d3nyss
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
rastafarianul- Suspendat
- 511 mesaje
- din 07 Sep 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
rastafarianul- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2006
- Mesaj Privat
adyyyyyy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2008
- Mesaj Privat
am mers cu toate 1.7 caravan motoru cam puturoasa mai aleas daca e si incarcata ... 2.0 ar merge mai mult daca optezi pt un caravan dar mai ai si avantajul ca ai distributia pe lant si mai scutesti niste banutii ce sa zic eu am un 2,2 actual si e o mare senzatie dar te cam indoaie impozitu si asigurare , dar ca putere nu se compara cu nici una din cele mai sus mentionate ... oricum intre 1,7 si 2,0 as merge pe 2,0 spor la cumparat
d3nyss
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
adyyyyyy
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2008
- Mesaj Privat
- dan1980_25
- *
- 26 mesaje
- din 18 Jan 2007
- Astra 2001 y17dti
- Mures
dan1980_25
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2007
- Mesaj Privat
La putere e mai bun 2.0 dti dar sa nu-ti imaginezi cine stie ce ferrari care depaseste o caruta. Dupa manual e cam 2 secunde diferenta de la 0-100km/h.
Probleme cunoscute 2.0 dti:
- pompa de injectie 1000 euro(nu este obligatoriu sa pice insa am observat ca in jur de 200 000 km cam sunt probleme la multi utilizatori)
- Egr
-alte maruntisuri
Probleme 1.7:
- termoflotul
lipiturile reci ecu
-altele maruntisuri
Distributie la 2.0 e pe lant, la 1.7 e pe curea dar asta nu inseamna ca dai o caruta de bani la schimbarea ei. Te duce cu tot cu manopera pe la 500-600 ron. Conform manualului tehnic se schimba la 150 000 insa la conditiile de trafic din Romania recomand putin mai repede.
Consumul la 1.7 e mai mic cu 0,5-1litru maxim fata de 2.0 dti.
Eu am un 1.7 dti din 2001 adus in tara de mine in 2006 si la care in afara de debitmetru de aer, 2 capete de bara si consumabile nu am schimbat nimic. Totul e in parametrii.
Spor la alegere.
La urma urmei o masina se alege si dupa un test drive dar mai mult cu inima.
Probleme cunoscute 2.0 dti:
- pompa de injectie 1000 euro(nu este obligatoriu sa pice insa am observat ca in jur de 200 000 km cam sunt probleme la multi utilizatori)
- Egr
-alte maruntisuri
Probleme 1.7:
- termoflotul
lipiturile reci ecu
-altele maruntisuri
Distributie la 2.0 e pe lant, la 1.7 e pe curea dar asta nu inseamna ca dai o caruta de bani la schimbarea ei. Te duce cu tot cu manopera pe la 500-600 ron. Conform manualului tehnic se schimba la 150 000 insa la conditiile de trafic din Romania recomand putin mai repede.
Consumul la 1.7 e mai mic cu 0,5-1litru maxim fata de 2.0 dti.
Eu am un 1.7 dti din 2001 adus in tara de mine in 2006 si la care in afara de debitmetru de aer, 2 capete de bara si consumabile nu am schimbat nimic. Totul e in parametrii.
Spor la alegere.
La urma urmei o masina se alege si dupa un test drive dar mai mult cu inima.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ca fost posesor de 2.0 cu probleme la pompa de injectie - nu ti-o recomand, plus asta mai se poate rupe si arborele motor si deci e gata... Ar fi motorul ideal pe motorina daca nu ar avea aceste 2 bube, nu m-as fi despartit niciodata de el, putere si consum ok ...
Nu ti-as recomanda nici 1.7 nici DTI si nici CDTI decat daca vrei sa te enervezi.
Nici una nu e pentru economie si ai putea sa iesi mai ieftin cu o benzinara cu motor mic in cazul in care sursa de combustibil e statia peco, daca ai posibilitate sa scurgi motorina gratis atunci merita dieselul , altfel nu.
Te-as indruma la o Astra classic Z14XEP sau Z16XEP
dupa 2005-2006
Nu ti-as recomanda nici 1.7 nici DTI si nici CDTI decat daca vrei sa te enervezi.
Nici una nu e pentru economie si ai putea sa iesi mai ieftin cu o benzinara cu motor mic in cazul in care sursa de combustibil e statia peco, daca ai posibilitate sa scurgi motorina gratis atunci merita dieselul , altfel nu.
Te-as indruma la o Astra classic Z14XEP sau Z16XEP
dupa 2005-2006
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Sa o luam pe rand ... 1.7 dti are 3 bube mari care se pot rezolva din timp si nu ai treaba cu masina ... motorina in ECU (se rezolva usor) ... lipituri reci (se refac odata la 2 ani) ... termoflotul (aici depinde de noroc-dar se schimba ca nu e un capat de tara). Costul reparatiilor daca sunt prezente toate sub 10 mil.
2.0dti e un motor mai solid ... are probleme cu pompa de injectie si o reparatie daca stii ce sa ii faci e sub 100 euro. In rest apa paie si bataie.
z14xep e un motor care consuma mult orice i-ai face si cam face figuri pe parte de sonde lambda ... am in familie.
z16xep ... cei care au avut motorul asta nu l-ar mai cumpara.
