornit totul perfect,dupa un timp aceeasi problema (interval de 1 saptamana) numai ca rezolvarea nu a fost tot la fel de simpla,nu si-a mai revenit dupa ce am repornit motorul.Am ajuns acasa fara sa ma folosesc de acceleratie cu ajutorul protectiei ,am bagat masina in garaj si am chemat un mecanic sa punem testerul. Rezultatul P1120 P1122 (nu stiu sigur daca exact astea sunt dar oricum eroarea este legata de senzorul pedalei de acceleratie ).Am comandat pedala acceleratie originala,nu de la Opel.Am montat-o ,nu la Opel si am plecat la un drum lung Bucuresti-Cluj.Am ajuns in Cluj nici o problema ,masina a mers perfect.A doua zi la intoarcere aceeasi problema ,in apropiere de Alba se aprinde martorul cheita ,martor ESP pedala nu mai raspunde,motorul intra in protectie.Am reusit sa ajung pana in Sibiu ,tin sa precizez ca daca lasam masina cu motorul oprit 15-20 de min eroarea disparea si mai puteam sa merg 20-30 min pana sa apara din nou.La reprezentanta Opel Sibiu am ajuns tarziu spre inchidere ,baiatul care a pus testerul pe masina mi a spus ca totul e perfect si nu stie de unde ar putea apararea eroarea ,rezolvarea lor :comanda pedala noua,comanda calculator motor.De la Ramnicu Valcea am adus masina pe platforma,cand am coborat-o eroarea se stinsese si pedala mergea,nu vad ce legatura ar putea avea dar de cele mai multe ori pedala merge atunci cand motorul este rece.Problema cea mai mare este ca am vazut un caz asemanator cu al meu(acceleratia mergea dar pana intr-o anumita turatie,eroarea era tot de la senzor) in care pedala si calculatorul au fost schimbate si la interval de un an aceeasi problema .Cam grav sa patesti asa ceva.Masina are si un UNICHIP montat, toata lumea mi a spus ca nu are nici o legatura inclusiv cei de la reprezentanta Opel.As fi tare recunoscator daca m-ati putea ajuta .
Promit o recompensa de 2 navete de bere Heineken pentru cel care imi ofera o solutie de rezolvare a problemei!
Va multumesc aniticipat!
salut ,
am aceeasi problema cu cea de sus,Masina mea are 140.000 km,a facut la fel,pedala moarta, relantiu 1300,senzor services si esp aprins,am dat pedala jos am curatat-o,am montato la loc si degeaba,am mai dat-o o data jos sa-i notez codul si am tinut-o pe banc cam doua ore ,dupa ce am montat-o surpriza....merge masina,am plecat pe autostrada in probe cu ea pana la viteza de 200 de km la ora,nu mai face nimic si merge foarte bine,dar imi este cam frica sa plec cu ea la drum mai lung sa nu patesc la fel.ma poate ajuta cineva?
imi poti spune ce a gasit la masina ta?parerea mea este ca nu este pedala....este circuit electric ori merge ori nu.nu poate azi merge maine nu.
poate ma ajuta cineva...
mersi
adrian