2.0dti e un motor mai solid ... are probleme cu pompa de injectie si o reparatie daca stii ce sa ii faci e sub 100 euro. In rest apa paie si bataie.
z14xep e un motor care consuma mult orice i-ai face si cam face figuri pe parte de sonde lambda ... am in familie.
z16xep ... cei care au avut motorul asta nu l-ar mai cumpara.
robsorluc
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
robsorluc
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2009
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- madalyn2009
- **
- 320 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Astra 2008 Z17DTL
- Braila
madalyn2009
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Drogas a scris:Ca fost posesor de 2.0 cu probleme la pompa de injectie - nu ti-o recomand, plus asta mai se poate rupe si arborele motor si deci e gata... Ar fi motorul ideal pe motorina daca nu ar avea aceste 2 bube, nu m-as fi despartit niciodata de el, putere si consum ok ...
Nu ti-as recomanda nici 1.7 nici DTI si nici CDTI decat daca vrei sa te enervezi.
Nici una nu e pentru economie si ai putea sa iesi mai ieftin cu o benzinara cu motor mic in cazul in care sursa de combustibil e statia peco, daca ai posibilitate sa scurgi motorina gratis atunci merita dieselul , altfel nu.
Te-as indruma la o Astra classic Z14XEP sau Z16XEP
dupa 2005-2006
Nu ti-as recomanda nici 1.7 nici DTI si nici CDTI decat daca vrei sa te enervezi.
Nici una nu e pentru economie si ai putea sa iesi mai ieftin cu o benzinara cu motor mic in cazul in care sursa de combustibil e statia peco, daca ai posibilitate sa scurgi motorina gratis atunci merita dieselul , altfel nu.
Te-as indruma la o Astra classic Z14XEP sau Z16XEP
dupa 2005-2006
Drogas Salut colegu. Eu am pe astra classic 1.7 cdti si nu m-am enervat deloc cu acest motor. Am cu el facuti 60.000 km si nu mia facut nici o problema si consuma si putin. Cam 4% la 120km\h si 5.5-6% in oras la mers normal. incearca sa atingi asemenea consum cu motoare pe benzina sa vezi daca reusesti.
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
reusesti sa obtii acel echivalent cu o instalatie GPL, si stai fara griji cu costuri semnificativ mai reduse pt benzinar fara grija subturarii, supraturarii and stuff.
In fine nu ma astept sa iti faca probleme un CDTI din 2008 luat de nou cu care ai mers 60.000 de km .
In acest topic se vorbea de masini din 2004 cu acest motor ( fie vorba intre noi, nu cred sa mai existe masina diesel din 2004 cu un rulaj sub 200-150.000 de km) si atunci sa vezi distractie cu ele ...
In fine nu ma astept sa iti faca probleme un CDTI din 2008 luat de nou cu care ai mers 60.000 de km .
In acest topic se vorbea de masini din 2004 cu acest motor ( fie vorba intre noi, nu cred sa mai existe masina diesel din 2004 cu un rulaj sub 200-150.000 de km) si atunci sa vezi distractie cu ele ...
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
lastdevil
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
aco_008 a scris:Am eu acest motor din 2004 si ghici: n-are nici pe naiba. I-am curatat o data egr-ul si clapeta .
Deci nu e dracul asa de negru.
Deci nu e dracul asa de negru.
Hai mai @aco... ce naiba
Eu asta numesc "distractie"
PS Fii sincer si mai poveste-ne pe acest topic cati bani ai bagat in masina... in reparatii ( piese+manopera)
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- madalyn2009
- **
- 320 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Astra 2008 Z17DTL
- Braila
madalyn2009
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
Drogas a scris:reusesti sa obtii acel echivalent cu o instalatie GPL, si stai fara griji cu costuri semnificativ mai reduse pt benzinar fara grija subturarii, supraturarii and stuff.
In fine nu ma astept sa iti faca probleme un CDTI din 2008 luat de nou cu care ai mers 60.000 de km .
In acest topic se vorbea de masini din 2004 cu acest motor ( fie vorba intre noi, nu cred sa mai existe masina diesel din 2004 cu un rulaj sub 200-150.000 de km) si atunci sa vezi distractie cu ele ...
In fine nu ma astept sa iti faca probleme un CDTI din 2008 luat de nou cu care ai mers 60.000 de km .
In acest topic se vorbea de masini din 2004 cu acest motor ( fie vorba intre noi, nu cred sa mai existe masina diesel din 2004 cu un rulaj sub 200-150.000 de km) si atunci sa vezi distractie cu ele ...
Reusesc sa obtin acele valori cu acest motor pe motorina. Si la alte masini se poate si mai putin( de ex logan 1.5 dci 85 cai) a unui prieten in oras la consum instantaneu cu treapta a 3 la 50km\h ii consuma fix 3.4L. Toate astea fara instalatii de gpl.Singura masina pe benzina care stiu ca consuma putin e Smart si care consuma cam 3-3.5 in oras.